Hakutulokset

  1. S

    Oletko yh:n kasvattama?

    Olen yh:n kasvattama, en ole eronnut.
  2. S

    Minkälaisia kortteja olette askarrelleet reilu 1v lasten kanssa?

    Mä tein joskus noin 9 kk lapsen kanssa maalauksen marja- ja hedelmäsoseilla. Sai siis maistella "maaleja" ihan rauhassa. Edelleen 1,5 v myöhemmin on seinällä kehyksissä, ei ole mennyt miksikään.
  3. S

    Kinuskipäällinen juustokakkuun?

    Mä tein joskus karpalojuustokakkua ja yritin laittaa sellaista kaupan kinuskikastiketta kylmänä siihen päälle. Ei onnistunut, kinuski jotenkin valui pois siitä, vaikka laitoin sitä aika vähän.
  4. S

    Alaselän röntgen

    Multa on otettu joskus vuosia sitten. Olin pelkissä alushousuissa. Muistaakseni niissä ei saa olla metallikoristeita.
  5. S

    Raikkaalle tuoksuva huuhteluaine?

    Comfort Sensations Water Lily & Lime on mun tämän hetkinen suosikki.
  6. S

    Tylsää kun lapsi ei tunnu oppivan kävelemään :(

    Mä en kyllä tunnusta mitään näistä :D Meillä vauva ei kauheasti tykännyt olla vatsallaan, mutta lattialla pidettiin kyllä, ja vatsallaankin niin kauan kun hän jaksoi ilman itkua olla. Jumpasta en ole ollut tietoinen näin ensikertalaisena, eikä fysioterapiassa/neuvolassakaan kerrottu sellaisesta...
  7. S

    Tylsää kun lapsi ei tunnu oppivan kävelemään :(

    Mun lapsi lähti kävelemään pari kuukautta sitten, ikää tuolloin 1v8kk. Ymmärrän kyllä kuinka turhauttavaa odotus on, mulla onneksi lähipiirissä kaikki oli tosi kannustavia. Fysioterapiassa käytiin opettelemassa konttaamista vuoden iässä ja kun oppi konttaamaan sanoivat, että ei tarvitse käydä...
  8. S

    Kysta munasarjassa

    Mulla on leikattu kaksi kertaa, kolmannella kerralla leikkasivat koko munasarjan kun uusiutuivat niin nopeasti. Pari vuotta sitten huomattiin, että toisessakin on muutama kysta, mutta sitä eivät halua leikata, koska silloin kuulema alkaisi vaihdevuodet. Jäljellä oleva munasarja ei...
  9. S

    J-kirjaimella alkavia pojannimiä ??

    Jami, Jens, Jose, Jethro
  10. S

    Te,joilla sikiö on kasvanut yläkäyrällä!!

    Tarkoitatko sitä sf-mittaa? Mulla se meni käyrien yli, en muista lukua, vaikka kiloja ei tullut ja vauvakin oli alle kolme kiloa syntyessään. Sektio tehtiin suunnitellusti viikkoa ennen laskettua aikaa.
  11. S

    libero vs pamppers?

    Meillä ei tule iho-ongelmia, mutta Pampersin housuvaipoissa kakat tursuaa aina selän puolelta ulos :) Joten Liberolla mennään.
  12. S

    Tiedättekö jo kesälomanne ajankohdan?

    Tammikuun alussa on osa meistä saanut tietää, kun varaillaan matkoja matkamessujen aikaan. Osa miettii lomatoiveitaan vasta näihin aikoihin.
  13. S

    Mitä tarjota, kun tarkka vierasmäärä ei ole tiedossa?

    Tekisin varmaan jotain suolaista piirakkaa ja leipoisin vaikka pullaa, loput voi pakastaa, jos vieraita tuleekin vähän.
  14. S

    Vauva tärisee kohdussa. Onko muut tunteneet vastaavaa?

    Mun tyttö piti myös tärinää kohdussa. Pissaamiseen en oikein usko, tärinät kesti joskus useita minuutteja, ei putkeen, mutta niin että vähän väliä tärisi. Ja ihan terve tyttö on.
  15. S

    Mirena hormonikierukka

    Mulle laitettiin Mirena reilu vuosi sitten. Laittaminen ei sattunut yhtään, en edes muistanut ottaa särkylääkettä etukäteen. Vuodot ovat ennallaan, eivät vähentyneet yhtään. Ajoittain on ollut haluttomuutta ja päänsärkyjä, epäilen niiden johtuvan Mirenasta. Meilläpäin saa ensimmäisen kierukan...
  16. S

    Miksei olle miesten päivää?

    Steak & blowjob day 14.3
  17. S

    Mitä teette Naistenpäivänä? Jotain erityistä?

    Lapsi menee päiväunien jälkeen mummille hoitoon, käydään miehen kanssa syömässä ja saunassa. Illalla haetaan lapsi kotiin. Suunniteltiin tämä tosin jo ennenkuin tiedettiin, että on naistenpäivä, ei varsinaisesti vietetä mitään sen kummemmin :)
  18. S

    Raskaana kolmen km jälkeen..

    Mulla oli 5 keskenmenoa peräkkäin ja nyt 1,5-vuotias lapsi. Keskenmenot mulla oli vk 5-12 välillä muistaakseni, mutta ihan loppuun asti pelkäsin keskenmenoa ja ensimmäiset kuukaudet vauvan synnyttyä pelkäsin, että menetän hänet, tulee kätkytkuolema tai jotain. En nyt osaa muuta lohduttavaa...
  19. S

    Hirvein lähijuna-asema?

    Totta. Vaikea valita pahinta, Kannelmäki-Malminkartano-Myyrmäki on varmaan kamalin osuus reitiltä.
  20. S

    Miten pitkiä hoitopäiviä teidän lapsilla?

    Mun lapsi menee luultavasti vasta syksyllä päiväkotiin, mutta silloinkin hoitopäiviä tulee olemaan 2-3 viikossa, max. 6h kerrallaan. Mulla on kolmivuorotyö ja mies voi pari kertaa viikossa tehdä lyhyemmän päivän tarvittaessa.

Yhteistyössä