Hakutulokset

  1. J

    Raskaus Blogeja?

    From me with love 24 vuotias kolmen lapsen äiti raumalta. Identtisiä kaksos poikia odotetaan syntyväksi viimeistään marraskuun lopulla. viime postaus kuitenkin kertoo että pahasti näyttää siltä että meille on tulossa keskosia.
  2. J

    Uusia hyviä blogeja

    From me with love 24 vuotias kolmen lapsen äiti raumalta. Identtisiä kaksos poikia odotetaan syntyväksi viimeistään marraskuun lopulla. viime postaus kuitenkin kertoo että pahasti näyttää siltä että meille on tulossa keskosia.
  3. J

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    From me with love 24 vuotias kolmen lapsen äiti raumalta. Identtisiä kaksos poikia odotetaan syntyväksi viimeistään marraskuun lopulla. viime postaus kuitenkin kertoo että pahasti näyttää siltä että meille on tulossa keskosia.
  4. J

    TTTS

    Meidän TTTS alkutarina. Huomasin et loppujen lopuks kauheen vähän löytyy kokemuksia saksaan hoitoon lähteneistä ttts tapauksista joten päätin kirjottaa siitä itse :) From me with love: TTTS
  5. J

    Kertokaa kivoja blogeja!

    From me with love
  6. J

    Mielenkiintoisia blogeja! Listatkaa :)

    Laitan oman blogini.. Olen 24 vuotias kolmen lapsen äiti ja kirjoitan kaikesta mitä tulee vastaan ja ihan rehellisesti.. From me with love
  7. J

    Nuorten äitien blogeja

    From me with love
  8. J

    Blogia

    Ajattelin vähä mainostella blogiani täällä.. From me with love Olis kiva jos sais jotain kommentteja siitä mitä kannattaa parantaa jne jne... kiitooos :))
  9. J

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    From me with love Tuossa mun blogi joka on ihan aluillaan vasta kun alotin uuden tänään :)) Meillä on kolme lasta 4v, 1v10kk ja 2kk :))
  10. J

    Raskaus Blogeja?

    Peek into my life 23 vuotias jo kahden lapsen äiti odottaa kolmatta syntyväksi syyskuussa. Samalla kerron elämästä masennuksen kanssa.
  11. J

    Syysmasut 2013

    Heippa hei! Kiva että tänne on löytäny näinkin paljon ihmisiä :) Ajattelin linkitellä blogini teille josko jotain kiinnostais lukea. Mua ainakin kiinnostais lueskella jos jollain teistä on blogia. Peek into my life
  12. J

    Syysmasut 2013

    Toivottavasti tätä ketjua ei vielä ole en ainakaan heti löytänyt niin ajattelin perustaa itse. Olisi kiva jos saatais ihan keskustelua ja pientä tukiverkostoa muista kenellä on syksyllä 2013 laskettu aika. Itsellä on nyt viikkoja 7+1 ja kolmatta lasta odotellaan, mutta edelleen kaikki on...
  13. J

    blogi

    Peek into my life
  14. J

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Oi onnea!! ^^ Täällä kans viikkoja vasta 7+1 ja kolmatta odotellaan mutta ihan yhtä paljon jännittää kun ensimmäiselläkin kerralla :)
  15. J

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Muhun saa yhteýden ainakin parhaiten facebookissa. Jenina Leino nimellä löytyy sieltä.
  16. J

    Erotilanteessa?!

    Tutun puolesta tiedustelen että miten se mahtaa mennä kun vanhemmat ovat juuri eronneet heillä on yhteinen yksi lapsi ikää 6 vuotta. He eivät ole vielä tehneet minkäänäköstä sopimusta mistään mutta asuvat nyt eri osoitteissa mutta samalla paikkakunnalla ja lapsi asuu äidin luona. Jos he saavat...
  17. J

    Raivona anopille, ehdotti lapselle piiskaa

    hhha.. joo kyllä mä olen ihan viisas. en missään nimessä tee sitä koko ajan ja päivittäin ja ihan pienistä jutuista vaan jos on oikeasti tehny jotain tosi tuhmaa.. Ja sitten ku eivät enää usko ni sitte keksitään jotain muuta.. ikää vanhemmalla kuitenkin vasta 3 vuotta.. Ja en todellakaan hyväksy...
  18. J

    Äitiyteen, raskausaikaan tai perhe-elämään keskittyviä blogeja!!!!

    Peek into my life Mäkin olen varmaa linkittäny tämän tänne jo muutamaanki otteeseen, mut eipä kai tuo haittaa :DD Kahden lapsen äitinä täällä kirjottelen arjesta ja kaikesta muusta siitä ympäriltä..
  19. J

    Nuoret äidit TURKU+lähialueet!

    Kukkeliskuu, ajattelin kokeilla joskos näinkin vanha ketju saatais vielä herätettyä henkiin. Täällä kirjottelis vähän ehkä yksinäinenkin kohta 23 vuotias kahden lapsen äiti (poika 8/09, tyttönen 12/11), ja yhden vähän isomman lapsen vaimo. Kaarinassa asustellaan ja kaipaisin vähän joitain...
  20. J

    Oikeasti hyviä blogeja

    En tiiä onko täällä vielä tämmöstä ketjua, mut nyt sitten ainakin on. Haluaisin lisää blogi luettavaa kun olen niihin hurahtanu ihan täysin. (Eli joo vietän päiväni lukien muiden ihmisten elämästä) Nyt haluaisinkin mahdollisuuden tänne mainostaa jotain blogeja jotka on oikeasti hyviä ja...

Yhteistyössä