Hakutulokset

  1. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Oletteko muuten perehtyneet synnytyssairaaloiden koronarajoituksiin? Itse katselin Naistenklinikan ohjeita äsken. Näköjään miehen pitää käyttää maskia, mutta sisarukset saavat tällä kertaa tulla vierailulle, jos ovat terveitä. Edelliskerralla maskeja ei tarvittu, mutta sisarukset eivät saaneet...
  2. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Hauskaa, että joku muistaa tätäkin palstaa. Itselläni alkaa huomenna vanhempainvapaa, viimeisenä mahdollisena päivänä. Ihan hirveä säätö ollut työnantajan ja kelan kanssa tämän uuden lainsäädännön takia, kyllä ennen oli paremmin 😀 Vauvan liikkeet ovat tosi voimakkaita, selvästi alkaa olla...
  3. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Huh, kiitos vastauksesta, aina se rauhoittaa mieltä kuulla, että jollain muullakin ollut samanlaista....
  4. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mietin vielä sitä, kun tuota pahaa oloa / närästystä on ollut säännöllisesti alkaen juuri sen jälkeen, kun rautakuurinkin aloitin, niin varmaan se sitten johtuu raudasta. En ollut edes hoksannut ennen kuin nyt, että siellä mainitaan närästys yleisenä sivuvaikutuksena.
  5. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Ah ja voih, nyt iski vielä kauhea ripulikin. Mutta se paha olo / närästys loppui sentään siihen. Toivottavasti tämä menee taas Obsidanin piikkiin... Olin eilen niin väsynyt, että unohdin edelliset huonot kokemukset sen ottamisesta illalla. Viimeksi näin tehdessä imetettävä taapero oksensi...
  6. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moi! Täällä alkanut uudestaan pahoinvointi vaivata... En ole oksentanut, mutta huono olo vaivaa vähän koko ajan. Epäilen, että kyse on jonkinlaisesta närästyksestä. Eipä ole tällaista ollut aiemmissa raskauksissa, ei ainakaan näin pahana. Muitakin kipuja ja vaivoja riittää, kuten särkyä tuolla...
  7. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tsemppiä! Miten raskausdiabeteksen kanssa on lähtenyt sujumaan? Mua jännitti ihan hirveästi tuo testi ja sen tulokset, mutta onneksi diagnoosia ei sitten tullut, arvot pysyivät matalina. Sen sijaan rauta-arvoissa ei ollut hurraamista: labrassa hb oli 103 ja varastorauta 10. En ollut huomannut...
  8. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Niin, ja osaisiko joku vielä kertoa, milloin sokerirasituskokeen tulokset saa - heti kokeessa vai joskus myöhemmin?
  9. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Miten meni äitiyspolilla? Mulla myös ollut tuota varhaista kypsymistä jo ekasta raskaudesta lähtien. Kaikki on silti menneet viikolle 38-39.
  10. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moi! Kuinka moni on ollut jo sokerirasituksessa? Itselläni se on huomenna aamulla. En ole ollut koskaan ennen, jännittää tosi paljon. Siis ei se koe, vaan tulokset... Yritä tässä nyt sitten tänään "syödä normaalisti", mitähän sekin on. Neuvolassa olin aamulla. Luulin, että oli rv 24, mutta...
  11. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Tsemppiä koronan kanssa @Kahdeksi! Täällä vatsatauti on saanut valtaansa ainakin kaksi uutta perheenjäsentä, kolmaskin vähän oireilee... Hänellä sen verran moninaiset oireet, että teki koronatestinkin tänään, mutta se oli negatiivinen. Saa nähdä, iskeekö tuo vatsatauti vielä itseenkin...
  12. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Heippa! Onpas täällä hiljaista. Kaikilla kaikki hyvin? Täällä on nyt rv 22+1 ja liikkeitä tuntuu jo päivittäin. Yleensä eniten iltaisin, kun käyn nukkumaan. Olimme perheen kanssa viikon reissussa ja vähän haastavaa oli löytää turvallisen tuntuista syömistä. Aika usein hotellin aamupala jäi...
  13. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Oho, kappas vain, tämä viesti tuli vasta näkyviin, kun olin lähettänyt omani. Hienoa, että teilläkin kaikki hyvin! Meilläkin mentiin keskikäyrillä paitsi kuulemma reisiluu oli vähän pitkä, mutta normaali kuitenkin. (En tiedä, miksi se piti sanoa, ehkä mieluummin olisin ollut kuulematta, jos...
  14. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Moi, mitä tänne kuuluu paitsi hiljaisuutta? Onko kaikki lähteneet facebookiin? Meillä oli tänään rakenneultra. Kaikki näytti onneksi hyvältä. Sen jälkeen käytiin miehen kanssa syömässä ja hänen lähdettyä asioilleen eksyin taas sinne Le Bunuelliin, mutta viime kerrasta viisastuneena osasin...
  15. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Täällä tuntuivat tänään 18+1 ekaa kertaa liikkeet ihan jo vatsan päältä! Ainakin vauva on siis kasvanut.
  16. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Totta, aika menee hirveää kyytiä! Kun vielä miettii, että meillä kolme syntynyt rv 38 ja myöhäisinkin 39+0, niin puoliväli voi todella olla lähempänä kuin ajattelisikaan. Aamulla taas tuskailin äitiysvaatteiden kanssa, että hommatako jotain loppuunsa tulleiden tilalle vai sinnitelläkö niillä...
  17. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Hmm joo, no mä en taas tuota siemenjuttua oikein edes ymmärrä, käsittääkseni muissa maissa niitä ei ole kielletty. Joo, niissä on / voi olla raskasmetalleja, mutta myös hurjan paljon ravintoaineita ja hyviä rasvoja, seesaminsiemenissä myös paljon kalsiumia. Kahdessa ekassa raskaudessa vain...
  18. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Mä en uskalla kovin monissa ravintoloissa enää syödäkään raskaana ollessa enkä kovin monenlaisia ruokia. Kolmosta odottaessa kävi kahdesti, kahdessa eri ravintolassa niin, että liha olikin keskeltä punaista (eka oli burgerpihvi ns. hienommassa ravintolassa ja tokalla kerralla oli kyseessä kana...
  19. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Heh, joo pienet vaatteet saattaa olla tosi pieniä tai sitten kuitenkin ihan liian isoja. Meillä kaikki syntyneet keskimäärin 3,5-kiloisina ja 62 cm ollut aika hyvä koko melkein alusta asti. On meillä myös jokunen 56 cm vaate, mutta varsinkin kestovaipan kanssa niiden käyttöikä on hirveän lyhyt...
  20. M

    Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

    Vielä noihin liikkeisiin, niin niiden tuntuminenhan on hirveän yksilöllistä. Mulla on aina tuntunut tosi varhain ja siksi hermostuttaa, jos rv 16 on ihan hiljaista. Mutta monihan alkaa tuntea paljon myöhemmin eli jos ei ole omaa aiempaa kokemusta varhaisista liikkeistä, niin ei varmasti tarvitse...

Yhteistyössä