Hakutulokset

  1. demdem

    Minkä ikäisenä oivalsit, että asiat eivät ole mustavalkoisia?

    Nyt tuntuu siltä että olen oivaltanut, mutta voin olla väärässäkin :D eli 17-18v
  2. demdem

    Teiniäidit sarjasta

    Mua ei muuten huolettais, mutta mulla on neljät yo-kokeet helmi-maaliskuussa! Se on ainoa mikä ahdistaa ajatuksena ihan hirveästi, mä tahdon suoriutua niistä hyvin :whistle: Kiitos tsempeistä :)
  3. demdem

    Teiniäidit sarjasta

    Ens viikon maanantaina alkaa :(
  4. demdem

    Teiniäidit sarjasta

    Noo, kyllä ja ei! Ei aiemmin kyllästyttänyt, mutta sarjan myötä on alkanut vähän puuduttaa :D Toisaalta olen saanut myös hirveästi kommentteja tyylillä "Ihanaa kun olet mukana, murrat stereotypioita teiniäideistä" tms :) Ne ovat aina niin ihania ja piristäviä, että ei haittaa ollenkaan olla...
  5. demdem

    Teiniäidit sarjasta

    Juup, olen minä Demi :) Kiitoksia! :heart:
  6. demdem

    Teiniäidit sarjasta

    Ile oli yötöissä :D Ja juu keittiön pöytä oli olkkarissa vaan noiden synttäreiden ajan!
  7. demdem

    Onko joku muukin sekoittanut Mikko Kivisen ja Markus Kajon :D

    Mä en noista tiiä, mutta mun kaveri kerran väitti kiven kovaan, että Eppu Normaalin laulajan nimi on Markku Karu :laugh: Olisko kuitenkin ollut Martti Syrjä :D (okei oli vähän ot sori!)
  8. demdem

    RUOKAHAASTE vk. 52: Piparkakkuluomukset

    Joo jotain syötäviä hopeapalloja :)
  9. demdem

    RUOKAHAASTE vk. 52: Piparkakkuluomukset

    Tietty!
  10. demdem

    No niin nyt on kuva tosta kuusesta koristeltuna. KUUSIKUVAKETJU!

    Niin kuuluukin, eikä haittaa :) Mutta ei sitä koko päivää jaksa kieltää ja torua, mielummin siirrän kuusen pois suosiolla jos käy liian hankalaksi :)
  11. demdem

    Mitä näyttelijöitä sinä karsastat?

    Ääähhh kato nyt tota! Karsee :laugh:
  12. demdem

    No niin nyt on kuva tosta kuusesta koristeltuna. KUUSIKUVAKETJU!

    Meidän terroristitaapero on jo repinyt osan koristeista... Voi olla että kuusi vaihtaa paikkaansa parvekkeelle vielä tämän päivän aikana :D
  13. demdem

    Mitä näyttelijöitä sinä karsastat?

    Jack Black :x
  14. demdem

    Olen 53v kun lapsi on 18v.

    No et :) Mä olen 35v kun mun lapsi on 18v, siihen verrattuna ehkä joo, mutta mä olenkin kamalan nuori.
  15. demdem

    RUOKAHAASTE vk. 52: Piparkakkuluomukset

    Kerrankin pystyn osallistua, jee :D
  16. demdem

    Onko vielä muita, joilla EI ole älypuhelinta?

    Ei ole ei, ja kaverit valittaa kun olen ainoa jolle pitää vielä laittaa tekstareita. Muut ovat whatsappissa :D Olen suunnitellut hankkivani, mutta pelkään tulevani liian riippuvaiseksi. Nytkin tekee tiukkaa olla olematta jatkuvasti koneella :D En häpeile silti vanhaa uskollista nokiaani!
  17. demdem

    Saako sunnuntaina pistää pystyyn pärstäkuvaketjun? :D

    Ahkera opiskelija :laugh:
  18. demdem

    Teiniäidit-Demin vauva oppitunneilla?

    :D ei ollut Viima kertaakaan oppitunnilla! Opo sanoi tuon kaikista viimeisimmäksi vaihtoehdoksi, käytiin kyllä ensin läpi muitakin. Loppujen lopuksi Viima vietti viikon hoidossa minun mummolassani :) Ja kyllä mä olisin varmasti ollut ennemmin kotona rästitehtäviä tekemässä kuin Viiman...
  19. demdem

    Teiniäidit - jakso 3

    Heiii nyt vasta huomaan tän ketjun! :) kiitokset mukavista kommenteista, ja tosiaan Keravalla asustetaan :)
  20. demdem

    Ällöimmät miehet-ketju

    Loiri :x

Yhteistyössä