Hakutulokset

  1. L

    Reuma ja raskaus

    Hei! Mä en ole ottanut yhteyttä reumalääkärille, kun olen tullut raskaaksi. Reumalääkäri teki lääkityssuunnitelman, kun kerroin, että on toiveita, että tulisin raskaaksi. Sitten vasta otin yhteyttä, kun synnytyksen jälkeen oireet taas alkoivat. Yleensä silloin vain otan yhteyttä, kun en tautini...
  2. L

    laakäri passitti reuma kokeeseen

    hyvän ratkaisun teit Reumako, Toivottavasti saat nyt tosi nopsaan helpotusta! Voimia sulle! Kyllä se kohta aurinko taas paistaa!
  3. L

    Sittenkinkö reumaa?

    Kyllä reuman kanssa pystyy hyvin elämään ihan tavallista elämää. Jos sulla ois reuma ja sit saisit siihen lääkkeet, niin oireet pysys lääkkeiden avulla pois. Ja sulla noi oireet kuulostavat suht lieviltä, niin se pysyisi varmasti lääkkeillä hyvin aisoissa! Toisekseen raskaushormoneja on kehossa...
  4. L

    laakäri passitti reuma kokeeseen

    Reumako:lle, oletko menossa tk lääkärille vai ihan reumalääkärille? Jos aika vain yleislääkärille, niin suosittelisin varaamaan ennemmin yksit. reumalääkärille. Aika nopeasti sulla oireet leviävät. Onko sulle tullut niveliin liikerajoitusta? Mulla noista kipuasioista vähän kokemusta, kun...
  5. L

    laakäri passitti reuma kokeeseen

    Kyssäri minille ja reumako:lle. Oletteko vasta synnyttäneet? reuma usein puhkea juuri synnytyksen jälkeen. Itselläni oireilu alkoi 1 - 2 kk synnytyksestä. Voi kestää useampiakin kuukausia, mutta minulla näin pian.
  6. L

    laakäri passitti reuma kokeeseen

    Kannattaa ottaa pikaisesti yhteys yksityiseen reumalääkäriin!!! Kyllä se saattaa olla reumaa, vaikkei koetulos sitä heti osoittanutkaan. Illmeisesti tarkoitata, että katsoivat onko veressä reumatekijää. Itsellä on polvet turvonneet useaan otteeseen ja reumakokeet ovat negatiiviset. Mutta...
  7. L

    te joilla on reuma

    Kysymys Snowlakelle: Kerroitko jo työnhakutilanteessa sairaudestasi? itse olen juuri tilanteessa, että haen töitä ja tautia ollaan juuri saamassa kuriin. Enkä tykkää puhua tästä, koska olen niin herkkä, että itkuksi aina menee, vaikka itse tauti ei olekaan niin paha minulla, että tarttisi itkua...
  8. L

    te joilla on reuma

    Hei! Olen 31 vuotis ja sairastan hla-b27 seronegatiivista reumaa. Eli mulla oireilee lähinnä polvet, niihin tulee nestettä niin paljon, että kävely ei onnistu oikein, koukkupolvet. Sairastuin jo parikymppisenä ja alkuun söin Salazopyriiniä, mutta jouduin vaihtamaan sen, koska veriarvot menivät...
  9. L

    Hyvää Uutta Vuotta 2006!

    No sitä samaa toivottelen minäkin.... :wave: :wave: :wave:
  10. L

    Elämäni mies(kö)??

    Jos teillä olisi kaikista päinvastaisista tulevaisuuden suunnitelmista huolimatta lapsi tulossa, miten tekisitte? Minulla olisi mahdollisuus saada lapsen lisäksi myös mies, mutta en tiedä olenko valmis siihen. En tietenkään aio estellä isää tapaamasta ja hoitamasta lastaan, kun hän kerran itse...
  11. L

    Vinkkejä turvaistuimen ostoon

    Jep! Kiitos teille vinkeistä! Tuota kallistuksen säätöä olen itsekkin vähän miettinyt, poika on niin kova nukkumaan autossa. On kuitenkin niin iso ostos ja pitkä aikainen että hyvä ostaa kerralla kunnollinen. =)
  12. L

    Vinkkejä turvaistuimen ostoon

    Moi =) Vauva on kyllä vasta 9kk, mutta ajattelin teiltä jo kokeneemmilta kysellä vinkkejä! Kohta jää pieneksi kaukalo eli mikä olisi hyvä istuin? Mitä kannattaisi ottaa huomioon sitä ostaessa? Sopiiko kaikki istumet kaikkiin autoihin? Kiitos jos joku viitsisi jelppiä :flower:
  13. L

    Yritän olla itkemättä..

    \ Jos ei teillä parempaa sanottavaa aplle oo, niin olkaa sitten hiljaa! \|O Ei sitä varmaan paljoo lohduta tuommoset törkeilyt! Hävetkää. :headwall:

Yhteistyössä