Hakutulokset

  1. S

    Gracon turvakaukalo Logico S

    Samaa olen kuullut minäkin, että jossakin viime vuoden testissä Graco irtosi vöistä ja lenteli ympäriinsä. Ruotsissa olivat vieneet istuimia takaisin liikkeisiin tästä syystä. Sen verran turvallisuudesta olen kyllä kiinnostunut etten tuota merkkiä itse ostaisi...
  2. S

    Onko 40v sinusta vanha vai elämä vasta edessäpäin?

    No, ei todellakaan ole vanha!! Miettikää, että nykyään eletään jo lähes satavuotiaiksi, elikkä... :D
  3. S

    Karjalankarhukoira kotia vailla

    Kannattaisi varmaan ilmoitella ennemminkin esim. metsästäjät.net foorumissa tai rotujärjestön sivuilla :attn:
  4. S

    Koiran sapuska

    Nappulana Eagle Pack, lisäksi saavat NEU:ta tai raakaa jauhelihaa, myös raejuustoa tulee annettua (koirat ikähaarukalla 13v ja risat, 7 1/2-vuotta, 1v 5kk) =)
  5. S

    sisäkoira lapsiperheeseen?

    äippä: mitä rotuja koirassasi on? Sekarotuista ottaessa on hyvä tietää sen perimä, jotta tietää mitä voi olla odotettavissa. esim. kahden metsästyspohjaisen tai työ/palveluskoiran sekoitus ei ole välttämättä paras ratkaisu lähinnä seurakoiraa haluavalle ja kerrostaloon. Luonne voi olla muuten...
  6. S

    sisäkoira lapsiperheeseen?

    Minkä ikäisiä lapsia talossa on? Onko koiran kanssa tarkoitus harrastaa jotain, vai hankkia lähinnä seuraksi? Tuollaiseen elinympäristöön sopii varmasti monikin koira. Esim. meillä eletään erittäin menestyksekkäästi kolmen lapsen ja kolmen Welsh Corgi Pembroken yhtälöllä =) Kannattaa miettiä...
  7. S

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Pyöreä täti täälläkin:0) Minulla Bmi alussa 31, nyt rv 13+5 ja painoa oli tullut viime viikkoon mennessä pari kiloa jo lisää. Hieman hirvittää, odotan nyt neljättä, esikoisesti paino nousi aikoinaan 30kg mutta kahdesta seuraavasta 11 ja 12kg ja vähän on sitten siitäkin vielä tullut noita kiloja...
  8. S

    Paljonko teillä on lapsia ja eläimiä?

    3 lasta, 3 koiraa ja kissa (+ akvaario) B)
  9. S

    Expot-lääke

    Minkä kokoinen koira on kyseessä?
  10. S

    kuivamuonasta

    \ Näin myös meillä. Laatu ratkaisee. Pääraaka-aineen on oltava liha, ei vilja (tai "eläinperäiset" tuotteet). Käytännössä meillä koirien nappula on myös Eaglea, aiemmin syötin Nutro Choisea ja tyytyväinen olin siihenkin. Lisukkeena meidän jäbät (3 kpl welsh corgi pembrokeja) saavat NEU:ta...
  11. S

    Milloin tulee menkat?

    Oli spontaani keskenmeno, eli ei tarvinnut avittaa mitenkään. Mutta ei tarvitse enää miettiä tätä asiaa, kuukautiset alkoivat keskiviikkona, jihaa. Eli se 8 viikkoa meni keskenmenosta. Nyt pääsee taas tositoimiin....
  12. S

    ramona

    Komppaan häkkyrää ja jupidaa noissa kommenteissa sekarotuisten vs. rotukoirien terveydestä. Täyttä asiaa =) Meillä on kolme täysin tervettä rotukoiraa, vanhin 12 v 7kk... Meillä koirat syövät laadukasta nappulaa (Eagle Pack, Nutro Choice), lisäksi pakasteesta löytyy Neu-pötköjä jota saavat...
  13. S

    Hyviä kokemuksia hormonikierukasta

    Mulla oli aiemmin (ennen kuopusta) hormonikierukka (Levonova) ja sen ajan perusteella voin kyllä lämpimästi suositella. Myös muutamalla ystävälläni on ja hyvin sopii, vaikka heille eivät muut hormonaaliset ehkäisyt ole sopineetkaan =) Minulla tällä hetkellä käytössä minipillerit ja kun...
  14. S

    suolentyhjennys ennen sektioo

    \ Lisäyksenä tuohon edelliseen viestiini vielä: ennen sektiota sain siis ns. "pienoisperäruiskeen". Jos olisin menossa sektioon nyt, vaatisin ehdottomasti kunnon vesityhjennyksen- sen verran karseat kivut olivat ummetuksen takia... :( Itse peräruiskeen ottaminen ei ole kummoinen toimenpide...
  15. S

    Kuukautiset helpommiksi?

    Ennen lasten syntymää kärsin armottomista kuukautiskivuista, mutta oikeastaan eka synnytyksen jälkeen ne ovat olleet mennyttä, onneksi Minulla on käytössäni minipillerit joiden ansiosta myös vuodot ovat jääneet käytännössä kokonaan pois, ihan kuten silloinkin kun minulla oli hormonikierukka...
  16. S

    Sain sterilisaation..

    Minä oon jo 38 ja risat, lapsia kolme ja luku on tod.näk siinä. Tämä taas johtuu raskauden aikaisista hepatooseista, sekä viimeisimmän synnytyksen aiheuttamasta riskistä mahd. seuraavaan raskauteen/synnytykseen. En vain noistakaan syistä huolimatta voi millään ajatella sterilisaatiota omalle...
  17. S

    paljonko maksaa cerazette

    27,96e maksoi viimeksi kolmen liuskan pakkaus (3x28) :)
  18. S

    suolentyhjennys ennen sektioo

    Olen saanut peräruiskeen ennen sektiota sekä ennen alatie synnytyksiä, jälkimmäisissä omasta pyynnöstäni. Ruiskeista huolimatta synnytyksien jälkeinen ummetus on ollut järkyttävää. Sektion jälkeinen toipumiseni oli nopeaa, ainoastaan ummetus ja ilmavaivat toivat sellaisen kivun, että mietinkin...
  19. S

    Milloin tulee menkat?

    Mulla kontrolloitiin raskaushormonin laskua ja se oli alle 5 heinäkuun puolenvälin jälkeen. Eli, jos se kierto on käynistynyt sen jälkeen, niin tädin vierailua voisi odottaa ensi viikolla... kaiketi. Kiitos vastauksistanne
  20. S

    Milloin tulee menkat?

    Spontaanista keskenmenostani on jo melkein pari kuukautta, eikä tätiä ole vieläkään näkynyt. Mitenkähän kauan niitä pitäisi odottaa, ennenkuin käväisee lääkärillä?? Vuotoni kesti kolmisen viikkoa keskenmenon jälkeen. Onhan se varmaan mahdollista, että tajuamattani menkat tuli samalla, en tiedä...

Yhteistyössä