Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Aikamoista piinaa sulla Teris. Niin kovin toivon että saisit hyviä uutisia! Mulla yksi kkm ja se huomattiin rv 12+6 nt ultrassa. Kaikki oireet oli tallella, mutta kasvu oli pysähtynyt jo aika alussa (viikkoja meille ei edes kerrottu). Joten se tuli kyllä todella kovana yllätyksenä. Siksi...
  2. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Toivotaan tetris että kaikki olis kuitenkin hyvin <3 Mulla on kans la 2.7 (menkoista ja oviksesta laskettuna) ja viikkoja nyt 5+5, voisiko olla että ovis olis viivästynyt ja siitä nuo vähäiset viikot?
  3. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Laitoin sulle kookospieni viestin :)
  4. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Voi ei Sokeripala Mä testailen yleensä vasta kun on reilun viikon myöhässä, mä niin inhoan negatiivisia testejä. Ja valitettavasti oon kokenut myös muutaman plussan, jotka on sit päätynyt aikaiseen keskenmenoon. Vaikka kuinka yrittää sen plussan lääkkeen yrittää pitää pään kylmänä, et mitä vaan...
  5. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heips! Minä plussasin eilen, vaikka piti viikonlopun yli odotella. Tosin menkat oli kyllä useamman päivän myöhässä, mut ne on tehnyt kiusaa ennenkin. Minulla on 3 poikaa 1/97, 1/98 edellisestä elämästä ja 8/15 nykyisen mieheni kanssa. 2012 mulla oli keskeytynytkeskenmeno joka huomattiin nt...
  6. M

    Inseminaatio 2013

    Mulla edellinen kierto venähti yhdellä päivällä ja 1.12 oli kp 1, clomit kp 4-8 ja Kp 11 seuranta ultra. Siellä oli paljon pikkufolleja joita lääkäri ei edes viitsinyt laskea ja 4 kpl 13-15mm. Lääkäri meinasi että vaidehttaisiin lääkkeet seuraavaan kiertoon. Ovis päätti yllättää ja plussa tuli...
  7. M

    Inseminaatio 2013

    INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Tähtisilmä*......3.IUI......… 30.12…........mp+pr+l.........selitm. Grill.........……..2.IUI.........tammikuu?...……..g+pr+l..........endo Esikko83……….3.IUI…......tammikuu?....…....g+pr+l…….......selitm...
  8. M

    Clomittaret 2013

    Eli mulle saa päivittää: Piinailijoihin dpo 3 Marjiss........20/28...........ya3/2012..........c+ins.........3.lapsi, 35v Testipäivä 3.1.2014
  9. M

    Clomittaret 2013

    Isot onnittelut Mirtzukka ja Vauva Haaveissa ja isot pahoittelu halit uuteen kiertoon joutuneille! Mulla on ollut kiireitä ja en ole jaksanut konetta avata aikoihin, ja kun viimeksi kävin niin jostain syystä en päässyt kirjautumaan, pöh! Äiti seiskanelonen, kyllä meidät pistettiin heti...
  10. M

    Clomittaret 2013

    [Kiitos lämpimästä vastaanotosta ja peukuista <3 SookyS: Eihän sitä pystykkään, tein sit testin toissailtana ja puhdas negahan se oli :( Mut mitään vuotoa ei ole, joten toivoa vielä on. Päätin nyt sit odotella kuitenkin sinne sunnuntaihin ennen seuraavaa testiä... Mulla kun on ollut todella...
  11. M

    Clomittaret 2013

    Minäkin liityn mukaan =) Marjiss, kp 26/28, ya 3/2012, c+pr+ins, 2 lasta, 35v, dpo 12 Olen 35v ja mieheni 39v. Edellisestä elämästä minulla on 1/1997 ja 1/1998 syntyneet pojat. Olemme mieheni kanssa yrittäneet saada yhteistä nyyttiä 3/2012 alkaen. Kesäkuussa 2012 mieheni sai huomenlahjaksi...
  12. M

    Inseminaatio 2013

    Luis:En usko että se pieleen menee! Minua taas ihmetyttää juuri noiden oireiden puuttuminen... On hienoa että lääkärit kuuntelee asiakkaita, varsinkin Dominokeksin tapauksessa =) Tiedon saannissa lääkäreiltä on isoja eroja, tuntuu että minä en saanut juurikaan mitään inffoa, paitsi yhden...
  13. M

    Inseminaatio 2013

    Jospa minäkin lisään oman tarinani tänne... Olemme mieheni kanssa yrittäneet saada omaa nyyttiä 3/2012 alkaen. Kesäkuussa 2012 mieheni sai huomenlahjaksi raskaustestin jolla tuli plussattua. Heinäkuussa nt-ultrassa havaittiin raskauden keskeytyneen ja jouduin tekemään tyhjennyksen...
  14. M

    Inseminaatio 2013

    INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Deja................1.IUI...........lokakuu.........pu............…selittäm. Sjusovare……....1.IUI…………marraskuu……….c………….....…kilppari Luis…………..…...1.IUI………...marraskuu……….g…………...….selit m...
  15. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Suru uutisia.... Meillä oli eilen np-ultra, jossa todettiin pienen alkion kasvun pysähtyneen jo aikoja sitten. Huomenna on edessä kotona tehtävä keskeytys, kun kohtu ei ole sponttaanisti alkanut vuotamaan ja tyhjenemään. Järkytys ja suru on suuri, mitään tällaista ei osattu odottaa. Mitään...
  16. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Moikka, täällä olisi vielä yksi uusi tulokas joukkoon! 6.2.2013/ Marjiss/3.lapsi/SAS. Oli vielä sopivasti tyhjillään tuo kuudes päivä ;) Olen kahden pojan 01/97 ja 01/98 -78 vuosimallia oleva äiti. Naimisiin menin uuden puolisoni kanssa tänä kesänä ja nyt odotellaan yhteistä nyyttiä :heart...

Yhteistyössä