Hakutulokset

  1. Babyfever1

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Edelleen viesti on minulta, jos joku haluaa laittaa viestiä. Eli laitan sen nyt vielä tähän uudestaan; "Minulta löytyisi yksi hyväkuntoinen myyntiin! Olen joka käytön jälkeen pessyt laitteen pesuaineella ja lisäksi desinfioinut sen! "
  2. Babyfever1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Voi ei :cry: just olin tulossa kysymään, mikä sulla olo ja ootko testaillut lisää... Pidetään vielä toivon kipinää yllä, ja mulla ainakin päiväpissasta aina paljon muita haaleampi ollut... ❤️
  3. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    No siis mullahan menkkojen mukaan olis la 29.12, mutta oviksen mukaan 4.1, niin menen itse nyt sen mukaan, vaikka kyllä neuvolassa tullaan menemään np ultraan saakka, tuon 29.12 mukaan... Heittoa kuitenkin 6pv ja meillä ultrassa vaihdetaan la, jos heittää +-5pv tai enemmän! Saas nähdä, varmaan...
  4. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Joo, yritä vaan olla huolehtimatta, ovat hyvin normaaleja... etenkin kun on noin vähäistä, eikä ilmeisesti kipuja!? ❤️ Tervetuloa uudet plussanneet :love::love:
  5. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Ihanaa, paljon uusia plussia, tervetuloa ❤️❤️❤️ Mulla kakkosta odottaessa oli kanssa hyvin ristiriitaisia tuntemuksia, että pystynkö rakastamaan uutta vauvaa yhtä paljon kun esikoista, että riittääkö rakkaus molemmille :censored::LOL: Nyt ymmärrän kuinka hassua oli ajatella noin ja todellakin...
  6. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Joo, sama juttu meillä..ultra keskussairaalassa, jossa myös synnytysosasto, niin siellä nää valtakunnalliset säännöt puolison osallistumisesta, mutta neuvoloihin saa tulla, kunhan on terve! :)
  7. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Pidän niiiiin sulle peukkuja ja lähetän tarrasukkia, että kaikki olis hyvin. Myös virtsan vahvuus vaikuttaa testitulokseen! Jos kovin hailakkaa, niin voi hyvin tulla haaleampi tulos kun aiemmin! Tsemppiä ❤️❤️
  8. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Oliskohan tää neuvola kohtaista... ainakin meidän neuvolassa puoliso saa olla mukana :) Tänää taas ihan sippi työpäivän ja työmatkapyöräilyn (12km) jälkeen...en jaksa tehdä mitään enää sen jälkeen kun olen syönyt. Ja palelee aivan hitokseen; töissä pidän lisäpatteria ja vilutakkia ja kotona...
  9. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Tsemppiä kovasti Miisamau ❤️ pidän vielä kuitenkin peukkuja, josko oliskin ihan jotain harmitonta vuotoa (y)(y)(y) ❤
  10. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Tässä mun tämän päivän testit https://aijaa.com/YizzFW https://aijaa.com/Czffg9 (dpo 16)
  11. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Minä vaan kännyllä lataan kuvan aijaa:han ja sit kun se avaa sen kuvan siinä uudessa sivussa, niin kopioin se sivun linkin...sit se pikku kuva vaan ilmestyy tuohon :D
  12. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    @joojoo1 mulla oli ed. raskaudessa aluksi vatsa löysemmällä, eli toimi kerran päivässä, kun normaalisti kerran 2-3pvssä :LOL:
  13. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Täällä iskenyt myös toden teolla tällä viikolla väsymys ja paleltaa koko ajan :censored: Olin ma töiden jälkeen ihan zombi, kun meidän äiti tuli käymään. Kerroin sille sit lopulta raskaudesta, niin sanoin jo, että vähän arvelikin, kun olin niin väsyneen näköinen..sama juttu nimittäin viime...
  14. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    @_hosuli_ kiva, jos viitsit luoda ryhmän, ei ole mikään kiirus sillä! :) Minäkin pohdin koko ajan oireita, etenkin kun mulla vain menkkajomotuksia...heti jos ei tunnu, niin nousee huoli o_O yritetään nyt vaan molemmat ottaa ihan rauhallisesti :D Tässä mun dpo 12 ja tän aamuinen dpo 14 apteekin...
  15. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    @sabs No minusta on kyllä siihen nähden tosi vahva viiva! :) Josko sit testit oliskin pettänyt, eikä näyttänyt lh-huippua... Puhuitko jotain aiemminkin että niin olis käynyt?! :unsure:
  16. Babyfever1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Joo, bongasinkin sut jo tammikuisista :love: Ni oliko sullakin tässä kierrossa greippimehu ja Gelee royale-kapselit käytössä (lunttasin pari sivua taaksepäin)..mulla oli myös!! :love: (y)
  17. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Onnea plussanneille!! ❤️❤️❤️ @sabs sulla aika vahva viiva (toisessa ryhmässä kuva), että luulis sulla olevan jo vähän lähempänä oletettuja kuukautisia! Eli siis oviksesta ei tietoja? Minä olisin myös kiinnostunut tän porukan omasta fb-ryhmästä, kun näistä yleensä ryhmän koko jäänyt sopivan...
  18. Babyfever1

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Ei vitsit, onnea älyttömästi ❤️ vitsit mikä plussa-aalto :love: Milloin sulla olis oletettu la?
  19. Babyfever1

    Tammikuiset 2021

    Nou hätä, eihän tuolla listalla nyt mikään kiirus :) Perhe-Artesta ja kaunis odotuksesta olen kuullut paljon hyvää, eli sen puolesta voin suositella, vaikka en ole itse käynyt. Nyt harkitsen tällä kertaa meneväni Perhe-Arteen, mutta katsotaan nyt, kun sinne ajaa 50min meiltä suuntaan...

Yhteistyössä