Hakutulokset

  1. P

    Muumimuki talvi 2008

    Onkohan tuota mukia vielä Jyväskylän kaupoissa myynnissä? Missä?
  2. P

    Muumimukit

    Myöhäinen muumimukien keräilijä haluaisi tietoja noista jo lopetetuista mukeista. Mitä mukeja on poistunut myynnistä? Mahtaakohan tuota talvi 2008 mukia olla saatavilla vielä jossain kaupassa Jyväskylässä?
  3. P

    Mistä löytäisin ruokaohjeita vauvalle 8kk

    siinäpä ne tärkeimmät, eli tarvitaan uusia maittavia ruokaohjeita lapselle. Rupeaa äitiäkin jo kyllästyttämään pojalleen tekemät ruoat, saatikka sitten poikaa :).
  4. P

    Ruokaa riisistä ja makaroonista 8kk ikäiselle?

    Onko teillä maittavia "ruokaohjeita" 8kk ikäiselle? Ruokia joissa käytetään riisiä tai makaroonia. Alkaa jo äitiäkin kyllästyttää perunan, porkkanan ja bataatin ainainen tarjoaminen ja tekisi mieli vähän laajentaa repertuaaria.
  5. P

    Ensimmäiset kuukautiset raskauden jälkeen

    Minulla on ollut aiemmin niukat ja n.4 päivää kestävät menkat. Nyt alkoivat ensimmäiset menkat raskauden jälkeen ja ne ovat todellakin yllättäneet runsaudellaan, sidettä saa olla vaihtamassa alvariinsa ja yölläkin juosta monta kertaa vessassa kun ei mikää yöside pidä. Onkohan muilla samoja...
  6. P

    Brio Primo turvakaukalo

    Kenelläkään kokemuksia kyseisestä turvakaukalosta? Tilavuus?
  7. P

    Nukahtamisen vaikeus

    Meillä on 4,5 kk vanha tyttö. Nukkuminen on aina ollut meillä ongelma. Tai lähinnä nukahtaminen. Joka ikinen ilta ennen yöunia tyttö huutaa ½-3h pää punaisena. Unen saanti tuntuu olevan todella hankalaa. Ihan kuin hän taistelisi kaikin voimin unta vastaan. Tytöllä oli kolmen kuukauden koliikki...
  8. P

    Perhepäivähoitajilta tiedustelisin?

    Mulla on kolme omaa lasta. Ei ole mitään koulutusta perhepäivähoitajaksi,mutta kokemusta on 6vee kotiäitinä. Kuntamme tarvitsee perhepäivähoitajia,luulisi että kelpaisin. Jos kunta ottaa mut töihin,eihän mun tarvitse itse huolehtia vakuutuksista jne.Kun en ole yksityinen perhepäivähoitaja vaan...
  9. P

    Turvaistuimet

    Hei kaikille! Kaukalo alkaa käydä pieneksi ja olisi aika siirtää kohta lapsi turvaistuimeen, vaan kun on tarjolla niin monenlaista. Ongelmana on että meitin Opelissa on aika pieni tuo tila tuolla takana ja turvavyöt eivät ole järin pitkät, kaukalon saa laitettua kiinni kun sitä kääntää ylöspäin...
  10. P

    tortillat

    mitä laitatte täytteeksi tortilloille?? vinkkejä kiitos :p
  11. P

    mitä mieltä...

    ... ootte Idolsin Kallosesta? Must hän on aivan ihana :p
  12. P

    ohjeita

    kaipailisin joitain ruokaohjeita pisteineen, omat ohjeet alkaa jo loppumaan ja uusia ruokia olis kiva syödä :p
  13. P

    joulua

    Hauskaa joulua kaikille :xmas: :heart:
  14. P

    tomaattimurska

    monta pistettä menee tomaattimurskasta, en ainakaa löytänyt pistevihosta sitä... :wave: siis sellasesta kaupan purkkitomaattimurskasta :p
  15. P

    onko tietoo

    onko totta että täysjyvä makaronia sais syödä itse haluamansa määrän ja menis vaan 2 pistettä? onko se joku uus pisteytys kun mun ohjeissa on että 2 dl sitä on 2 pistettä? vai onko mulla niin vanhentuneet ohjeet :ashamed:
  16. P

    Analyz exact?

    Keskenmenon ja kaavinnan jälkeen taas samat oireet kuin viime raskauden aikanakin. En tiedä miten kierto nyt menee kun ensimmäiset menkat tuli kaavinnan jälkeen 20 päivän päästä (kierto aiemmin clomeilla ja primoluteilla 31 pv). Tuskin olisi edes kannattanut testiä vielä tehdä mutta kun ei tiedä...
  17. P

    Helsinki - Falkulla / Tapanila

    Ollaan vähän aikaa sitten muutettu alueelle ja ulkoilu seuraa kaipailisin. Itselle ja lapsille. Olen 25v ja lapset 2v ja 8kk. Myös jumppaan olisi kiva saada kaveria, jos vaikka sitten saisi itseään paremmin niskasta kiinni;) Laita osoitteesi niin yritän vastailla
  18. P

    Kaavinnan jälkeiset oireet

    Kaavinta oli viime perjantaina 15.9 (tuulimuna) Raskausoireet olivat kaavintaan asti todella voimakkaat. Nyt kaavinnan jälkeen oireista muut ovat lähes hävinneet mutta todella voimakkaina jatkuvat poltot nivusissa, etureisissä ja alaselässä...neuvolassa sanottiin että ne ovat jotain...
  19. P

    oksennusta...

    olikohan pojalla 6kk tänään joku allerginen reaktio, imetettyäni oksensi kaaressa heti kamalasti ja oli itkuinen. pian nukahti syliin mitä ei yleensä tee. herättyään oli iloinen oma itsensä ja illalla n. 3 tuntia myöhemmin söi puuroa hyvin. itse söin päivällä lohta, joten ajattelin josko se...
  20. P

    pronaatiotuki

    mikä on pronaatiotuki..??? xD

Yhteistyössä