Hakutulokset

  1. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    No mun eka viikko meni hyvin alkupainosta -1,4 kg. Elikkä 64,8 kg on alkupaino ja nyt on 63,4 kg. Tästä nyt vaan jatkuva taistelu alaspäin. Yks nainen sanoi minulle yks lause ja se soi mulla monta kertaa päässä päivässä : säälillä kilot ei lähde... Elikkä älä syö säälistä että paino ei tipu...
  2. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moikka. En voinut kuvittella että dukanin dietti tekis tällaista mutta kävin huvin vuoksi vaalla aamulla taas ja eilisestä oli lähtenyt 1kg.. No nesteitä ne ovat ja huomenna voi olla +500g. Mutta oi se ilo kun puntari näytti tänään 63,8kg. Jatkan toista päivää duukanin diettiä ja...
  3. M

    "Uskaltaako" 5 ja 7 vuotiaat jättää kauppareissun ajaksi kahdestaan?

    Uskaltaa jättää jos ne ei repii toisten silmät pois päästä kun on kahdestaan. Kaverin lapset tappelee heti kun silmä vältää että niitä en uskaltaisi jättäämutta muuten jooo. Poikani halus olla viime kesästä kotona kun menin kauppaan ja silloin oli 5,5v.
  4. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    No joo... Mulla meni eilen 3 digestivi keksisä suusta alas ja 5 tivoli keksiä. Mun kirjassa lukee monta p***** sanaa! Mutta päätin että joku radikaali muutos että pääsen sokerihimosta pois,elikkä koitan sen Dukanin diettin. Nyt olis 5pv proteiiniä vaan. Sehän on lihaa ja maitotuoteita elikkä...
  5. M

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hopea kuu: voisitko kertoa kuinka paljon olet tiputtanut painoa? En olemelkein vuoteen käynyt kaksplussan sivuilla ja nyt olen taas aloittanut käydä. Olet todella sissi kun olet pystynyt juomaan vaan nutrilettiä. Minä olen yrittänyt mutta tyssää siihen makuun. Mutta jos minäkin tulis...
  6. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moikka. Ajattelen joka pv, että huomenna en ota keksi aamukahvin kanssa, mutta sittenkin tulee otettu :( No päätin eilen että ruokapäiväkirja aloitan uudestaan ja samalla kirjoitan vähän miten fiilis on, vähän niinkuin päiväkirja. Maanataina olin aamipäivällä jumppassa lasten kanssa ja...
  7. M

    Elämäntaparemontti - kuka lähtee mukaan? :)

    Moikka. Olette jo ollut hyvässä vauhdissa ja nyt kysyn jos saisin liittyä seuraan. Mulla on 10 kk tyttö vauva,2 v ja 6 v lapsi. Elämäntapa remonttia olen yeittänyt koko talven tai sanotaanko syyskuusta viime vuonna. Elikkä minäkin imetän vielä... Ja vielä lisäksi luulen että kilot ei halua...

Yhteistyössä