Hakutulokset

  1. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Kiitos neiti-81 kattavasta synnytyskertomuksesta! Ihania kuvia olit viela jaksanut lisata, voi noita pikkuisia =) Sunshinelle tsemppia pahoinvointiin! Itsella se oli aika hvetillista viikot 6-12/13, sen jalkeen parani olo huomattavasti. Toivottavasti sullakin loppuu pian! Se on ihan kamala...
  2. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Huomenta mamat ja hyvaa ystavanpaivaa! :heart: Kiva kuulla susta (ja teista) Soonfab! Ja paljon onnea koko perheelle! Hyvankokoiset vaavit sullakin ja hyva, etta voit jo paremmin. Odotamme lisauutisia. Pikaisesti taalta: saimme eilen tietaa, etta se on ensi maanantaina menoa sitten (eli...
  3. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Oi mita ihanuuksia taalla taas kuvissa! :heart: Syotavan suloisia vaaveja neiti-81. Odotamme jatkokertomusta. Soonfabista myos taalla odotellaan kuulumisia... Ethan pida meita enaa pitkaan jannityksessa!
  4. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Huomenta mammat! Luvassa spoileri: oli ihan pakko tulla onnittelemaan Neiti-81 prinsessoista! ONNEA, ONNEA, ONNEA! :heart: Nain etta olit pistanyt rivin jonnekin tasta, mutta en kirjoittele muilla listoilla ja halusin kuitenkin sua onnitella, niin levitan nyt tietoa. Odotan jannityksella...
  5. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    PS. Tuo 37 viikon kysymys liittyy siihen, etta meilla poksahti tanaan tuo 37 viikko kayntiin. Hurraa! :D
  6. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Hei mamat! Soonfab, oletko sa jo tositoimissa pian??? Olin nakevinani maalis/helmipalstalla jotain taman suuntaista... Pidathan meidatkin ajantasalla! Jannaa :) Ja Neiti-81, mita polilla sanottiin??? Jonnulle tsemppia flunssan taltutukseen! Just oma on ruvennut haipymaan, joten ymmarran...
  7. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Omppuf, aivan ihanat pikkukaarot! Taydellisen suloiset, kylla noita kuvia katsellessa sydan suli. Ja aika vaikuttava tosiaan toi sun viimehetken massu :D Taalla alkaa flunssa olla ohi, helpottaa tata tukalaa oloa hieman. Meilla oli pe laakaritapaaminen, ensi ke laitettiin viela yksi ultra...
  8. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Huomenta mamat! Neiti-81, toivottavasti paaset pian tositoimiin! Halun voi aistia niin selvasti ihan rivien valistakin... Onneksi sait aidin apuun, toivottavasti tama on auttanut sua lepaamaan ja ottamaan hieman easymmin! Soonfab, sulla tosiaan on mahtava lahtokohta synnytykselle, melkein...
  9. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Huomenta mamat! Neiti-81, nyt rupesi jannittamaan oikein todella! Pidathan meidat ajantasalla! Voi, sulla saattaa siis olla jo tanaan vaavit kainalossa. Nicci lle tekemisen suhteen; itse olen tassa viimeisen kuukauden (jonka olen ollut aitiyslomaa edeltavalla saikulla) shoppaillut...
  10. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Miten ihana alku helmikuulle! Sylintaydelta onnea nurkkajussiinalle ja koko perheelle! Olipa teilla tosiaan aika yllatys viela odottamassa :) Kuullostaa silta, etta alku on lahtenyt hyvin kayntiin ja kaikki voivat hyvin. Odotamme innolla lisakuulumisianne! Iltatahteni, liikunnasta ja...
  11. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Huomenta mammat! Soonfab, OMG, sun viestin innoittamana, rupesin pistamaan heti omaa sairaalakassiani kuntoon (vaavien on kasassa). Meilla on tanaan 35+2 ja jotenkin leijailen viela tallaisessa "ei-ne-nyt-viela-lahde-syntymaan", mutta tuota sun tekstia lukiessa tuli sellainen tunne, etta...
  12. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Hei matamit! Kiitos Omppuflle pitkasta kirjoituksesta. Olet todellinen sissi! Oli sulla monivaiheinen ja varmasti paikoitellen raskas raskaus. Onneksi kaikki on nyt nain hienosti ja molemmat vaavit voivat hyvin! Ja aiti myos, tietty! :) Kuinka monta paivaa luulet olevasi sairaalassa? Taalla...
  13. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Omppuf, tuhannesti onnea!!! Mahtavia uutisia! Sa sitten korkkasit taman pinon :) Kirjoittelehan lisaa heti jos ja kun ehdit ja jaksat (synnytyksesta, alkumetreista vaavien kanssa, ruokinnasta...)
  14. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Neiti-81, ma en voi USKOA, etta sulla olis 35kg tullut lisapainoa! Mihin sa ne oikein katket??? Olet hoikka tuossa edellisen sivun kuvassa (siis mita ei oteta lukuun tata vyotaronymparystaa, mutta sehan on nyt meilla kaikilla ns. menetetty peli :) ) Sulla ei ole laskeja missaan eli taitaa...
  15. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Maanantaita mammat! Mitas tanne kuuluu? Tervetuloa uusille! Misschili, ihana nimimerkki! Johtunee mun palavasta rakkaudesta kaikkiin chiliruokiin :D Kaikenlaista pienempaa ja isompaa kremppaa on ollut tan raskauden aikana, mutta (koputtaa puuta!) narastysta tai vatsavaivoja ei juuri, eli olen...
  16. H

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

    Hei maalismammat! Toivotavasti on OK, etta hihkun pikaisesti tuolta monikkoperhepuolelta Emsulille ja Sonelle tanne Yon Ka -sarjaan liittyen kokemusta: Emsuli, Yon Ka on ranskalainen (ja ihana!) kosmetiikkasarja ja itse olen kayttanyt sita vuosia, myos koko taman raskauden ajan. Minulle...
  17. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Pikaisesti tulin lahettamaan ISOT TSEMPIT myos taalta Soonfab4lle! Olet sitkea sissi, samoin vaavit, joten nyt sinnitellaan vaikka tahdon voimalla viela muutama viikko. Uskon, etta kaikki tulee menemaan hyvin, toivottavasti jaksat naidenkin vaikeuksien keskella tahan uskoa! :heart...
  18. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Hei pitkasta aikaa monikkomammat! Ensi alkuun tietty hyvat uudet vuodet kaikille! Tasta tulee aikamoinen muutosvuosi ihan jokaiselle meista... :) Tervetuloa uusille, Nicci, suolainen ja ennaniina ainakin jaivat mieleen. Anteeksi jos unohdin jonkun. Itse olen ainakin huomannut, etta taalla...
  19. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Hei kaikki! Monoselle taalta virtuaalinen varahermolahetys, toivottavasti on jo rennompi olo! Ja Soonfabille tsemppia sokereiden mittaukseen, varmasti rasittavaa saada lisamietittavaa ja -hoidettavaa, sita kun on muutenkin ihan tarpeeksi... Onneksi tama on vain valiaikaista. Ja toivottavasti...
  20. H

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Kiitos häpimama ja erityisesti Neiti-81 pitkasta vastauksestasi! Kaikesta vertailemattomuudesta huolimatta kiva kuulla teidan tilanteesta. Neiti-81, tiivistit hienosti liikkeet, just tuollaista se itse asiassa on, moyrimista ja myllaamista :) Neiti-81 ovatkohan nuo RD suositukset muuttuneet...

Yhteistyössä