Hakutulokset

  1. J

    2-vuotias ei vielä puhu, kokemuksia vastaavasta?

    Hei. Meillä on juuri täyttänyt 2 vuotta poika. Hän on nuorimmainen. Siskot on oppineet puhumaan tosi aikaisin ja on olleet kovia hölöttämään ja laulamaan. Poika oppi ensi sanat kyllä suht samaan aikaan kuin siskot. Äittä tuli ensimäisenä muistaakseni ja anna sitte aika perään. Oisko ollut...
  2. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Turvaistuimesta piti sanoman että meillä käytössä Cybexin palkki-istuin ja poika tykkää. Kattelee autossa dvd:tä tai kuuntelee vaan tuutulauluja. Äiti saa siis rauhassa kipasta vaikka sen maitopurkin (y) Tykkää kyllä istua myös ostoskärryissä eikä enää niin vaadi sitä jatkuvaa leikkiä siinä...
  3. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Heipä hei tosiaan pitkästä aikaa! Käykö täällä palstalla enää kukaan? Ite unohtanut/kiireissä jättänyt käymättä. Ei vaan tahdo aikaa löytyä. Sitten kun muistin taas niin meni tovi ennen kuin sisään pääsin. Ei tahtonut hyväksyä tunnuksia. Silti oli kiva lukea kyllä pitkästä aikaa... Meillä poika...
  4. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hyvää uutta vuotta kaikille! (y) Hieno homma kun saa vaivalla kirjoitettua pitkän romaanin niin tottakai tää sivusto sitte sekoaa,kirjaa mut välillä ulos ja kun pääsen takas sisään niin tekstiä ei näy missään. Hienoa! Täällä on hurjat synttärivalmistelut ollu koko viikon. Esikoinen täyttää 4...
  5. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hirveästi oli luettavaa täällä taas. Nyt en yritä kaikkiin vastailla kun näköjään täällä juuri herättiin päikyiltä. Reissu meni kivasti vaikka poitsulle tuli 2 hammasta ylös ja neljä oli heti perään tuloillaan. Nyt puhjennut jo kulmat ylös kans eli ainakin 6 hammasta löytyy. Edelleenkään ei...
  6. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Boomkaa kiitos kysymästä, me mennään naisporukalla lomalle pariksi viikoksi. Lähetään Egyptiin kaikesta tapahtuneesta huolimatta. Oltiin siellä viimeksikin (2013) ja tultiin pois vimppa lennolla ennen kuin kohde suljettiin. Turisteille tehdyt paikat on aika hyvin suojattu ulkomaailmalta. Ei siis...
  7. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pikainen päivitys. Tervetuloa MELIAN! Haluatko tietosi etusivulle? Teillä kuulostaa kans olevan hommia niin sanotusti :) Tsemppiä nukkumisiin! :sleep:(y) Lakka83: Sinne kans jaksuhalit! Bebelle voimia ja henkistä kanttia kestää kaikki! Ihanaa kun oot saanu apuja. Minä kans koin tässä niin...
  8. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Heippa pitkästä aikaa! Kiitos tsempeistä! :love: Täällä tosiaan ylitettiin jo 8kk rajapyykki. Elikkä soseissa sais siirtyä nyt isompiin jne. Ehkä pikku hiljaa maistellaan. Vielä ainakin pienikin on riittänyt vaikka usein syödään. Ja onhan siinä se puoli ettei isommat ole niin sileää tavaraa...
  9. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius siis meillä puhkes eka hammas lopulta "yllättäen" vaikka kauan aikaa kokeilin enkä varsinaisesti tuntenut mitään piikkiä ikenessä. Silti oireitahan oli just tää huono nukkuminen öisin, jatkuvat tissittelyt yöaikaan, raivoaminen varsinkin iltaa kohden pahenee ja iltaruoka on yleensä...
  10. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Huoh...täällä on taas pari yötä valvottu urakalla! Sitte kun yrittää päikkäreitä ottaa aamusta ite niin ei uni tuu millään vaikka eilenkin odottelin unta yli tunnin sängyssä kun poika nukkui ulkona. Tänään en sitten viitsinyt edes mennä yrittämään vaikka silmiä painaa ja päässä jyskyttää. :sleep:
  11. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius hyvä tuo kun sulla on rintamaitoa soseen sekaan. Ite olen miettinyt samaa mutta en oo lypsäny pakkaseen (oon laiska) ja inhoan lypsämistä. Mulla heruu pumpulla huonosti. Pitäs olla sähköllä. Ja nyt poika syö sen verran vähän enää rinnasta ettei ylimääräistä taida juuri tulla. Tein...
  12. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jee! Vihdoinkin ollaan saatu eka hammas!:love: Minusta jo alkoi tuntumaan että kuvittelen oireetkin ku ei mitään näkyny. Lakka moneltako teillä aletaan nukkumaan jos sinä itse heräät jo ennen lapsia? Moneltako itse olet unessa ja saatko yön nukkua suht hyvin? Minusta tuntuu että kun meen...
  13. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    :LOL:Kiitos Amaya! Ihana postaus :love: Touhua tosiaan riittää mutta nää kahvihetket ehtii aina vähä piipahtaan täälläkin. Voimia sinne teillekin. Kuulostaa kyllä olevan touhua päivissä. Tosiaan elämä on tätä ja tämä on sitä elämää isolla E:llä :) Nyt kun ajattelee niin kauheeta ois yksin olla...
  14. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Joppu lohduttavaa kuulla että siellä ollaan vähän samassa tilanteessa: vaatteet käy pieneksi, hampaita ei näy, aikaiset aamuheräilyt eikä vielä ryömitä. :rolleyes: Tosin se meillä on erona että meillä syödään 5 ateriaa päivässä ja siihen päälle vielä tissittelyt, joskus korviketta pullosta ja...
  15. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Minisport tiedot päivitetty. :) Teillä on kasvu ollut vähän maltillisempaa kun taas meillä tuntuu ettei hyödytä juuri vaatteita ostella kun saa samantien laittaa pois. Ompahan taas jäänyt 68cm uutta kaappiin ja 74 ehti muutamia pitää vain sen pari kertaa. Nyt aletaan siirtymään 80 senttisiin o_O...
  16. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Lakka tiedot päivitetty. Miehinen koko teillä! :D
  17. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Meilläkin tuli muutama ylläri tyttöjen kohdalla ettei olis osannut odottaa ehkä just korvatulehdusta kun ei antanu varsinaisia merkkejä siitä. Mutta se niin helposti sitte menee vauvalla korviin jos on muuten räkänen ja pitkään. Meillä nyt yläkeuhkoissa myös rohisi ja muutenkin on vauvalla...
  18. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius meilläkin pitkittynyt flunssa...alkoi elokuussa vauvalla..jatkui ja jatkui, kävi välillä suunilleen terveenä 1-2vkoa ja sitten taas flunssa jatkui. Noh-alkoi ihme huutokohtaukset! Ajattelin että unia näkee kun kesken unien aina ihan mieletön huutokohtaus! Välillä ei ääntäkään kuulunut...
  19. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tervehdys taas kaaoksen keskeltä o_O Hulinaa, sairastelua, väsynyt äiti, pari ihmisapinaa ja kovaääninen kiljukaula. :eek: Saa nähdä miten kauan pää kestää vielä parin tunnin yöunilla. Mies totesi että pakko kestää ku "olen itse osani valinnut". Niin paljon tuli sieltä sympatiaa. Ite se ei oo...
  20. J

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Äiti88 joo eipä tuo nyt vakavaa ole (y) ja kiva kun päivittelette niitä mittoja.

Yhteistyössä