Hakutulokset

  1. L

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Esikoiselle 5 kummia, kaks pariskuntaa ja yks "ylilääräinen".. Tekemisissä on toisen pariskunnan nainen lähes päivittäin ja tää yksinäinen kummi syndet ja joulut. Nyt tyydytään kahteen.. Parhaaseen :) Kiitti pinosta.
  2. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Siis ekan kolmanneksenkin aikana olis pitänyt olla lääkäri käynti? Siis ultra joo on ollut, mutta ei lääkäri ole esim. sisätutkimusta tehnyt missään vaiheessa. Ikuisuus taas seuraavaan neuvolaan, pitää muistaa kysyä :)
  3. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Np-ultrasta tultu ja vauhdikas veijari siellä oli, huiski menemään ja oikein kohdun seinästä otti vauhtia, että sai kunnon meiningit :love: turvotus oli 1.1mm, vielä odotetaan sitä lopullista riskiarviota, vähän jännittää kyllä, mutta sai toi vauhti hiukan uskomaan siihen, että siellä tosiaan on...
  4. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mä ostin kotidopplerin vaikkei ensin pitänyt, mutta näin np-ultran kynnyksellä alko jännittää ihan hirveesti, et onko kaikki hyvin. Ensin en meinannut löytää sykettä mitenkään päin, varmaan tunnin kesti ja vähän pisti hermostuttamaan, kunnes yhtäkkiä se alkoi kuulumaan ja kuului ja kuului <3...
  5. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Juu tuolta sen löysinkin, mutta ei jokainen odottaja ymmärrä googlettaa vaan luottaa siihen mitä neuvolatäti sanoo ja listoissa lukee, joten siksi myös luulen, ettei se nyt äärettömän vaarallista ole. Mutta siis varmasti itsekkin vältän salamipötköjä, nyt kun asiasta tiedän, mutten ota paineita...
  6. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Siis tottakai ja ymmärrän täysin ja tämän keskustelun jälkeen vähän aloin panikoimaankin, että mitä tässä nyt saa syödä ja mitä ei. Mutta siis sitä nyt niinkuin ihmettelin kun ei noissa neuvolan lapuissa puhuta mitään meetwurstista saati punajuuresta, että mihin tässä enää luottaa:unsure...
  7. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Juu siis ehdottomasti kukin tekee itse valinnat syömistensä ja syömättömyytensä suhteen. Neuvolasta saa hyvät lappuset sen suhteen mikä oikeasti on kielettyä ja niitä itse noudatan.
  8. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mä olen käsittänyt, että ne on vältettäviä aineita siinä missä niitä on hyvä välttää ilman raskauttakin, mutta ei nyt kiellettyä sentään. Metwurstikin on mainittu neuvolasta saadussa lehdykässä suolan kohdalla ja apteekista saadusta 'vauvan odotus'-kirjasessa sitä ei ole mainittu ollenkaan. Voin...
  9. L

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Siis miks ei metwurstia sais syödä? Ei mun käsittääkseni ole kiellettyjen listalla, vai mitä multa on mennyt ohi.o_O Mulla np-ultra viikon päästä, enkä jaksais millään odottaa, toisaalta ei hirveesti pelota, jotenkin luotan että kaikki kuitenkin hyvin, mutta ehtii se pelko sieltä vielä...
  10. L

    Tramal ja loppuraskaus

    Voisitkohan soittaa päivytykseen ja kysyä?
  11. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä olen nyt raskaana viikolla 9 ja raskauduin sellaisesta kierrosta, että selvästi yhdet menkat vaan jäi välistä.. Eli kun menkkoja ei kuulunut niin siitä n. 2vk.n päästä oli ollut ovis josta raskauduin.. Eli kyllä kaikki on mahdollista :)
  12. L

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Ultrassa käyty, laskettuaika muuttu kahdella päivällä, eli 23.2. Siellä sydän pompotti menemään ja nyt vaan itkettää kun on niin ihmeellistä <3 En pysty ikinä ymmärtämään miten kurjalta nuo monen keskenmenot tuntuu, vaikka itselläkin kemiallisia takana, niin silti se, että ultrassa kylmästi...
  13. L

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ennen kuukautisia monesti myös nousee LH-hormoni, voi olla ovis testi siksikin vahva.
  14. L

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mulla kans pahaolo ja kuvotus nostanut päätään, en oikein vielä tiedä mikä on pahin ja millä helpottaa, mut yritän tosi säännöllisesti laittaa suuhun jotain.. Harva vaan maistuu, mandariini ihan ok, hörppymehut kivoja kun ei liian hapokkaita, mut vähän, pakastepitsa uppos eilen, tänään aamulla...
  15. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Meillä jää tuo terkka vissiin kesälomalle ja kun huolissani puhuin aiemmista keskeytymisistä niin luulen, että siksi pääsin jo ennen kun seitsemän viikkoa on täynnä. Katchi Kiva kuulla, että jonkun muunkin tissikipu helpottanut, miten sitä heti huolestuukin. Turvonneet on kyllä täälläkin...
  16. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    ^varmasti, mä en kyllä osaa alkaa, kun kännykällä kirjoittaminenkin niin haastavaa. :confused: Kurja tuo sinun selkäsi, piinamiina.
  17. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mä soittelin tänään neuvolaan ja sain ajan ens viikkoon, sillon olis vajaa 7 viikkoa kasassa ja sanoi myös, että lääkärillekkin on hyvin aikoja, että voitais katsoa onko kaikki varmasti hyvin, eli meinasko hän sitten varhaisultraa? Eipä kai se lääkäri muuten sitä voi katsoa.. Toivotaan(y) Näin...
  18. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Mä olen testannut joka päivä ekan haamun jälkeen, eikä se helpota oloa ollenkaan, kun niitä sit vatvoo ja vatvoo.. Tänään näillä näkymin mennään 4+4 ja ekaa kertaa sain testi viivasta vahvemman ku kontrolliviiva, eikös se mahda olla ihan hyvä juttu? Pelottaa kyllä hirmuisesti. Siskolle olen...
  19. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Uskaltaskohan tässä jo liittyä mukaan:unsure: Kemiallisia useampi takana ja jumalaton pelko nytkin, vaikka tikut kyllä lähes tasavahvoja kontrollin kanssa, mutta entäs jos hcg ei lisäännykkään tarpeeksi nopeasti.. Äh, no joo, se eilen tasavahva viiva sai jo hiukan luottamaan, mutta.. Kyllä te...
  20. L

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla ei ollu aamuks tikkua, katotaan jos tänään vielä haen, mut testaan vasta huomenna.. ei sillä, et uskoisin sen tikun mitään näyttävän, toisaalta ne vähäiset oireet on jotenkin vahvistunut, viime kemiallisessa ne häipyi heti haamun ilmestyttyä. Sit harmittaa ku siihen eiliseen tikkuun jäi...

Yhteistyössä