Hakutulokset

  1. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Ei riitä sanat ja myötätuntohalit nyt kun kävin lukemassa mitä Hopeiselle Kuulle on sattunut...en käy täällä kovin usein enää mutta kyllä tuo pysäytti. Kaikkea hyvää ja paljon parempaa toivon sinulle Hopis jos käyt tämän lukemassa. Taistele! Olet paljon mielessä, kaikkea hyvää sinulle :hug:
  2. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hopeinen Kuu :wave: Hienoa että jaksat painaa edelleen kevyemmän elämän puolesta, hattua pitää nostaa että olet jaksanut jo yli vuoden kamppailla! Olen sata varma että tuolla sitkeydelläsi pääset tavoitteeseesi ennemmin tahi myöhemmin, hyvä sinä! Kiva käydä joskus kurkkaamassa teidän...
  3. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Rakkauteni rakkaus Hopeinen Kuu, täällä ollaan! Ja kyllä jees olen käynyt kurkkimassa edistysiänne...salaa tälleen hengessä mukana. Kuis tulit meikää ajatelleeksi? Telepatiaa....juu hienosti teillä menee. Mukana pyörivä porukka tuntuu mukavalta, hyvä te, eikun tukka kohti tavotetta :D...
  4. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hopeinen Kuu, ystäväiseni, ollut ikävä sinua :heart: ja moi taas kaikki muutkin! Olen puoliksi takaisin, en ihan nutraa mutta sinnepäin. Mahottomasti on tapahtunut ja elämä heittänyt kuperkeikkaa. Syömiset viimeisimpänä mielessä. Olen taas työelämässä takaisin vaikka piti kesään asti...
  5. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Täällä vielä käyn kurkkimassa vaikka en enää nutraa. Ei vaan onnistu enää. Pitänee pitää vähän huilitaukoa ja kattoa sitten uudella innolla ja motivaatiolla uudemman kerran. Tsemppiä teille kovin ja tulen kyllä vielä takaisin jahka saan motivaatiosta kiinni...
  6. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Täällähän on hiljentynyt oleellisesti. Lomaviikko tuli syötyä vähän yli äyräiden ja sitärataa. Katotaan aloitanko pussittelut vai salaattilinjan. Paino huitelee kuitenkin 87 edelleen. Mites muilla?
  7. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    ...PAAALJON ONNEA VAAAN PAAALJOOOON ONNNNEAAAA VAAAN PAAAAAALJONNNNN ONNNNEEEEA VAAAAN .........HOPEINEN KUUUUUU....... ' PAAAALJOOON ONNNEEEEAAA VAAAAANNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ONNITTELUT ISOT HOPEISELLE KUULLE...
  8. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    KAHVIA miten on niin vaikee sana kirjottaa siis kahvia! p.s miten tuo tuommonen tykkää juttu toimii, hämmästyin mitä tuonne tekstiin oli tullut? ja en edelleenkään onnistu muokkauksessa t. käsi
  9. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Morgon typyt, nutrisotilas pahatar ilmoittautuu, palvelus mennyt eilen hyvin: uitu 2km, syöty 1pss mokkaa, 1pss mustikkaa (on muuten tosi mautonta) ja 3pss kasviskeittoa chilillä joka pistää muuten aineenvaihdunnan liikkeelle. Kavvia rasvattomalla maitotilkalla kun en opettelusta huolimatta...
  10. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Moi sain kuin sainkin itseäni niskapers otteella viskattua oikealle polulle, eilen 2 mokkapussia ja 3 kasviskeittoa ja kahvia sekä vissyä, hyvä minä. Jospa tää tästä taas palautuu, oli nimittäin tuon ihmiskokeen seurauksena tullut vähän pöhöä ja toistakiloa plussaa. Itkettäs jos ei...
  11. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Teenpä nyt varoittavan esimerkin itsestäni, empiirisen tutkimuksen tuloksena ja ihmiskokeena olen tullut siihen tulokseen että koe epäonnistui. Siis yritus nostaa "vähän" kaloreita. Lähti lapasesta ja nostin sitten näköjään ihan kunnolla...palaan entiseen ja kadun hölmöä kokeiluani. Mulla ei...
  12. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Wau mikä ruuhka tänne on tullut, hyvähyvä! Joukossa on voimaa (sanoi lapamato...) Liisalicious: Kiitti paketista, sitä ootellaan ja josko löytäisi perille, tarvetta oisi! Minnarun: Olet lämpimästi tervetullut minunkin puolestani :wave: Milli-Iina: sulla kun on nuo käsipainot (jotka just...
  13. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No heti piti tulla korjaamaan sanomisiani, EN TIETENKÄÄN tarkoittanut että sinä olisit mikään lyllerö, hyvänen aika sentään! Lähinnä itsestäni puhuin kun olen tämmönen notkea kuin rautakanki. Ja käytän näköjään aina ihmeellisiä vertauskuvia, suonette anteeksi. Iltatähtösellä on jo...
  14. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Huomenta, täällähän on ryntäys tullut joukkoon hassuun, tervetuloa! Liisalicious :wave: Milli-Iina :wave: Nythän meitä onkin mukavankokoinen sakki, porukalla pidämme motivaatiota yllä. Jokaiselle löytyy varmasti paikkansa, Hopeinen Kuu taitaa olla pisimpään ollut ja taitaapi olla...
  15. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    No mutta hyväntähen sentäs Hopeinen Kuu mitä uutisia :kiss: !!! Pompin äsken kattoon kun näin tiputtamasi kilomäärän. Hyvä sinä! Hei tyttöseni, kamoon, laitapa 30kg:n koiranruokasäkki selkään ja rupea sitä kuntopyörääsi polkemaan niin tietää mitä olet ennen mukanasi on kantanut! Ja vaikka...
  16. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Se on sitten huomenna jo lokakuu. Kiirusta on ollut kun en ole kerennyt päivittämään tilannetta. Sain vaa`ankin jemmasta ja tilanne ei näyttänyt lupaavalta. Väärään suuntaan mennään tai siis tilanne on ennallaan, paino junnaa samassa. Elikkäs yhteenvetona elo-ja syyskuussa ei ole paino...
  17. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hyvää huomenta, ihana pakkasaamu! Tai Kalimera vai miten se kirjotusasu onkaan! Juu ei ollut sama hotelli meillä (Atlantica Galdera Beach) ja myöskin ihan tykkäsin. Kävittekö kävelemässä siitä Plataniaksen keskuksesta vuorille päin lähtevästä reitistä vanhankaupungin kujille? Siitä tykkäsin...
  18. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Champion :flower: tervetullut olet joukkoon tummaan! Meitä ei ole kuin Hopeinen Kuu ja idaliina sekä pahapaha pahatar joten saanet suunvuoroa meiltä hyvin! Idaliina, toivottavasti flunssa ei saanut yliotetta...mutta jotain hyvää jos pitää siitä löytää niin silloinhan ei ruoka ainakaan maita...
  19. pahatar

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Moi ystävät kapeat! Tänään olen niiiin ylpeä ittestäni: uimahallissa reilu kilsa nopeeta vaparia+rinulia korkealla sykkeellä, kotona käsipainoilla taistelua alleja vastaan sekä täysnutrausta koko päivä. Enää en aijo laittaa muuta ku hammasharjan suuhuni tänäiltana. Voi jos saisi taas...

Yhteistyössä