Hakutulokset

  1. S

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    Nettikaupan huijaukset lisääntyivät - Verkkokauppa - Kotimaa - Helsingin Sanomat
  2. S

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    Tämän päivän hesarissa oli juttu vähänkäytetty.fi:stä :)
  3. S

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    Kirppis: Itse mietin ihan samaa aluksi, että onkohan noin hyvä paikka kun kaveri sitä suositteli.. Mutta pakko sanoa, että yllätyin kyllä positiivisesti ja niinkuin Nelli tuossa sanoi niin parasta on tuo että ne tavarat saa eteenpäin eikä tarvi pyöritellä kotona siihen asti että on myyty. Toinen...
  4. S

    Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

    Laitoin tosiaan viime viikolla vaatteita tuonne vähänkäytettyyn myyntiin ja on kyllä ollut positiivinen kokemus! Ei tarvinnut kun kerran nähdä vaiva ja sit sai lähettää vaatteet muiden huolehdittavaksi. :) Oon sit myös ostanut sieltä ja tuli parissa päivässä paketti perille ja vaatteet oli...
  5. S

    HALPOJA lastenvaatteita netistä??

    Käykäähän kattoon tällanen uus verkkokauppa kirpputori! :) Lasten- ja äitiysvaatteet sekä harrastusvälineet - Verkkokauppa kirpputori
  6. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    Täällä myös vähällä kirjoittelulla menty mutta lukenut olen kyllä säännöllisesti. Meille syntyi 4.lapsi, poika vihdoin 3 tytön lisäksi, 8.5.2014 klo 03.10. Poika oli 3818g ja 50cm. Vielä ollaan laitoksella, jospa huomenna kotiin. Hieman oli bilirubiinit koholla. Koko lasketun päivän 7.5...
  7. S

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hellurei! Meillä onkin ollut tässä touhua ja tohinaa viime viikot kun mies oli melkein kaks viikkoa Kiinassa ja täällä itsekseni pyöritin arkea. Ylpeä olen itsestäni kun kaikki meni hyvin ja pärjäsin paremmin kuin hyvin. :) Lääkärineuvola oli viime torstaina ja kaikki oli hyvin...
  8. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Isot halaukset kaikille menetyksen kohdanneille! Muutama puhui noista päänsäryistä ja migreeneistä. Itse olen myös kärsinyt raskausajan migreenistä joka raskaudessa ja nyt viimeisimmässä sain tosi ison avun Lidlin Saskiasta (sininen pullo). Siinä on suolaa ja magnesiumia jotka auttavat...
  9. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    macy grey: :hug: Voimia kovasti! Tervetuloa uusille! Papumamman kokemus on varmasti jotain ihan kamalaa, en ihmettele yhtään että pelottaa uusi raskaus. Minä kävin tänään neuvolassa tarkastamassa vauvan tilanteen siitä verenvuodosta johtuen ja voi että oli ihana nähdä se pieni ihme siellä...
  10. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    Päivää vaan kaikille! Täällä on ollut viime keskiviikosta asti hieman jännittävät hetket.. Keskiviikkoiltana tuli yhtäkkiä housuun holahdus jotain ja vessaan kun menin pönttöön tuli ihan kunnolla verta. Mahakin kipuili jonkin verran ja kävin vielä ennen nukkumaan menoa uudelleen ja edelleen...
  11. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    LauraAnni: :hug: Voimia! Oletko käynyt otattaan kilpirauhasarvot? Maikkarin aamuohjelmassa oli viime viikolla kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja siinä sanottiin että monesti keskenmenojen syynä voi olla kilpirauhasen ongelmat. Sitä vaan ei monikaan nainen tiedä. Itsellä on leikattu kilpparit...
  12. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    Syssy: Voi ei! :'( Jaksamista! Uusille: Tervetuloa! =) Macy Grey: Meillä tuo on yksityisen hinta. Siinä ultrauksen tekee kätilö eikä lääkäri niinkuin suurimmassa osassa, joten se varmaan pudottaa hintaa. Paljon on kumminkin kehuttu tätä paikkaa, joten luottavaisin mielin olen sinne menossa...
  13. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    12.5. Selma_ / 33v / 4.lapsi / OYS Minäpäs ilmoittaudun myös mukaan, pää vielä ihan pyörällä! :whistle: Eilen tein raskaustestin ja kuukautisten mukaan olisin viikoilla 5+1 eli laskettu aika olisi 12.5.2014. Pään pyörälle menemistä aiheuttaa tämän hetkinen tilanne, minun nuorimmainen tytär...
  14. S

    Helmikuun helmet 2013

    Hei vaan kaikille! Täällä on vauva-arki alkanut hienosti. Tytär on niin tyytyväinen ja ihana pieni, että minä täällä herkistyneenä vain tuijottelen. :heart: Tänään tuli tytölle viikko täyteen ja ajattelin josko kävisin tuolla ihanassa säässä pienen lenkin jo pyörähtämässä. Imetys on lähtenyt...
  15. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Tsemppiä kaikille kärvistelijöille!! Täällä käyn teitä seurailemassa vähän väliä.. :) Keltakukka: Sinä olet paras äiti lapsellesi ja se että vauvan kasvu oli loppunut ei ole sinun syysi! Koita jaksaa vielä vähän, kohta saat lapsesi kotiin ja pääset rauhoittumaan ja nauttimaan pienestä! :heart...
  16. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Tänne syntyi eilen illalla klo 21.43 pyöreäposkinen ja tummatukkainen tyttö. Koko perhe on ihan onnesta soikeana. Kirjoittelen synnytyskertomusta myöhemmin. Eli 15.2. Klo 21.43 syntyi Tyttö, painoa 3728g ja pituutta 50,5cm :heart: Selma_ + Sintti
  17. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Voih, Onnea äitix2, pikku yllätys, norpu, Sirel, helmira, Keisha, Neiti-81, Elsiliini ja Lumi-enkeli :heart: Bliss ja Bettis: Täällä myös ihan samanlaista supistelua ja juilimista.. Mutta siihenpä se sitten jääkin. : / Niinpä se laskettu päivä meni, eikä tuntemukset olleet sen ihmeemmät...
  18. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Onnea kaikille vauvaantuneille! :heart: Se olis sitten tänään SE päivä eli POKS POKS POKS 40+0 Eilen oli kyllä niin huono päivä! Kaikki paikat kipeänä ja hermot riekaleina. :| Oon kyllä jotenkin tosi huono tässä viime päivien odotuksessa.. Vaikka tiedän kyllä että se sieltä tulee kun on...
  19. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    Taikamaailma: Laitatko mullekin FB:stä viestiä?!? :) Vauvautuneille oikein paljon Onnea! :heart: Täällä kans kärvistellään.. Menkkamaisia kipuja on ja välillä supistaakin tosi napakasti, mutta ei ala tulemaan säännöllisesti ei! :mad: Olisin jo niin valmis itse koitokseen! Oon siivonnut...
  20. S

    Helmikuun helmet 2013 *helmikuu* meidän kuu!!

    No niin, neuvolakuulumisia sitten kehiin eli RR 137/77, p.86 Paino -44g/vko (Yhteensä tullut 8,5kg) ei turvotuksia Pissa puhdas Liikkeet + Sykkeet 140 Sitten teki sen sisätutkimuksen ja kahdelle sormelle tiukasti auki, kohdunsuu oli jossain johtolinjassa ja kanavaa 2cm jäljellä. Joten...

Yhteistyössä