Hakutulokset

  1. H

    Kestovaipan ja uimavaipan erot

    Kertoisiko joku tietäväisempi mitä eroa kestovaipalla ja uimavaipalla on? Mietin et kun uudessa äitiyspakkauksessa tuli imse vimsen kestovaippa, ja se vaikuttaa ihan samanlaiselta kun netistä selailee saman valmistajan uimavaippoja... Kiiiitos! :)
  2. H

    Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

    Nellielli tilasin itse Aventin uusimman pumpun (missä siis se nänniä jäljittelevä tuttiosa ja tehokkaampi ja mukavampi pumppausasento, en muista mallinumeroa) tuolta amazon.uk-sivuilta. Suomessa en oo juurikaan tota uusinta mallia nähnyt markkinoilla vielä ja se yks ainoa kappale johon oon...
  3. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Hoi hoi! Lumineiti, aivan ihana tuo sun teksti niihin kummitodistuksiin!! <3 Hei ja munkin mielestä kummit pyydetään yksilöinä. Tai et sit jos pyydetään pariskuntaa kummiksi niin kyllä mun mielestä sillon vanhempien pitää myös haluta ne molemmat kummiksi. Me pidetään ristiäiset vasta...
  4. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Moikkista taas pitkästä(?) aikaa! Mulla olis sokeriraitus huomenna aamulla. Jotenkaan en jännitä sitä tai tuloksia, vaikka ehkä pitäis, kun en sitä RD-diagnoosia tietenkään halua. Mulla on aina paastoarvo ollut jopa alle 4, ja koulussakin kun on mittailtu niin n. 1h ruokailun jälkeenkin 6...
  5. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Huhhuuh, hirmuisesti on taas juttua tullut viime kerran jälkeen. :) Hyvä niin! Itse koen että jokainen asia omassa elämässä vaikuttaa varmasti raskauteen. Kuten jo joku sanoikin, ihminen on kokonaisuus. Mun mielestä on ihan ok purkaa muitakin asioita tänne; anopeista, miehistä, eläimistä...
  6. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Lumineidille vielä: Sillä varmistelinkin kun en ollut ihan varma et mikä siinä oli just mulle tarkotettu vastakommentti. :D Mut siis hyvä näin. Se kommentti siitä homojutusta oli alkujaan siis ilmastu vaan toisesta näkökulmasta, mutta kuten jo todettiin, asioilla on aina toinenkin puoli...
  7. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Toivottavasti kukaan ei saanut mun tekstistä kuvaa et olisin jotenkin himouskovainen :D Mut niin Lumineiti, en tiedä viittasitko mun kirjotukseen kokonaisuudessaan tolla omalla kommentilla, ymmärsit ehkä mua hiukan väärin.. Mutta siis oon ehdottomasti samaa mieltä siinä, että kirkkoa ja valtioo...
  8. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    Moi taas pitkästä aikaa kaikille. Mullakin vierähti tovi lukiessa kaikki viestit, en siis varmaan muista kommentoida kaikkea mikä oikeasti niitä ajatuksia herätti. Menenpä ekana kuitenkin tohon kirkkoasiaan. Me kuulutaan miehen kanssa molemmat kirkkoon. Myös vauva kastetaan. Kirkko ja uskonto...
  9. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Noniin, töissä edelleen, mutta iltaa kohden aina hiljenee niin ehtii hyvin kirjotella. Vähä tossa aamuista ultraa hypetinkin, mut jos koittaisin kommentoida edellisiä aiheita - jos vaan niitä muistan. ;) Eläimet Mun kotona on aina ollut koira, ihan mun syntymästäni saakka. Siitä oon...
  10. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Moiiii!! Mä tulin nopeesti tässä töiden lomassa vaan tuomaan terveisiä tämänaamuisesta rakenneultrasta. Kaikin puolin vauva näytti just siltä kun pitääkin. Muutaman päivän "vanhemmalta" tosin sen reisiluun mitan puolesta, mutta kätilö sanoi heti, että kun isäkin on melkein kaksimetrinen, niin...
  11. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Heiputirallaa! Tällä ollaan 21+1 eli puoliväli jo turvallisesti takana päin. :) Olo on aikalailla normaali, aina kun saa monoo niin muistaa olevansa raskaana - siis mitä tulee fyysiseen oloon. Muutenhan raskaus on tietysti mielessä melkein koko ajan.. Itse en jaksa kommentoida noihin...
  12. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Heippis pitkästä aikaa! Täällä mennään tänään 20+4, rakenneultraan on puolitoista viikkoa ja jännittää ihan sikana. Viime yönä pyöriskelin sängyssä kun alaselkään, tai tavallaan siis jenkkakahvojen selkäpuolelle (:D) sattui ihan sikana. Tai niitä niinkuin särki. Aina kun käännyin kyljelle...
  13. H

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Moikka moi! Mahtuuko vielä mukaan uusi mamma? Täällä esikoistaan odotteleva 26v. Porissa asuva minä. Tänään posahti mittariin rv 20+0, eli puoliväli. Viime kuun lopussa vasta aloin kattelemaan näitä keskustelupalstoja, kun vähän jo uskallan luottaa siihen, että vauva on ihan oikeasti tulossa...
  14. H

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Jee onnea Pamppa ja Sanyo! Itse en jaksaisi millään odotella. Tänään meillä on yksi virstanpylväs saavutettu, on meinaan tasan puoliväli, RV 20+0!! :) Mulla on siis raskaus mennyt todella hyvin, vähän liiankin hyvin. Alussa ei ollut juuri mitään oireita. Olin tietysti tosi väsynyt ja olisin...
  15. H

    Porilaiset odottajat 2012

    Hei! Täällä tuleva mamma kaipailee odottavia äitejä seuraksi Porin seudulta! Ystäväpiirissäni ei vielä muita äitejä ole (eikä lähiaikoina uskoakseni tule), joten juttuseura kelpaisi! Itsellä siis esikoinen tulossa ja la on 25.11. terkuin hiipinen ja Haapalainen (alunperin laitoin...
  16. H

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Heipparallaa! Vieläköhän mahtaa yhden odottajan ajatukset mahtua tähän ketjuun.. Meillä esikoinen tulossa, la 25.11. ja nyt vasta edes aloin ajatella verkostoitumista muiden mammojen kanssa, kun raskaus on niin pitkällä, että uskaltaa hiukan jo uskoa siihen, että perhe kasvaa marraskuussa...
  17. H

    Porilaiset odottajat 2012

    Hellurei! Kaipaako kukaan Porilainen tai lähialueen odottaja juttuseuraa? Laittakaa tänne viestiä, vaihdetaan kokemuksia ja kuulumisia, järjestetään joskus jopa tapaamisia, jos innostuneita riittää. Itse olen 26-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani. Laskettu aika on marraskuun lopussa...

Yhteistyössä