Hakutulokset

  1. C

    Parhaat rattaat ikinä??!?!

    Olen erittäin tyytyväinen Brion perusrattaisiin, Ponytko ne sitten oli.. Yksi ainoa pieni miinus on selkänoja, se sais mennä hiukan alemmas lepoasennossa.
  2. C

    Mielipiteitä: onko kuvassa näkyvän naisen rinnat eri korkeudella, vai vaikuttaako asento noin paljon?

    No menee samassa linjassa paidan helman kanssa joka sekin on vinossa, joten eiköhän ne ihan normaalit ole. Huhhuh taas :D
  3. C

    Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

    Jos ei mun mies jotenkin sekoa pahasti tai jotain, niin olen kyllä aivan varma ettei koskaan käyttäytyis niinkuin mun ex...
  4. C

    Miehen piti tulla eilen ennen Putousta kotiin, ei ole tullut vieläkään... :(

    En lukenut kuin ekan ja vikan sivun, mutta siis mun ex teki tollasia tempauksia. Ei kertonu aina kenen kanssa menee ja minne, saatto laittaa alkuunsa puhelimen kiinni etten saa yhteyttä. Sit jossain kohti soitti ja "kiristi" ettei tule kotiin jos olen vihainen. Enää en voi käsittää miten...
  5. C

    Yleisimpiä sisustusvirheitä, kammotuksia yms? Ei herkkiksille :)

    Sanos muuta, mä olen kiristelly hampaitani tuon asian takia siitä asti kun muutettiin yhteen miehen kanssa. Oon tässä pitkään yrittäny saada olkkaria sisustettua mutta kun KAIKESSA pitää ottaa huomioon ne "piip" kajarit se "piiiiip" vahvistin. Jos löydän mieleisen tv-tason niin joko se on liian...
  6. C

    Astma epäily. Vasen puoli vinkuu/pihisee. Ja kyselyä pef mittatuloksista..

    On niihin taulukoitakin, mut usein ne tulokset katsotaan aika yksilöllisesti. Mä olin ihan kauhuissani ku katselin taulukoista paljonko "pitäis" puhaltaa enkä päässyt lähellekään sellasia tuloksia. Mun puhallukset oli keskimäärin 340-380. Mulla todettiin lievä/alkava astma tms., ja nyt kun on...
  7. C

    Olen laihduttanut 30kg. Haluatko kysyä jotain? :)

    Onnea! Mä olen tuon urakan tehnyt joskus, mut olen lihonut takaisin (iso kiitos siitä kilpirauhaselleni). Oon hiljaksiin pudottanu noin 10kg, mut haluisin vielä noin 20-25kg pois ja tuntuu ettei motivaatiota löydy mistään...varsinkin ku paino menny taas pari kiloa ylös :/
  8. C

    Ketkä viitsii maksaa maltaita lastenvaatteista?

    Mä voin maksaa ulkovaatteista, mut en kyllä sisävaatteista. Noin niinku yleensä, joskus voin jonkun poikkeuksen tehdä :)
  9. C

    Onko täällä sellaisia ettei pysty yhtään säästämään pahan päivän varalle?

    Pystyisin säästämään enemmänkin, mut tulee tuhlailtua. Ostin esim. kuopuksellekin juuri alesta uuden haalarin (makso alennusten jälkeen vielä 100e) vaikka ei ois ollu varsinaisesti tarvetta. Mutku oli niin ihana. Tällä tyylillä sitä rahaa nyt vaan kuluu..
  10. C

    2 lapselle talvivaatteet 200 eurolla - jeejee!

    Mä koitan arvioida jos sattuu tulemaan joku "löytö" eteen. Viime vuonna ostin Eccon goretexit 15 eurolla ja koko on nyt just oikea. Jos ois tullu hutiostos, oisin varmasti saanu omani takas kirppiksellä.
  11. C

    Vaihdan petivaatteet 2kk välein. Mites te muut?

    Normaalisti 1-2 viikon välein, ja tykkään myös tuulettaa petivaatteita ulkona. Kun olin tosi huonossa kunnossa ja vastuu vaihtamisesta (ja kaikesta siivouksesta ym.) oli miehellä, niin sillon meillä oli varmaankin kuukaustolkulla samat lakanat.
  12. C

    Ei herranjumala, Johanna Tukiainen on palannut...

    Ei kauhee...tekee oikeen kipeetä kattoo :headwall:
  13. C

    5. luokkalainen haluaisi laittaa kouluun huulikiilto, ripsaria ja sipauksen puuteria. Antaisitko?

    Tuossa iässä annoin meikata hyvin hyvin vähän ja ainoastaan juhliin yms. Kun siirty yläasteelle sai ottaa ripsarin ja puuterin arkikäyttöön. Nykysin ysiluokkalaisenakin käyttää omasta tahdostaan lähinnä ripsari+peitevoide+puuteri ja hyvä niin.
  14. C

    onko pakko kertoa

    Tämä on ikuisuusaihe, mutta mun ehdoton kanta on että puolisolla on oikeus tietää. Pettäjän on turha puolustella itseään yhtään millään, jos on ollu pokkaa pettää, on myös pokkaa kertoa siitä. Kännissä tai ei, kyllä aikuisella ihmisellä on vastuu tekemisistään. Ja mä haluaisin tietää vaikka...
  15. C

    Siis miten muurahaisia voi ilmestyä yhtäkkiä talvella? Ja miten eroon niistä?

    Heh asuttekohan ap meidän naapurissa ;) nimittäin meillekin on tullu muurahaisia! Hieman oon ihmetelly kyllä et mistä ne nyt tulee kun ei aiemmin oo näkyny yhtäkään..
  16. C

    Voiko tk-lääkäri tutkia/todeta fibromyalgian, vai

    Jos minua tarkoitit, niin en ole kyseistä ohjelmaa nähnyt tai edes kuullut siitä ennen kuin tässä. Sattumaa, että kysyin tästä juuri tuon ohjelman jälkeen. Ja miten voit sanoa ettei diagnoosista ole "iloa", se helpottais ihan varmasti henkistä puolta, ja sitä että kipu ja oireet otetaan...
  17. C

    Voiko tk-lääkäri tutkia/todeta fibromyalgian, vai

    Sitä mä pelkäänkin...mua pidetään automaattisesti luulotautisena kun kerran on tullu dg: masennus. Kesti puol vuotta päästä keuhkolääkärille koska mun hengenahdistus oli kuulemma henkistä..no astmaa se oli. Tai vatsakivut oli vaan psykosomaattisia, lopulta yks lääkäri kuunteli ja pisti ultraan...
  18. C

    Voiko tk-lääkäri tutkia/todeta fibromyalgian, vai

    Kiitos vastauksesta. Ilmeisesti tk-lääkäri ei voi itse diagnoosia tehdä vaan tarvitaan erikoislääkäriä? Taidan mennä sitten yksityiselle..sais jotain selvyyttä asioihin.
  19. C

    Voiko tk-lääkäri tutkia/todeta fibromyalgian, vai

    Ois kiva kuulla muutenkin kokemuksia fibromyalgiaa sairastavilta. Olen melko varma että itsellä tämä on, ei se voi olla enää mitään muutakaan, niin paljon tutkittu kaikkea..

Yhteistyössä