Hakutulokset

  1. Kertomus

    .

    Huomenta.. :) Apteekin herkällä testillä tänäaamuna tällänen :love: kp 29/28.
  2. Kertomus

    .

    Hei lämpöjä mittailevat naiset! Miten teillä nuo lämmöt on menneet negakierroissa, entä plussa? Missä vaiheessa ennen kuukautisia tai niiden alkamisen jälkeen lämmöt on laskeneet?
  3. Kertomus

    .

    Onnea plussanneille, sekä vahvoille että haamuille :love: Täällä kp28/28, paitsi Flo väittää 28/32 mut uskon enemmän oman kropan rytmiin kuin tuohon sovellukseen ;) aika oireettomana mennään minkään suhteen.. :unsure:
  4. Kertomus

    .

    @Vaarojentyttö Nyt kyllä testaat jo, tosi selkeitä merkkejä :D @kaos Oottele nyt vielä sinne lauantaihin ennenku luovutat ;) Paitsi et tuo malttamattomuus on kyllä niin tuttua..
  5. Kertomus

    .

    @Minic Ihania epävarmuusaikoja (not!), miksei vaan vois kehittää jotain vielä varhasempaa testiä mitä nuo varhaiset raskaustestit :D @Ilonetsijä Nyt turhauttelet niitä menkkoja jonkun aikaa ja sit uudella innolla uuteen yritykseen (y) Se on kyllä niin paska fiilis kun on se pieni tunne et josko...
  6. Kertomus

    .

    Argh näitä piinapäiviä! Mulla ei oo hajuakaan onko ollu ovis ja jos ni millon. Kp7 ja 8 oli tosi kosteeta ja himokasta aikaa et periaatteessa jo sillonki ainaki noiden perusteella, mut muuten sit ois aika hassua et niin aikasin. Munasarjassa oli joku 5-7 päivää erinäisiä tuntemuksia ja sen...
  7. Kertomus

    .

    @pandanen Tsempit sinne! Älä vielä luovuta
  8. Kertomus

    .

    Oon täälä taustaillut ja lueskellut teidän juttuja. Onnea plussanneille :love: Ite oon kriiseillyt tota ainukaista munasarjaa et toimiiko se vai onko vikaa, mittaillu lämpöjä ja koittanu tarkastella valkovuodon koostumusta ja argh.. Flo ennusti oviksen tiistaille ja kun ei lämmöissä oo...
  9. Kertomus

    .

    @W.we Minä 33v ja mies 30v. Itellä ennestään tuo 6v ja miehellä ei lapsia. Minkälaisia nuo ovulaatiotestit on? Oisko jotain tosi idioottihelppoa ja 150% varmaa ja tarkkaa minkä kanssa ei tarvis yhtään miettiä ja pähkäillä et onko vai ei ja milloin on. Kun tosiaan siitä ei oo kiinni etteikö...
  10. Kertomus

    .

    Voi tylsyys.. Eilen illalla pari tuntia menkkakipuja ja tänäaamuna alkoi haalea vuoto, eli taitaapi alkaa kierto taas alusta. Esikoinen tuli pillereiden läpi ja tuo kohdunulkonenkin jälkiehkäisystä huolimatta ni sitä on tullu vitsailtua et raskaudun pelkästä katseestakin, mut nyt kun "jo" pari...
  11. Kertomus

    .

    Porukkaan mukaan :) Täällä 33v eskaripojan äiti, nyt ois pikkusisarus toiveissa. Jätin pillerit pois 22.9. jonka jälkeen tyhjennysvuoto, siitä luomumenkat 28vrk päästä ja huomenna ois taas kp28. Noita aiempia menkkoja edelsi viikon ajan melkonen kirjo kaikenlaisia oireita joiden perusteella...
  12. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Samuelinäiti lisäiletkö mut sinne myös kun ehdit? :) Tässä vielä toistamiseen tiedot niin sun ei tarvi niitä rullailla tuolta aiemmasta tekstistä :) Minimörkö ei ole enää Minimörkö, hän on Julle nyt :heart: 7.9. Kertomus & Julle Rv 41+0 3860g & 53cm Sairaalasta lähdössä kotiin. Äitin...
  13. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Onnea inieh ja Taika78 pojista! Ihanaa :) Tässä tais olla viimeiset elokuiset tosiaan? eijuk tainnut myös lähteä synnytyspuuhiin viimeisen tekstinsä perusteella. Mulle on tulossa huomenna neuvolantätinen kotikäynnille. Pikku-J nukkuu ja mua ei väsytä, vaikka ihan fiksua ois mennä koisimaan...
  14. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Ollaan kotona jo :) Poika 7.9.2012 11:30 53cm 3860g Rv 41+0 :heart: 1. vaihe 06:29 2. vaihe 00:40 3. vaihe 00:10 Eli suhteellisen nopea toimitus, itse lasken kestoksi tosin kutakuinkin 12h kun aloitan laskemisen siitä kun alkoi noita supistuksia tulemaan kotona ;) Tosiaan silloin...
  15. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Mä tulin kuulkaas yöllä kolmen aikaan tänne TYKSiin. Nyt viitisen senttii auki, epiduraalih otin kuuden maissa kun ilokaasunaamari ällötti ja haisiki pahalle ni sinnittelin tovin hengittelemällä ja sit hälytin tyypit tänne auttamaan. Jos supistukset jatkuu näin eli paikat aukeilee samaan malliin...
  16. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Jep, kovin ihania nuo toiveikkaat "ei sitä tiiä vaikka.."-toteamukset. NO AIJAA, ei tiedä niin. Mutta tuskinpa vaan :P Mulla tulee nyt vasta ekaa kertaa näitä kivuliaita supistuksia. Keikuttelen niitä just "pois". Alkoivat ihan tässä iltasella ja tulee jopa melko tiheään, 4-5min välein mut ne...
  17. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Höpöhöpö diibadaaba lörpöti lörpöti blablabla. Siinä on kuulumiset tältä päivältä :D
  18. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    AEA88llapa oli synnytyskertomusta kerrakseen! No onneks sentään loppu hyvin, kaikki hyvin mut se miten siihen loppuun on päästy... Huhhuh :D Mä inieh just mietin tänään tossa päivällä et hitto mä haluun laivalle syömään. Siel sit varmaan just käynnistyis ja pohdiskelin et onkohan siellä...
  19. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Taika78 Sinnehän juu :) Mulla tulee tosiaan 41+5 ensi viikon keskiviikkona et sillon sit varmaan viimeistään tepastelen TYKSin ovista sisään enkä tässä mallissa enää suostu tulemaan ulos :D Ei tiä vaikka oltas hetki samoihin aikoihin siellä! Täällä ollaan jo niin käynnisytksen kannalla ainakin...
  20. Kertomus

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Vitsit mä kyllä toivon niin että inieh pääsis jo tositoimiin. Hyvältä kuulostaa ainakin :) Multa tuli sillon 38+4 jälkeisen ultra-rönkkimislääkärikäynnin jälkeen seuraavana päivänä lapsivettä se pieni lorahdus ja sitä seuraavana päivänä oli vaaleanrusehtavaa vuotoa ja elättelin silloin toiveita...

Yhteistyössä