Hakutulokset

  1. PoolopaitainenBensaletku

    Leijonaemon kriteerit?

    Lueskelin Leijonaemojen kirjan ja nettitekstejä ja aloin pohdiskelemaan, että millaisilla diagnooseilla on ns Leijonaemo? Onko kaikkien heidän lapsensa moninaisesti sairaita ? En siis halua vähätellä kenenkään diagnooseja, mutta millaisenlapsen äiti on Leijonaemo??
  2. PoolopaitainenBensaletku

    Mitä ajattelet tällaisesta ihmisestä?

    Kyseessä vajaa 50v nainen, joka ei koskaan ole ollut miesten kanssa suhteissa. Hänen tähän astisen elämänsä vaikein asia on ollut äskettäin valmistunut asuntoremontti. Tosin, hänen remontissaan kaikki suurimmat sisustusratkaisut teki ystävätär ja hän yhdessä. Mitä ajatuksia tällainen ihminen...
  3. PoolopaitainenBensaletku

    Oletko lukion käynyt, tai siis ollut "vanha"?

    Kuinka paljon sulla meni jenejä eli euroja vanhojentanssiaisten rekvisiittaan? Tuntuu, että nykyisin täytyy olla ruiskurusketus, tekokynnet, hiukset ja ripset, iltapuku ja juhlapuku erikseen ym... Olen itse ollut vanha 1993 ja silloin lainasin puvun, kengät ja turkin kaverilta. Maksoin noin...
  4. PoolopaitainenBensaletku

    Miksit erosit lastesi isästä/äidistä?

    Mikä asia on niin ylitsepääsemätön, että paras ratkaisu oli ero? Kumpi teki eropäätöksen? Säilyikö välit sukulaisiin?
  5. PoolopaitainenBensaletku

    Paras rocky road-resepti!

    Haluaisin kokeilla itse tehdä rocky road -herkkua, mutta netin reseptit poikkeavat paljonkin toisistaan. Mikähän olisi hyvä ohje ?
  6. PoolopaitainenBensaletku

    Nimikirjoituksen väärentäminen asiakirjaan..

    Jos esim. työnantaja väärentää työntekijän oppisopimuspapereihin työntekijän nimikirjoituksen, niin onko se vakava rikos?
  7. PoolopaitainenBensaletku

    Parisuhdeterapia!

    Käykö pariskunnat ihan oikeasti parisuhdeterapiassa? Aika laimeaa tulosta ilmeisesti ainakin avioliittojen kanssa on tehty, koska noin puolet avioliitoista päättyy eroon. Mitä mieltä asiasta?
  8. PoolopaitainenBensaletku

    Pahin pelkosi tällä hetkellä?

    Mikä on pahin pelkosi juuri nyt? Mulla on läheisen terveyden puolesta kamala pelko ja huoli. Mitä sinä pelkäät nyt?
  9. PoolopaitainenBensaletku

    Kaksi viikkoa ilman tupakkaa..

    Saa taputtaa... Milloin vieroitusoireet loppuu ?:D
  10. PoolopaitainenBensaletku

    Oletko tartu hetkeen- vai sit kun- ihminen?

    Elätkö hetkessä vai mietitkö elämääsi sitten, kun lapset ovat isoja tai kunhan vuosi vaihtuu...? Itse yritän opitella elämään tässä ja nyt. Etten murehtisi etukäteen tulevaa. Nauttisin arjen pienistä iloista...
  11. PoolopaitainenBensaletku

    Joko influenssaa jossain päin Suomea?

    Jostain epidemiastahan varoiteltiinkin. Onko kenenkään lähipiirissä sairastuneita?
  12. PoolopaitainenBensaletku

    Ehdottomasti surkein mainos telkkarissa on..

    Tuo Zalandon kiljuva nainen ja sen poikakaveri :| . Vai??
  13. PoolopaitainenBensaletku

    Miksi et rekisteröidy palstalle?

    Onko sulla joku syy, miksi et halua rekisteröityä Kaksplussalle?
  14. PoolopaitainenBensaletku

    Verikokeet, syöpää etsittäessä!

    Läheisellä siis todettu melanooma, verikokeissa arvot viitearvojen sisällä, imusolmukkeita nyt poistettu, lähetetty tutkittavaksi ja päällisin puolin nekin olivat säännölliset ja normikokoiset. Tarkennuksia edelleen odotellaan. Näkyykö etäpesäkkeitä lähettävät syöpälajin markkerit verikokeissa...
  15. PoolopaitainenBensaletku

    Seisomatyöläiset, työkengistä asiaa!

    Oletteko te tilanneet netistä työkenkiä? Mistä?
  16. PoolopaitainenBensaletku

    Mitenkäs se tupakoinnin lopetus?

    Onko moni onnistunut lopettamaan kokonaan tupruttelun? Mä olen lopettanut noin kakskymmentä kertaa ja taas olisi tarkoitus onnistua... Hetkeksi. Motivaatio ei vaan nyt oikein ole huipussaan..
  17. PoolopaitainenBensaletku

    Mitä harrastat?

    Ehditkö viikolla harrastamaan mitään? Talvisin kävelen luonnossa, lueskelen ja opiskelen venäjää. Kesällä muutan metsään ja samoilen nauttien luonnon antimista :).
  18. PoolopaitainenBensaletku

    Meillä päin on tänään kaupat auki

    Täällä susirajalla on tänään suurin osa kaupoista auki loppiaisen kunniaksi. Onko muualla Suomessa huomioitu turistit?
  19. PoolopaitainenBensaletku

    Vuorotyö vs päivätyö

    Molemmissa on puolensa. Itse olen päivätyössä, paitsi lauantaisinkin on lyhyt työpäivä. Meille ei kerry ns. pekkasia ja palkka on provisio. Työaika on aina klo8-17 arkisin, joten ainoastaan viikkovaparina ehtii hoitamaan virastoasioita. Vuorotyöstä ei ole kokemusta. Entä muilla? Onko joku ollut...
  20. PoolopaitainenBensaletku

    Voice of Finland alkoi taas !

    Ja komiasti nuoi mies aloittikin :D

Yhteistyössä