Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Myymamma tervetuloa! Josko mies hetken ajateltuaan selviää shokistaan, oma on menetyksensä mikä typerys! Tsemppiä ja ihanaa odotusaikaa :heart: Täällä alkaa nuo häpyliitokset jo oireilemaan, voi kakka mä sanon. Sanna & nassikka 15 + 1
  2. S

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Alexa tsemppiä! :hug: tulethan sitten tänne kertoman miten meni.
  3. S

    rv 30-31 lapsen kehitys

    Daizy temppiä sinne! Niitä alamäkiä saattaa tulla monia matkan varrella. Kyllä se siitä :) Teillä on ollut ihanan kokoinen jo syntyessään. Nenämahaletkuruokinta on ihan ok juttu. Sitä ei pidä säikähtää, eipähän mene pienen voimat imemiseen ja kun se suoliston nukka ei ole ihan kehittynyt vielä.
  4. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Miima81, ruskuaispussi näkyy tod.näk. Rv 12 ei sekään näy masun päältä kunnolla, älä ressaa..
  5. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Meillä oli np -ultra viime pe, turvotus 0,5 ja sanoi vain että seulat negat, mitään riskilukuja ei kerrottu. Nassikka köllötteli tyytyväisenä, ei oikein jaksanut pomppia ja pyöriä vaikka lääkäri tönikin vähän (ihan ku isänsä, nukkuis 24/7), oli kyllä maailman helpoin mitattava...
  6. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Voi Nelly :'( otan osaa!! Alannalle myös osanotto. Järkyttävää. Meillä on perjantaina np-ultra mä niin toivon että ykkösellä on asiat edelleen hyvin. Kakkonenhan meillä lopetti kehittymisen rv8, sen jälkeen en ole ultrassa käynyt. Sanna & monsteri 11+1
  7. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Kyllähän nuo kissat (ovat jo vaihtuneetkin vuosien varrella, ensimmäinen poika on jo 16v) aina löysivät itsensä pinnasängystä, ennen vauvan tuloa niille yritettiin kertoa ettei sinne ole asiaa. Taisi se makkarin ovi olla alkuvaiheessa kiinni yöt, en oikein muista enää. Jos kissa ei viihdy...
  8. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Alexa, eikö olekin ihan arsesta! En muista että aikaisemmilla raskauksilla olisi ollut tässä mittakaavassa tai sitten aika kultaa muistot.. kiukkuinen olin alkuvaiheessa. Isännän on helpompi hengittää ja ymmärtää kun sille kertoo mikä on ja löin pumaskan käteen notta kue tosta ni tajuat. Se...
  9. S

    Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

    Heipat kaikille, pitkä aika mennyt edellisestä lueskelukäynnistä. Ensin osanotot keskenmenon saaneille :( surullista. Sitten vähän omaa.. aivan sairas vitutusärsytysultimatehuipennus!!! Jumalavita että voi ottaa päähän ja olla synkkiä ajatuksia. Ja auta armias jos joku erehtyy kysymään...
  10. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Juurikin sitä se tarkoittaa, mitään ei voi tehdä ja terve se ei ole missään tapauksessa. Toivon todella että luonto hoitaa, lääkäri sanoi että jos olisi yksisikiöinen, se olisi varmaankin mennyt jo kesken, nyt se ei voi tai jotain sinne päin
  11. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Minä kävin uudessa ultrassa rv 7+4 Kohdussa 2 sikiöpussia. toisessa normaalin näköinen raskaus CRL 10.5mm hyvä syke. Toisessa CRL 7.2mm alkusydän pumppaa muutaman kerran, erittäin iso ruskuaispussi. Hyvin todennäköistä että toinen sikiö ei säily. Uusinta 2 vko päästä. Joo. 5% mahis että...
  12. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Moika et sinä mihinkään häippäse :D noita päiviä ja heittoja saattaapi tulla suuntaan jos toiseen alku-ultrissa, pääasia että ollaan tiineenä :O
  13. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Teretulemast uudet plussanneet! Vaikka täällä päässä juo kuinka tahansa sitä vettä, hullu jano enkä ikinä oo juonu vettä.. niin silti turvottaa, varpaista lähtien! Että voi olla LIHAVA!!
  14. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mulle on yön aikana iskenyt joku veen santapaperi-ihottuma leukaan! Siistii! Hormonit on kauhian kivoja ku temppuja tekevät :( finni keskellä poskea, se ilmestyi toissapäivänä, suuri ja punainen ja kipeä. Toisaalta taas, naama saa olla vaikka petolinnun pers.. kunhan ei olis koko ajan näin huono...
  15. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Mä en ymmärrä mistä te revitte noita tyttö- ja poikaoloja :laugh: Mulla yksinkertaisesti on vain HUONO OLO ja antaisin pois jos joku haluaisi, anyone :confused: En muista olenko mä kertonu mun lasten ikiä, poika 16v (syntyi rv30 1235g 38cm) tytöt 13v ja 11v (normisti rv40+), sitten meillä on...
  16. S

    Hoidot jatkuu 2012

    Ovitrelle on helppoa laittaa, ei tule tekemisvaiheessa virheitä (?). Me maksettiin kaikki tasan omasta pussista ilman kelakorvauksia, en kommentoi mihinkään hintapuoleen.. Noh, eilen oli käynti ultrassa, lääkäri sanoi heti kättelyssä että kovin aikaisin olette tulleet johon minä että juu...
  17. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Noh, eilen oli käynti ultrassa, lääkäri sanoi heti kättelyssä että kovin aikaisin olette tulleet johon minä että juu kyllä, mutta kun tuo miehenpuolikas lähtee reissuun ni olisi mukava nähdä monta alkua siellä on.. siellä oli 2 sikiöpussia nätisti vierekkäin viistosti, kaivamalla sai toisesta...
  18. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Tuollahan se lukee oikeassa kohdassa, 1.4. =) Huomenna jännä päivä, mennään kattelee masun sisältöä 6+4, mies lähtee sunnuntaina pariksi kuukaudeksi työreissuun niin mennään nyt jo
  19. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Musta ois ihanaa kun ei olis oireita, suorastaan ottaa päähän kun on veto pois ja huono olo aamusta iltaan. En muista että aikaisemmilla olisi ollut.
  20. S

    Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

    Kappas listaa ootte väsänneet, vau! ikä 35v 4. lapsi tulossa ja PHKS

Yhteistyössä