Hakutulokset

  1. Nenni88

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitä täällä tapahtuu? (n) Mulla ed.menkat 11.2 ja kierto 27pvää. Rupesin yks päivä miettii et miks tää kierto tuntuu niin pitkältä ja katoin kalenteria. Kp32 menossa.. No aattelin, että se on stressistä kun kohdunkaulan koepaloissa sanomista ja aattelin, et teen testin joka on nega ja sit ne...
  2. Nenni88

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo. Noi rfsut tummeni hiljalleen, eli tuo on tummempi kuin ekat mitä tehnyt. Apteekkarin testillä nega. Kierto siis sekaisin, enkä tiedä onko vielä myöhässä vai ei.. Oireet on samat kun pojista.
  3. Nenni88

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä vähä lähempää otettu (n) https://aijaa.com/KMjeA4
  4. Nenni88

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nega, plussa vai viivanpaikka? https://aijaa.com/aagfl4 Mies sanoo viivanpaikka ja mä plussa Lisänä etova olo, menkkajuilintaa vko ja jatkuva metallinmaku.. Joo.. Ei ikinä uskois et mulla on lapset - 08,-17&-18
  5. Nenni88

    Hohhoijaa

    Hohhoijaa
  6. Nenni88

    Ajatukset sekaisin

    Hei vaan kaikille! Täällä 30v äippä, jolla aikaisemman miehen kanssa tyttö - 08 ja nykyisen aviomiehen kanssa pojat 5/17 (kiireellinen) & 6/18(suunniteltu sektio). Tämän kesäkuisen jälkeen oli ajatus, että lapset on tässä, mutta tekeekö mieli tepposet vai onko päässyt käymään vanhanaikaisesti...
  7. Nenni88

    Vauvakuumeinen ^.^

    Vauvakuumeinen ^.^
  8. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kiitos ja sitä samaa teillekin :) eiköhän tästä jotenki selvitä! ^^
  9. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Ei varmaankaan, kait me vaan kumeilla mennään. Söin joskus pillereitä, eikä mies ollu kovin luottavainen, vaan meillä oli pillerit ja kumit, niin kai se kumilla vaan jatketaan. GRRRR! rupeen kohta tekee nuppinaulalla reikiä niihi :DD no ei kai :p Niin kai se joskus myöntyy, mutku mä haluan nyt ;)
  10. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Niin en tiedä sitten. Aluksi kuitenkin suostui puhumaan asiasta ja nyt vaan on hiljaa, kun asiasta mitään mainitsen :( äh.. Mutta toivotan teille kaikille muille onnea ^^
  11. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Kovasti täällä on koittanut puhua siipan kanssa, mutta jostain syystä nykyään aina, kun otan vauvan puheenaiheeks, niin miehestä tulee kärttynen ja pitää mykkäkoulua, joten voi olla, että saan kohta jäädä ryhmästä pois :( Toki käyn lueskeleen mitä teille muille kuuluu ja tapahtuu, mutta mun...
  12. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Toivon molemmille plussa tuulia! ^^ Täällä koitetaan edelleen miestä käännyttää lapsen tekoon ;)
  13. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Ellieamanda Saatko kuvaa laitettua? :o
  14. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Tiksuliini, jos teit / teet tänään testin, niin kerro heti kuinka kävi! Ja kuva kans niin voidaan arvostella ;)
  15. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    MerMer, tiedän niin tunteen! mun veli ja sen vaimo adoptoi (eivät pystyneet saamaan omaa) kiinasta 4vuotiaan pojan ja kun näin sen mun miehen kanssa ensimmäistä kertaa, niin sydän suli molemmilla! Aivan ihana pieni herrasmies <3 luulent,et mun kuume kans lähti jyrkkään nousuun hänet nähtyäni ;)
  16. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    No se on kyllä totta sekin :D Ai niihin on vielä niinkin paljon aikaa :eek: mä pidän peukkuja ja toivotaan parasta, että nyytti siellä kiinnittyy ^.^ mulla oli pari päivää ilmeisesti ovis vuoto, tänään aamupäivällä vielä oli ja nyt ei enää mutta nyt on oikealla puolen järkky vatsakipu niinkuin...
  17. Nenni88

    Moikka! Kiva kun laitoit viestiä :) Ja juu, edelleen kaipailisin ystävää.. parkanolaisiin...

    Moikka! Kiva kun laitoit viestiä :) Ja juu, edelleen kaipailisin ystävää.. parkanolaisiin tuntuu olevan ihan mahdotonta tutustua -.- Olen toki töiden puolesta tutustunutkin mutta kun keski-ikä on 50, niin ei sieltä oikein ystävää tahdo löytyä :(täällä kuumeisesti itse odotan, että koska siippa...
  18. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Ellieamanda, joo kyllä me asia puhuttiin jotenkuten, mutta täytyy vielä illalla ottaa asia puheeksi. Huoh. Naisena olo on vaikeaa -.- koska sulla pitäis alkaa menkat? toivotaan tärppiä! ^^
  19. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    En tiedä pelkääkö siippa enemmän sitä, että hänessä on vikaa vai jännittääkö itse näytteen antamista.. :/ puhuttu on asiasta, mutta nyt tämän ""tauon""jälkeen hän ei suostu ottaan vauva asiaan mitään kantaa. Eilen sain lämmiteltyä hänet, mutta! Ennen kun mikään kerkesi edes alkamaan niin hän...
  20. Nenni88

    "Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

    Paputoive Joo. Vuosi yritettiin ilman tärppiä :(kävin neuvolassa ja tutkimusten mukaan oli kaikki ok myös verikokeissani.. miehen olis täytynyt viedä sperma näyte, mutta siinä hän veti jarrut lukkoon. Johtuuko siitä sitten, että aavistaa, että jos ei tärppää niin näyte täytyy viedä :/

Yhteistyössä