Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun söpöläiset <3 - Heinäkuussa

    Keltakukalle toivottelen onnea! Me oltiin samassa Helmikuun helmet 2013 -ketjussa viime vuonna ja muistan sinut sieltä :) Täällä oltiin nyt heinäkuisissa, ja meidän tyttö sai pikkuveljen heinäkuun alussa. Toivottavasti nyt sinulla menee loppuraskaus paremmin ja vähemmän dramaattisesti. Meillä...
  2. P

    Vinkkejä miten selvitä suunnitellusta sektiosta?

    Minä olin vuonna 2013 samasta syystä. Kaikki meni hyvin, ekat pari päivää oli kivuliaita, mutta sitten helpotti. Nestettä kertyi sairaalassa aika paljon, kun liikkuminen oli vähäistä, ja leikkauksen aikana nesteytetään paljon. Kotona paino alkoi pudota hyvin. Noin kolme viikkoa leikkauksesta ei...
  3. P

    Raskausoireet eri raskauksissa

    1. raskaus, tyttö -lievää kuvotusta viikoilla 7-10, ei päivittäistä -kova ruuan himo alussa -jäätävä makeanhimo puolivälistä loppuun asti -kahvi maistui alusta loppuun -sikiön sykkeet aina yli 150 2. raskaus, ultran mukaan poika (nyt rv39+4) -pahoinvointia heräämisestä nukahtamiseen...
  4. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Lykkä tervetuloa! Kävin hyväksymässä sinut kerhoon. Laitatko sinne lasketun ajan ja muut perustiedot (ikä, monesko lapsi ja halutessasi sairaala) :) Hankinnat äitiyspakkauksen haen tässä kuussa, haluan varmasti uuden, ja nyt ilmeisesti on vielä pienenpieni mahdollisuus saada sekapakkaus tai...
  5. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Päivityspyyntö: poikalupaus
  6. P

    tämä nykyään 1v neuvolassa annettava kolmen rokotuksen sumppu.. miten rajuja oireita teille on tullut?

    Muutama viikko sitten otettiin koko kolmen rokotuksen sarja. Mitään oireita ei tullut. Pistoskohtia aavistuksen punoitti, mutta siinä se. Toisen jalan pistoskohta punotti pari päivää, muuten punoitukset hävisivät yhdessä yössä. Ei tullut kuumetta, ei känkkäränkkää eikä mitään. Meillä ei ole...
  7. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei vaihteksi tännekin! Kerhossa tulee enemmän kirjoiteltua. Täällä ei ihmeemmin mitään uutta, liikkeitä on alkanut hiljalleen tuntua. Rakenneultra takana, ja helpotuksesksi istukka ei ole kiinni vanhassa sektioarvessa. Kaikki näytti hyvältä, ja saimme poikalupauksen. Jahas, loppuukin...
  8. P

    Helmikuun helmet 2013

    Tuulis voi teitä :( Kovasti jaksamista ja toipumista pienelle siellä! Kyllä teilläkin varmasti kohta aletaan liikkua kunnolla, toiset vaan on näissä asioissa rauhaisammin eteneviä :) Olen kuullut sellaisistakin vauvoista, jotka kymmenen kuukauden iässä edelleen pötköttelevät tyytyväisinä...
  9. P

    Helmikuun helmet 2013

    äitix2 meillä tyttö herää 7.30-8 välillä. Päiväunet 12-14 (heräämisen vaihtelu 13.30-14.30) ja illalla nukkumaan 20-20.30. Meillä nukutaan kaikki unet sisällä pinnasängyssä.
  10. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Kävin hyväksymässä kaikki kerhopyynnöt. Kopioin täältä noita laskettuja aikoja sinne puolelle myös. Yhden viestin sain koskien myös fb-ryhmää. Jos näyttää löytyvän useita fb:n puolelle haluavia, niin katsotaan saataisiinko sinnekin toinen pienempi ryhmä :)
  11. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Perustin suljetun kerhon nimellä heinäkuiset 2014 Toivottavasti osasin tehdä sen oikein. Kerhon pitäisi löytyä Kerhot-otsakkeen alta, joka on tuossa yläreunassa kolmas vasemmalta. Hyväksyn liittymispyyntöjä sitä mukaa kuin ehdin, ihan joka päivä en välttämättä ehdi käymään täällä, mutta pyrin...
  12. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Kiva kun löytyy monta muuta, joita suljettu ryhmä kiinnostaa! Perustan kerhon viikonloppuna tänne, jos ei kukaan muu halua. Laitan sitten viestiä, että mistä löytyy :) Siellä uskaltaa sitten vapaammin jutella. Täällä ei oloon mitään uutta. Liikkeitä ei tunnu vieläkään, ja vähän alan...
  13. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Ok, kiva kun löytyy muitakin :) Voisin loppuviikosta tutkia tarkemmin tuota suljettua ryhmää. Niitä saa näköjään perustettua tuonne kerhot-osioon (sivun yläreunassa kolmas vasemmalta). Ilmoitan heti, kun saan sellaisen perustettua. Tykkään kirjoitella ja lueskella täällä, ja pidän...
  14. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Vähän sääli, että ei ollut mitään ennakkovaroitusta, että ryhmään ei esim. jonkun tietyn viikon jälkeen oteta uusia. Olisi mielestäni ollut reilumpaa, mutta ei tämä mitään. Jos jollain on kiinnostusta, niin voi laittaa yksityisviestiä minulle, voisin katsoa perustaisinko uutta fb-ryhmää...
  15. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Vieläkö facebook-ryhmään otetaan uusia? Minä voisin olla vielä kiinnostunut. Kenelle piti laittaa yksityisviestiä? Täällä olo nyt hyvin ei-raskaanaoleva. Eilen ja toissapäivänä oksensin vielä aamulla, mutta muuten ei ole kauheasti oireita. Maha vaan on iso! Viimeksi oli tällainen varmaan...
  16. P

    Helmikuun helmet 2013

    Onnea mimmille! Ollaan näköjään taas samassa ketjussa odotus-puolella :) Annemiini me annamme tavallista rasvatonta maitoa sekä korviketta. Puuro tehdään normimaitoon, ja juomamaito on noin puolet ja puolet -suhteessa tavallista ja korviketta. Tyttö helmikuun 1. päivä yhden vuoden. Ei ole...
  17. P

    Helmikuun helmet 2013

    Onnea norpulle! :) Teillekin tulee vipinää ensi vuonna, täällä viikkoja "jo" 16 :) Ensimmäisellä kerralla se tuntui niin paljolta, mutta nyt kun kaikki alkoi alusta, tuntuu että vasta noin vähän :D Kävely meillä kävellään vain tuen kanssa, muuten konttaus sujuu paremmin. Tyttö seisoo välillä...
  18. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei taas pitkästä aikaa! Kirjoitin vain alussa yhden viestin. Olen voinut todella pahoin viikolle 15 asti. Nyt on helpottanut. Lisäksi jouduin sairaalaan pariksi päiväksi minua vaivaavan toistaiseksi tuntemattoman kovia kipuja aiheuttavan sairauden vuoksi. Olen siis saanut aika vahvoja...
  19. P

    Helmikuun helmet 2013

    Hepa_, turvaistuimesta me ostettiin Cybexin juno 2-fix palkki-istuin, ja tyttö on siinä jo pari kertaa matkustanut. Mietinnässä oli juuri tuo naama menosuuntaan matkustaminen, mutta tällä hetkellä tyttö on sen verran pieni, että ei kyllä heilahda istuimesta mihinkään :) Mitat meillä kuukausi...
  20. P

    Helmikuun helmet 2013

    Ihanaa ensimmäistä joulua kaikille helmikuisille! Täällä vietetään joulua sekä anoppilassa että minun vanhemmillani. Kaikki haluavat siivun vauvajoulua, kun molempien puolella on toistaiseksi ainoa lapsenlapsi. Joululaatikoita saa varmaan meidänkin tyttö varovasti maistaa, siis porkkanaa ja...

Yhteistyössä