Hakutulokset

  1. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    Että sä oot helppo :D Siis ärsytettävä ja provottava. Mut nyt jatkan duunia, moikka :wave:
  2. HoitoonVaan

    Että jaksattekin

    Niin saankin, miks muuten täällä olisin?
  3. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    No nyt on pakko kokeilla kun sain järjen äänen mukaan keskusteluun ;) :D
  4. HoitoonVaan

    Että jaksattekin

    Joo kyl mä sen tiedän :D Miks helkkarissa mäkään täällä muuten olisin, kuin tylsyyttäni provoomassa yhestä sun toisesta asiasta, ja toivon että joku saa jotain viboja suuntaan jos toiseen näistäkin mielenliikautuksista ;)
  5. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    Ja kukas se tässä itsensä nosti minua paremmaksi ;) Onneksi olkoon. Onko kiellettyä myös kritisoida materialismia?
  6. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    Niin eletäänkin. Mua vituttaa kaikki turhanpäiväset merkkituotteet ja vaatteilla snobbailu. Vaan siksipä olen tehnytkin vapaan valinnan asua keskellä maalaismaisemaa ja kuljen ihan missä vaatteissa lystään, ja niin saa lapsetkin mennä ja kiipeillä puissa ja kallioilla välittämättä repeekö buffit...
  7. HoitoonVaan

    Taas kysymyksiä kirppishinnoista ("ison" pojan toppavaatteet)...

    Nää hinnat on varmaan niin kiinni siitä missä päin Suomea ollaan. Voisin kuvitella noille hinnaksi 10-15 € täällä Kouvolassa.
  8. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    Meilläkin taitaa yks sellanen ohut mainosjuttu pyöriä, mutta ei siihen oo tunnu kukaan tykästyneen. Huppu, pipo ja kauluri on meillä toiminut yhdistelmä. Pitää varmaan joskus sovitella lämpimämpää "buffia"niin tiedän istuisko mulle. Miks ei voi puhua tuubista?
  9. HoitoonVaan

    Mä poltin takallisen puita ja lämpömittari näyttää plus kuuttatoista astetta. :D

    Mukavasti pysyy tasainen lämpö mihinkään puuttumatta, kun ilmavesipumppu kierrättää lämpöä pattereihin :) Ja tuuletusikkunoiden kärpäsverkot on vaihettu jo kuukausi sitten takaisin lasiin. Meilläkin tää vanha puutalo fuskaa sopivasti ja on hyvä ilma hengittää, mutta lämpö on tasainen.
  10. HoitoonVaan

    kaulahuivi 1-luiokkalaiselle pojalle

    Vai buff.. jo on taas tullut jotain uutta ja sangen tarpeellista opittua. Onneks ollaan ihan muotitiedottomia maalaisia ja 1-luokkalaisille ja isommillekin kelpaa vaate kuin vaate eikä oo merkilläkään väliä.
  11. HoitoonVaan

    Että jaksattekin

    tehä joka kärpäsestä härkäsen. Voi akkain tappelua :D
  12. HoitoonVaan

    Onks kukaan tilannut vaatteita deValilta?

    Kokemuksia, miten palautus/vaihtokäytäntö, pitääkö ite maksaa postikulut? Mitähän nuo postikulut on yleensäkään kun ei tilatessa kerrota.
  13. HoitoonVaan

    Kun sait lapsesi ensi kertaa syliin...

    Synnytys kesti pitkään ja lopulta piti leikata. Vauvan pää oli tiukan puskemisen seurauksena kuin puutarhatontulla ja naama hentoisen karvan peitossa. Ryppyinen laiheliini. Ajattelin että onhan se aika ruma, mutta ihan oma :) En tuntenut juurikaan heti äidinrakkautta,synnytys oli niin rankka...
  14. HoitoonVaan

    En kestä PMS-oireista akkaani!

    Etpä tuosta sadismista maininnut alkutekstissäs mitään ja siihen mä kommentoin. Itse olen "vain" pienestäkin ärtyvä, lyhytpinnainen raivotar sen päivän tai kaksi, mutta silloin onkin osattava ottaa etäisyyttä muusta perheestä. Itehän sä omat kestämises tiedät ja osaat varmaan lähtee jos...
  15. HoitoonVaan

    Oi miks mä menin tekemään sen...

    Sen kun tietäs. Joku nivelpsori tai gluteeninimeytymishäiriä tai yliherkkyys, en tiedä :( Pari vuotta sitten tuli nivelet niin kipeiks etten saanu kengän nauhoja kiinni pahimpina aamuina, turvotus ja kipu. Lekurit ei köytäny mitään testeissä joten ohje oli ottaa särkylääkettä. Googgeloin sit...
  16. HoitoonVaan

    Mitä just näin?? Mitä mä näen, mun silmät palaaaah!!!

    Samaa voin sanoa silikonitisseistä ja tekohuulista. Luonnollista sen olla pitää, ja jos ei oo niin treeniä ja kehoa muokkaavia vaatteita mieluummin, kiitos.
  17. HoitoonVaan

    En kestä PMS-oireista akkaani!

    Eikös vastapainona tule sitten hullut ja huumaiset oviksen lähipäivien seksisessiot? Meillä ne kuulemma tasaa pemssin aiheuttaman rasitteen.
  18. HoitoonVaan

    Oi miks mä menin tekemään sen...

    Niin kamalasti himoitsin... tummaa ja mehevää... tuoretta ja tuoksuvaa 100 % rukiista LEIPÄÄ kera graavilohen. Siihen sorruin kahtena päivänä. Ja nyt. Jalat ja kädet niin kipeenä että rattia kääntäessä sattui ja kävely on kömpelöä, kuin pukki palaneilla jaloilla :( Mitäs sorruin, mitäs...
  19. HoitoonVaan

    Mitä just näin?? Mitä mä näen, mun silmät palaaaah!!!

    Musiikillisesti en tuota kyllä arvosta, enkä videonkaan kässäriä, mutta eipä tuollanen pepunhytkyttelyjumppa varmaan kenellekään naiselle haitaksi olisi petipuuhia miettien ;) Itsekin oon peppunaisia, arvostan omaani, joten sikäli jee :P
  20. HoitoonVaan

    Olen koukussa seksiin

    Mulla se menee aalloissa selkeästi kuukautiskierron mukaan, mutta onneksi on oma mies jota voi hyödyntää aivan tarpeeksi aina kun on se aika :) Ja vaihtelu virkistää, jos on oman miehen kanssa tylsää: sen oman miehen voi viedä uusiin paikkoihin ;) Tekee hyvää parisuhteelle. Olen huomannut tämän...

Yhteistyössä