Hakutulokset

  1. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Hei pitkästä aikaa. Olen aina välillä käynyt kuulumisianne kurkkimassa vaikken itse ole kirjoitellutkaan. Meillä tilanne on nyt se että minut voi poistaa listalta. Takana on tässä viimeisen reilun 7kk aikana 2 IVF:ää ja 1 ICSI, jokaisessa on päästy tuoresiirtoon mutta mitään ei ole saatu...
  2. T

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei naiset! Olen ollut täällä enemmänkin taustalla, meillä on nyt takana 2 ennemän tai vähemmän vihkoon mennnyttä IVF:ää ja ennen tulevaa ICSIä olisi määrä syödä DHEA:ta. Onko teillä tietoa millainen sen saatavuus on tällä hetkellä? Lääkäri sanoi että se on YA:n valmistama, oletteko saaneet sitä...
  3. T

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla myös nyt menossa Primolut N jotta saadaan uusi kierto ja stimulaatio aloitettua mahd pian.
  4. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Ihanaa loppuvuotta teille naiset! Olen pahoillani @Katti75 ettei tuo onni saanut kestää. Onnea @Äidiksi2020 ! Toivotaan että teillä kaikki menee hyvin, hyvät viikot jo onneksi kasassa. ON: Meille ei 1. IVF tuonut tulosta, pakkasessa ei ole mitään. Nyt odotan uutta kiertoa alkavaksi, ehkä...
  5. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Yleisesti ottaen meillä iäkkäämmille yrittäjillä ongelman muodostaa munasolujen heikkenevä laatu eli vaikka kaikki olisi muuten ok niin alkiot eivät lähde kehittymään kun munikset eivät ole enää kunnollisia. Tämä on ollut syynä kaiketi meidän vihkoon menneessä IVF:ssäkin. Sikäli uskon et...
  6. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Olet @Rusakkonen ajatuksissa ja vilpittömästi toivon että teillä onnistaisi <3 Pahoittelut @babygirl1. Tuntuu tosi pahalta edelleen joka kerta kun uuteen kiertoon joutuu. Itseäni ainakin pitää kasassa toivo siitä että plussaan on vielä mahdollisuus ts että uusi kierto nostaa ne toiveet taas...
  7. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mulla on ravintolisistä käytössä Inositoli. Ainakin kun on PCOS taustalla niin sen pitäisi jotenkin parantaa/auttaa munasolujen laatua ja ymmärtääkseni myös FSH:n tehoa. Lääkäri tätä suositteli. Jestas tää Lugesteron sotkee! T: "pikkarit vaihtoon monta kertaa päivässä suojista huolimatta"
  8. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Mun osalta listalle vois päivittää ainakin iän (41) ja hoitona nyt IVF.
  9. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Voi vitsit @Katti75! Pidän todella peukkuja teille että kaikki menis hyvin.
  10. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Tsemppiä @MörkökröM! Pahoittelut @Nato uuteen kiertoon joutumisesta. Tuo joulu sotkee meidänkin seuraavan kierron jos tästä ei tulosta tule. Meillä 8 solusta hedelmöityi 6, näistä 2 jakautuu normaalia tahtia, 2 on liian nopeita (6 soluisia 2 päiväisinä) ja 2 vähän laiskempia eli 3 soluisia...
  11. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Oi onnea @Katti75 <3 <3 <3 Toivotaan parasta että pieni kestää kyydissä. Ja Cilla83 tervetuloa, lyhyttä visiittiä :) @MörkökröM pidetään peukkuja täällä. ON: Meillä oli punktiopäivä tänään ja saaliiksi saatiin 8 solua mikä mun laiskoilla munasarjoilla on kyllä hyvä tulos. Nyt vaan jännätään...
  12. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Olispa @Hulbertiina jo teidän vuoro! Toi uuteen kiertoon joutuminen aina uudestaan on niin masentavaa, ON: Meillä eilisen UÄ:n perusteella kymmenkunta follia kasvamassa. Ei kovin paljon mutta mun superlaiskoista munasarjoista ei kovin paljon saa piiskattua irti. Punktio on keskiviikkona. Täytyy...
  13. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Alkoi jo, punktio sattuu varmaankin ensi viikon alkuun. Pidetään peukkuja että sulla pieni tarraa nyt kiinni! Millainen polku teillä on IVF:ssä ollut?
  14. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Onnittelut plussanneille ja jaksamista muille! Olen taustaillut tässä jonkin aikaa. Näihin aikoihin meillä tämänkertainen yritys täyttää 2 vuotta ja enkelipojan syntymästä tuli eilen vuosi. OI ei tuonut meille uutta plussaa joten jatkamme IVF:llä. Toiveet eivät kyllä jaksa enää kovin korkealle...
  15. T

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille! Liittyisin joukkoonne, olen kirjoitellut tuolla 40+ puolella jo aiemmin mutta meillä hoidot nyt edenneet IVF:ään. Meillä taustalla PCOS ja ovulaation induktiolla 2 lasta, tämänkertainen yritys johti raskauteen josta syntyi enkelipoika vuosi sitten rv 20+2. Sen jälkeen ei ole...
  16. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Heippa pitkästä aikaa. Onnea ihanista ultrakuulumisista niitä saaneille. Tänne ei kuulu sitten mitään uutta, tänään kp1 ja fiilikset todella maassa, enkelipoikammekin pyörii jostain syystä tosi paljon mielessä... sekä se että miten opin hyväksymään sen jos tästä ei plussaa enää tule. Jotenkin...
  17. T

    Kuinka kauan kestää spermatestin tulosten saannissa?

    Pari viikkoa meilläkin että kaikki tulokset valmiit.
  18. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Oi @Montecea! Pidetään peukkuja että kaikki onkin kunnossa. Varmasti henkisesti erittäin raskasta tuollainen epävarmuus. Hyvältä kuulostaa @Hulbertiinan juhannussuunnitelmat <3 Täällä ei tarvi jännittää enää, maanantaina selvä KP1 eli ns. kemiallinen tuo varmaan oli. Piikittelyt päällä...
  19. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Viiva tänään yhtä haalea (en mitenkään voinut odottaa uuden testin kanssa pidempään :D) ja paperiin tuli rusehtavaa joten toiveet ei ole huippukorkealla. Toisaalta ihan kiva nähdä edes joskus tikussa 2 viivaa... Kiitos kannustuksista kuitenkin. Asun Kymenlaaksossa, joten meidän klinikka on...
  20. T

    40 + so what, wol 14 (2019)

    Pidän @Rusakkonen teille kovasti peukkuja että vihdoin olisi teidän vuoro onnistua! Hurjasti onnea kaikille plussanneille ja onnea matkaan että kaikki sujuisi hyvin! Jaksamista @M4rianne77 uusiin hoitoihin! Mulla on nyt aika piinaava tilanne kun torstaina DPO15 testasin negan, soitin...

Yhteistyössä