Hakutulokset

  1. P

    Imettäminen kerrasta poikki!!!

    Mä lopetin esikoiselta kerrasta poikki.. kymmenen kúukautta vasta oli hän sillon, mutta kun söi yölläki melkein tunnin välein niin ei enää jaksettu. pari viikkoa meni, että tottui tuttipulloon, mutta muuten ei ollu vaikeuksia.. pari ensimmäistä yötä oli vähän vaikeampia..
  2. P

    4D kommenttiketju

    joo oli aika ällöttävää, kun 8 vuotias tulee sänkyyn juomaan aamumaitoa :$ ... kuulin joskus jostain n. 7 vuotiaasta, joka oli äitiltään purru nännin irti... Ton dokumentin katottuani ... oikein sille äitille... Mäkin oon sitä mieltä, et sit kun lapsi ite kaivaa tissin esille, ja osaa puhua...
  3. P

    miten ihmeessä sen saa pysymään sängyssä?? 1vee

    lapsi on nukkunu samassa sängyssä jo noin 3kk ja nukahti aina itsekseen kiltisti sinne mutta nyt kun keksi että kiipeäminen on kivaa. se tulee aina sängystä pois,kipittää mun luokse kädet ojossa ja otan syliin ja vien sänkyyn se sanoo kiitos ja taas kohta sama juttu uudestaan. :D
  4. P

    miten ihmeessä sen saa pysymään sängyssä?? 1vee

    meidän pikkunen ei oo koskaan ollu semmonen syli myyrä joten syliinkin nukuttaminen varmaan yhtävaikeaa kun nyt sänkyyn jääminen,luin iltasatua ja silittelin yms yms mut ei.. ollaan juuri muutettu ja löytyisi kyllä matka sänkykin jossa korkeat reunat jossa pysyis mutta harmi kun ei vielä täällä...
  5. P

    miten ihmeessä sen saa pysymään sängyssä?? 1vee

    Miten te olette saaneet pikkaset pysymään sängyssä kun pitäisi käydä nukkumaan? meidän neiti juuri oppi kiipeämään itte pois sängystä ja ei pysy siellä millään vaikka laitoin 2 tuoliakin eteen niin kiipeää välistä.. kohta loppuu tän äitin kärsivällisyys
  6. P

    Haluaisko kukaan ostaa kaloja?

    mistä päin oot? mulle kyllä kelpais uudet kalat,160 litranen purkki huutaa tyhjyyttään,ei oo kun 1 miljoona kala uros ja muutama muu
  7. P

    Voisinkohan viedä tomaatintaimenet jo pihalle???

    ai tomaatintaimenet? :laugh:
  8. P

    vesirokosta.... taas...

    miten ootte helpottanu lastenne oloa kun ovat olleet vesirokossa...
  9. P

    meilläkö älytön laina?

    meillä on lainaa 135000. ja pankissa just sanoivat, että se on pieni laina, kun aattelee minkälaisia lainoja nykyään otetaan... ja siis omakotitaloa maksetaan pois .. sillä summalla ei maksais edes kerrostaloneliöä jos ois vuokralla..ja meillä paljon isompi talo.. että semmosta
  10. P

    jonkun moka joka saa sinut...?

    tuli vielä mieleen kun noita vanhoja luin. kun yläasteikäsenä käytiin usein uimahallissa. kerran siellä oli mies joka oli kyllä pistäny uikkarit jalkaan, mut vähän huonosti, kun vehkeet näky ihan selvästi.. :laugh:
  11. P

    jonkun moka joka saa sinut...?

    miehen sisko luuli suihkuttavansa dödöä kainaloon..olikin suihkuttanu icepoweria..... ja ite kun olin synnyttäny toisen lapsen, ja imetin poitsua yöllä.. soitin sit kelloa hoitajille.. ja ne tuli kysymään mitä asiaa mulla oli. vastasin et tän vauvan vois viedä takas nukkumaan tästä mun...
  12. P

    hassuja yritysten nimiä?

    yhen auton kyljessä oli teksti Prismametallit. ja sit kun liukuovi oli auki, kyljessä lukikin Pallit :laugh:
  13. P

    Pituus&paino, laihdutustavoite?

    Olen 155cm "pitkä" ja painan tällä hetkellä 67kg. Aloituspaino huiteli tuolla 76kg kantturoissa ja sieltä siis olen elämäntapamuutokseeni alkanut=) Tavoitteena minulla on elokuuhun mennessä painaa abauttiarallaa jotain 52-56kg välimaastossa:) Liikun enemmän ja syön terveellisemmin, normi...
  14. P

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    nurmijärvi mukana
  15. P

    Hei kehitysvammaisten äidit!

    kerrotko vähän enemmän minkä ikäinen lapsi ja minkälainen kehitysvamma
  16. P

    G: Minkä rotuisia koiria teillä on?

    meillä 1,5 v bullmastiffi narttu
  17. P

    Terapiakäynneistä

    meillä aluksi maksoi sairaala ja koko ajan on käynyt tarhalla terapeutit
  18. P

    Motorisen kehityksen viivästymä

    \ minkä ikäinen on nyt? meillä neiti nyt 5 v. ja alku oli ihan samanlainen
  19. P

    Terapiakäynneistä

    meillä kans puhe ja toiminta terapiat tarhassa
  20. P

    Uusi esittäytyy

    tervetuloa joukkoon

Yhteistyössä