Hakutulokset

  1. K

    Ystävyys koetuksella

    samaa mieltä esm:n kanssa
  2. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    moni käynyt lukemassa mutta kellään ei kokemuksia ?
  3. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    moni käynyt lukemassa mutta kellään ei kokemuksia ?
  4. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    moni käynyt lukemassa mutta kellään ei kokemuksia ?
  5. K

    Kuinka aikaisin,aikaisin plussa(haamu)testiin?

    ihana minde87 sun kommentin jälkee varmasti rupeen himo testaileen dpo 7 alkaen ;) kun on kans mahkut niihin kaksosiin :) <3
  6. K

    Missä vaiheessa plussasitte? :)

    Löytyskö lisää kokemuksia ?:) TÄÄLLÄ KP23/31 JÄNNITYS HUIPUSSAAN! :D
  7. K

    Kuinka aikaisin,aikaisin plussa(haamu)testiin?

    Täällä piinaillaan kans, ja ajattelin tehdä testin neganki uhalla dpo 8 ja jos puhdas nega niin sit jokatoinen pvä teen testin :) ikinä ollu näin "varma" olo et se onni olis tullu tässä kierrossa... mut pudotaan sit korkeelta jos pudotaan elämä on :)
  8. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    nostelen...
  9. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    nostelen
  10. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    nostelen....
  11. K

    Clomit monikkoraskaudessa?

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  12. K

    Clomit ja perinnöllisyys yhtä kuin tuplat?

    Mulla tällä hetkellä muutoin sama tilanne, mutta en ole vielä raskaana. Ovulaatio oli juuri. kontrolli ultrassa näkyi 2 erinomaisesti kypsynyttä munasolua. Nyt hartain toive on että lähtisivät hedelmöittymään, edes toinen <3
  13. K

    HCG kaksosraskaudessa

    nostelen kiinnostaa tämä aihe :)
  14. K

    Clomifeenit ja kaksoset

    kiitos vastauksestasi! :) Löytyisikö lisää kokemuksia?
  15. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    nostelen...
  16. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Kiitos vastauksestasi! ei minullekkaa seuranta ultraa yksityiseltä puoleta määrätty, mutta halusin itse ja otin yhetyttä kunnalliselle puolelle. Ja ajan sainkin (ihme kyllä) sopivalle ajalle! :) tällää niin jännätään, ei millään jaksais odottaa... toiveet niin korkealla <3 Onnea sinulle <3
  17. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  18. K

    Clomifeenit ja kaksoset

    Olihan täällä tästä aiheesta jo ketju, noh loin jo uuden kun tämäkin näyttää vanhalta. mutta toivottavasti joku eksyisi tännekkin! Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli...

Yhteistyössä