Hakutulokset

  1. M

    Minkälainen..

    polkupyörä 2-vuotiaalle? (87cm/16,5kg) Olemme etsineet sellaista pientä pyörää, jossa on irrotettavat apupyörät sekä myös sellainen "ohjailutanko" aikuiselle siellä perässä. Olemme etsineet tuloksetta.... Tuntuu että ohjailutangollisia on vain mopo-tyylisiä ja ne olisivat liian pieniä meidän...
  2. M

    seksikysymys

    :ashamed: mä en ole järin seksuaalinen ihminen. mulle ei tule "puutetta" tms. mulla on takana 4 pitkää suhdetta joissa jokaisessa se kiihkeä seksielämä on kestäny sen puolisen vuotta ja sit töks. mua ei vaan enää huvita :ashamed: mies yrittää useesti ja tulee lähelle ja plaa,mut mua ei vaan...
  3. M

    iltatähti

    mikä on sun mielestä iltatähti,siis millä ikäerolla kutsutaan iltatähdeksi?
  4. M

    outo tilanne

    Meillä tällainen tilanne että miehen ystävä on suuttunut meille koska emme ole aina kutsumassa heitä meille. Tuttavaperheen mies on nyt sitten suuttunut miehelleni koska eivät voi aina halutessaan tulla kyläilemään. Oltais muutaman kerran menty sinne mutta heille ei ole kertaakaan sopinut...
  5. M

    tämä ei oo provo, mutta siihen liittyvä kysymys

    siis miksi, jos täällä sanoo että meidän lapset katsoo salkkareita.. kohta joku kirjottaa että hyvä provo.. juu, on täällä tietty niitä joiden mielestä salatut elämät on kaiken pahan alku ja loppu. mutta meillä silti on lapset kattonu salkkareita kaiken ikää eikä ne ole yhtään sen kummemmin...
  6. M

    Oon vankina kotona!

    Puolivuotian ansiosta!Haluaisin mennä 2-ja 5-vuotiaiden seuraksi tuonne pihalle,mutta puolivuotias nostaa hirveän mekkalan vaunuihin laitosta,ettei sen kans enää voi ulkoilla! \|O Ennen nukahti vaunuihin aina heti,mutta nyt eri homma..Eikä auta vaikka syöttäsiin ennen sitä tai vaihataisin...
  7. M

    Ku ei niin ei...

    Ku ei vaimoa kiinnosta nii ei voi mitään... En enää edes yritä :(
  8. M

    utelen et moniko..

    meinaa tänään kattoa sen kotimaisen sarjan samaa sukua eri maata?minä ainaski :wave:
  9. M

    Seinäjokisia?

    Heippa! Onko Seinäjoella ketää yksityistä lääkäriä, jolle olisi mahdollisuus päästä niskapoimu-ultraan?
  10. M

    Onko muilla epäsosiaalisia miehiä?

    Mies ei halua käydä missään,ei ole kiinnostunut tapaamaan ystäviään.Olen yrittänyt vihjailla,että eikö olisi kiva lähteä joskus poikien kanssa kaljalle? tai jotain? Ei kiinnosta.Tänään oli kummitytön synttärit ja sinne sain painostaa lähtemään,pitkin hampain suostui.Hävetti,kun mies oli...
  11. M

    analyz exact raskaustesti

    onko kokemuksia ??? hyvä testi ?? on vissiin apteekin halvin !
  12. M

    Roolileikeistä

    Hei! Tota...Olen melko kokematon mikä tulee erikoisuuksiin. Mieheni haave on, että hankkisin hoitsupuvun...loput varmaankin arvaatte. Olen kyllä valmis kokeilemaan kaikenlaista. Mikä sitten on ongelma? Noh, kun en tiedä mitä ne hyntteet päällä pitäisi tehdä. Osaisiko kukaan auttaa. Ihan...
  13. M

    7kk ergossa

    Olnko moni pitänyt 7kk ikäistä ergossa? Ja jos olet niin selkä- vai etupuolella? Pitäis lähteä testaamaan =)
  14. M

    bi? Kö?

    Eli siis usein haaveilen seksistä naisen kanssa (olen ´nainen ;)) Ja ainakin fantasioissa se tuntuu hyvälle. Mutta mites käytännössä. Ja nyt haen nimenomaan heteron mielipidettä asiaan. Eli naisen joka on pitkään haaveillut ja sitten yhtenä nättinä päivänä päässyt/uskaltanut toteuttaa. Oliko se...
  15. M

    masentavat finnit imetyksen aikana

    HEI! Löytyykö muita, joilla imetyksen aikana tullut paljon finnejä?Miten olette hoitaneet?Kauanko kestäneet?Minulla oli raskausajan loppupuolella vähän aikaa myös paljon finnejä lähinnä kaulassa, mutta nyt tilanne on todella paha.Itsetuntoni on ihan maassa ja olen todella masentunut niiden...
  16. M

    äitiysrahasta kysymys

    Hei! Tietääkö joku, että saanko samanverran äippärahaa toisesta lapsesta kuin ensimmäisestäkin kun en ole välillä töissä ollut vaan hoitovapaalla.
  17. M

    lapsen kaveri...

    eli meidän pojan kaveri asuu tossa naapurissa niin ongelma alkaa oleen se että on aina meillä.... sitten aamulla tulee oottaan 7 jälestä takapihalle että lähdetään töihin ja tulee sisään vaikka oon omalle pojalleni sanonu että sisälle ei tuu ketään jos on yksin. no eikö taas tänä aamuna ollu...
  18. M

    Taas vaikea hypoteettinen kysymys!!

    Jos sun pitäis valita, viilteletkö ranteesi auki vai tapatko ihmisen niin kumman tekisit? :/ Mä tunnen syyllisyyttä siitä, että en tiedä vastausta tähän kysymykseen, en edes vaikka uhri olisi läheinen...en vaan pystyis viilteleen ranteita auki, pelkkä ajatuskin saa lamaantumaan :'( :'( Tiedän...
  19. M

    Taas hypoteettinen, vaikea kysymys!

    Jos sun pitäis valita, viilteletkö ranteesi auki vai tapatko ihmisen niin kumman tekisit? :/ Mä tunnen syyllisyyttä siitä, että en tiedä vastausta tähän kysymykseen, en edes vaikka uhri olisi läheinen...en vaan pystyis viilteleen ranteita auki, pelkkä ajatuskin saa lamaantumaan :'( :'( Tiedän...
  20. M

    Taas hypoteettinen, vaikea kysymys!

    Jos sun pitäis valita, viilteletkö ranteesi auki vai tapatko ihmisen niin kumman tekisit? :/ Mä tunnen syyllisyyttä siitä, että en tiedä vastausta tähän kysymykseen, en edes vaikka uhri olisi läheinen...en vaan pystyis viilteleen ranteita auki, pelkkä ajatuskin saa lamaantumaan :'( :'( Tiedän...

Yhteistyössä