Hakutulokset

  1. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  2. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  3. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  4. K

    Clomifem-alkuiset monikkoraskaudet

    Olen 23v perusterve esikoisesta haaveileva, taustalla kummittelee PCOS. Yritystä takana 8 yk. Kaksi edellistä kieroa Terolut ja Clomifemin avuin. Nyt 7.8.2013 oli kp15 tuolloin minut ultrattiin ja siellä selvisi että oikealla on kypsynyt 2 kpl munasolua ja että ovulaatio olisi aivan nurkan takan...
  5. K

    Ehkäsyn lopetus + kipeät nännit = normaalia?

    HEIPSAN VAAN KAIKILLE!!! Täällä taas yks tyhmyri mikä ei tajua, elikkäs tilanne on se että minulta poistettiin 13 päivää sitten ehkäsykapseli ja menkat alkoivat 3 päivää poiston jälkee "normaali" kierronmukaisesti. nyt on särkeny n.3 päivää nännejä kovin(menkojen loppumisesta 6päivää). onko...
  6. K

    Raskaaksi ehkäsykapelin jälken?

    Eli siis kaipailisin kokemuksia raskaaksi tulosta ehkäisylapselin poiston jälkeen... itse poistatin omani 11.1.2013 ja menkat alkoivat normaalisti 14.1.2013. sama kierto näyttäisi olevan kuin ennenkin. nyt jännittää hurjasti että onnistuuko raskaus jo tästä kierrosta vai saako tässä jäädä...
  7. K

    Kysmys!?!

    Eli mikä on "minimi" aika kun pitää olla töissä ennenkuin saa korotetua äityispäivärahaa? Joskus se on ollut 6kk ei saanu olla yhtään enenpää eikä vähempää.(siis tarkoitan ennen lapsen syntymää ja kun tätä raha rupee saamaa) KELA:n sivuilta en sanut iformaatiota tähän. Asiallisia...

Yhteistyössä