Hakutulokset

  1. T

    G:Miten teette lihapullat/murekkeen?

    Sipulikeittopussillinen + 400 g jauhelihaa. Siinä se taikinan ohje yksinkertaisuudessaan. Ja sitten pullat uuniin.
  2. T

    petetyt, jotka aiotte jäädä..

    Kai meillä on käsityksiä niin monenlaisia, mutta mä en pidä seksiviestittelyä niin vakavana. Mulla on ainakin kaikenlaisia fantasioita ja silloin tällöin on hauska piristää päivää esim. töitten lomassa keksimällä jotain kuumaa jonkun verbaalisesti taitavan kaverin kanssa. Ei puhettakaan, että...
  3. T

    HUONEPELI

    \ sain videokasetin nauhuriin...!!
  4. T

    mitä kehtaa pyytää???

    Ihan oleellinen tieto jäi puuttumaan. Minkä ikäisistä istuimista on kyse?
  5. T

    adoptio ja lapsettomuushoidot

    Tietty juttu on myös kustannuskysymys, ainakin ulkomainen adoptio maksaa tuhansia euroja, joka menee juuri toimistokuluihin ja papereiden käännättämiseen kohdemaan kielelle yms. Maksut peritään jo melko varhaisessa vaiheessa adoptioprosessia. Lapsettomuushoidot ovat myös kalliitta, eli jos...
  6. T

    mun tyttö on melkein päiväkuiva jo!

    Meillä kävi pojan kanssa tosi hienosti. Häneltä jätettiin vaippa pois 1v.9kk vanhana koska itse ei vaippaa tahtonut. Ja yhtään ainoaa vahinkoa ei sattunut. Ja pari viikkoa päivävaipan jätöstä oli kaveri jo yö kuivakin. Kakkosen, oli silloin 1v.11kk, kanssa ei ihan niin helpolla päästy vaan...
  7. T

    HUONEPELIÄ

    miten siitä tiiliseinästä pääsee??
  8. T

    HUONEPELIÄ

    \ ok...vihdoinkin löysin!! kiitti!!
  9. T

    HUONEPELIÄ

    \ olen joo!! kirjahyllystä samoin... pöydältä,taulusta,sieltä jätepussista...
  10. T

    HUONEPELIÄ

    mistä mä sen vika lapun löydän??!! en saa sitä mistään... kaikkeni yrittäny!!
  11. T

    HUONEPELIÄ

    tarviiko nuita tölkkejä ja sitä pulloa??
  12. T

    HUONEPELIÄ

    vielä ois yks enkä löyä sitä millään??
  13. T

    HUONEPELIÄ

    mikä tuohon laatikkoon on tuo numerosarja!! siihen harmaaseen...
  14. T

    Oisko HUONEPELIÄ sadepäivään?

    \ Tääkin on pelattu moneen kertaan jo täällä!! :o :o
  15. T

    Miehen ystävä kuoli Afganistanissa. :'(

    justdejoo vai mikä nyt olitkaan voit mennä kotiin vielä kasvamaan noitten mielipiteiden kans typerä......!!!!!
  16. T

    hermot menee imetykseen!!! helppiä..

    Anteeksi nyt, mutta tää on taas niin tätä. =) Kaikilla vauvoilla nyt on vain tuollainen vaihe, kun alkaa ympäristö kiinnostaa. Mikäs kiire siinä imettämisessä vai miksi menee hermot? Minulla on hieman vanhempi vauva ja lähinnä huvittaa kun toisesta on tullut niin utselias, ettei meinaa syödä...
  17. T

    Irtoseksi on moraalitonta!

    Jaa- a... Tää on vähän kaks piippunen juttu... Ja myös vähän tulkinnan varaistakin... Musta yhdenillan-jutut ei ole ok jos se on toistuvaa, suunnilleen joka viikonloppu/baari reissu eri p.ano. Parisuhteessakaan ei kuitenkaan mielestäni täydy elää saadakseen seksiä. Silloin mielestäni nk...
  18. T

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    Meillä on viime vuotinen pakkaus ja olen ollut erittäin tyytyväinensiihen. Kovasti on käytössä olleet kaikki vaatteet. :) Mukavalta näyttää myös tämän vuoden paketti. Niiden joilla on kovin tiukat näkemykset siitä minkälaisia ja minkä värisiä vaatteita voivat lapsilaan pitää, kannattaa ottaa...

Yhteistyössä