Hakutulokset

  1. S

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Kopioin tähän suoraan mitä kirjoitin tuonne marraskuun ketjuun, en voi sanoin edes kuvailla kuinka onnellinen olen juuri nyt.. se yli 3v sekundäärinen lapsettomuus ja tässä ollaan :heart: "Meidän pienet kaksostytöt syntyi viime perjantaina 14.11. hyvin rivakalla vauhdilla heräsin klo 5...
  2. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!

    Meidän pienet kaksostytöt syntyi viime perjantaina 14.11. hyvin rivakalla vauhdilla :) heräsin klo 5 aamulla ihan hirvittävään kipuun kohdunsuulla ja se oli niin kovaa etten pystynyt suorassa seisomaan tai kävelemään ja itkua väänsin heti. Ensin ei tullut mieleenkään, että kyseessä on supistus...
  3. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    Mulla oli lähtöpainoa vähän enemmän joten mulla ei onneksi ole tullut painoa lisää kuin joku pari kiloa.. mistä erikoislääkäri oli viime tiistaina todella tyytyväinen kun mulla sokerirasituksessa yks arvo oli yli sallitun rajan ja pitää sokereita seurata. Vointi on ollut ihan ok...
  4. S

    Monikko-odottajat v.2014-2015

    "Omissa pussukoissaan meidän pienokaiset ovat, joten identtisiä eivät ole." Tuohon piti tulla sanomaan, että eikös se ole niin että vaikka olisi omat pussit ja istukat niin vauvat voi silti olla identtisiä. Jos ultrassa näkyy selvästi, että on tyttö ja poika niin silloin on epäidenttiset ja...
  5. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Syyskuussa*

    Jos sulla se ekan tunnin arvo on 10,1 niin sulla on raskausdiabetes ja joudut seurailee sokereita. Mullakin juuri se ekan tunnin arvo oli 10,1 ja sain sokerimittarin kotiin :headwall:
  6. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Mulla kävi kanssa käry sokerirasituksen kanssa. Ekan tunnin arvo 10,1 :stick: kyllä otti päähän, pojasta se oli silloin 10,3... Toisaalta osasin kyllä vähän odottaa sitä, että joku arvo heittää koska mulle sanottiin aiemmin, että todennäköisyys sille on suuri koska ekassakin raskaudessa näin...
  7. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Mä en tainnutkaan täällä käydä kertomassa rakenneultrakuulumisia viime viikolla =) Ultrassa oli kaikki hyvin, rakenteet kohdillaan ja vauvelit olivat hyvin samankokoisia :) toinen vastasi viikkoja 20+6 ja toinen 21+3 (ultrauspäivä 20+4). Kiltisti antoivat mittailla ja kääntyivät kun vähän...
  8. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Kubix jos seuraava neuvola on vasta joskus viikolla 28 niin kannattaa varmaan jo kysyä neuvolasta että koska sun pitäis mennä siihen... Suomen Diabetesliitto - Toteaminen
  9. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Heinäkuussa*

    Onnea kaikille jotka on käyneet rakenneultrassa (ja jotka ei ole samassa faceryhmässä :D ) ei oo tullu käytyä täällä pitkään aikaan kun tuo face jotenkin toimii ittelle paremmin kun siellä tulee muutenkin oltua reilusti.. Oma rakenneultra on vihdoin ensi tiistaina jeeee on sitä odotettukin...
  10. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    En ole näköjään muistanut ilmoittaa laskettua aikaa, huomasin kun katsoin listaa :) eli siellä on tälleen Sirpa75 / 38 / 2.&3. / JS Laskettu aika on siis 28.11. ja ton JS vois vaihtaa NKL. NP-ultrassa sanottiin että kaksoset mennään yleensä kyllä synnyttämään naikkarille kun neuvolassa...
  11. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Ultrassa käyty :) molemmat pienet vastasi täysin viikkoja.. Niskaturvotusta toisella 0.98 ja toisella 0,69. Molemmilla omat yksiöt ja istukat :heart: toinen ei millään meinannut antaa kurkata niskapoimua ja sitten vähän yriteltiin häiriköidä masua tönimällä ja sitten piti ultrata alakauttakin...
  12. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mut voi laittaa nyt tonne listalle Sirpa75/38/2&3/JS pahoittelut kaikille ikäviä uutisia kohdanneille :( Sirpa75 11+0
  13. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Mä ymmärrän silleen että halutaan pitää se kohtuullisen pienenä ja tiiviinä facessa, kun siellä kuitenkin ollaan omalla nimellä/naamalla ja kerrotaan ehkä hyvinkin arkoja asioita. Ei sitten ehkä haluta että siellä on paljon sellaisia jotka ei osallistu keskusteluun milläänlailla ja jotka vaan...
  14. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Ok no sitten uskaltaa käydä vessassa ennen ultraa :D onneks siihen ei ole enää kuin se 1,5vkoa.. mun on vaan pakko saada lainata vaikka sitä kaverin doppleria taas että saan kuulla että siellä joku sydän sykkii.. mua pelottaa niin hirveästi jos menee kesken ja kiusasin itseäni vielä yks päivä...
  15. S

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Kun on edellisestä kerrasta niin pitkä aika niin eikös se ole niin että np-ultra tehdään vatsan päältä ja pitikö siinä olla pissaamatta ennen ultraa että rakko olis mielellään täynnä? Vai muistanko mä nyt jotain omiani..
  16. S

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    peikko86 Tervetuloa :) mulla on ihan sama homma. 3,5v odotuksen jälkeen nyt kun on raskaana niin vaikka on nähnyt että siellä on jotain ja sain sydänääniäkin kuuluviin viime sunnuntaina kaverin dopplerilla, mun on edelleen hyvin vaikea uskoa että olen raskaana, siitäkin huolimatta että...
  17. S

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Tämä on väestöliiton sivuilta eli ne verikokeet liittyy näihin seulontoihin.. eli lasketaan riskiluvut saada esim down lapsi. Verikokeet, äidin ikä ja niskaturvotus. Verta otetaan samalla myös kun äidiltä tutkitaan hivit ja kupat ja mitä lie kaikkea katsotaankin, en edes muista.. Mutta...
  18. S

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Karole mulla on verikoe ensi maanantaina ja silloin on 10+4, neuvola th katsoi kalenteria ja totesi että juuri tuo päivä olisi täydellinen päivä käydä :)
  19. S

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Mäkin haluaisin siihen fb-ryhmään =) mulla on hemoglobiini hyvä, yli 150, mutta tosissaan viime vuosina verenpaineet on olleet vähän alhaiset ja nyt se tuntuu päässä kun on raskaana : / Mulla ei oikein oo vielä tyttö- eikä poikaoloa. Olen aina toivonut, että saisin pojan ja tytön mutta nyt...
  20. S

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Rosehip_87 :hug: Voi mulla on vielä pari viikkoa ultraan.. en millään jaksais odottaa.. otin tänään itsestäni kuvan ja totesin että jossen mä vedä mahaa sisään koko aikaa niin ei paljon tarvii kenenkään miettiä että missä tilassa ollaan :laugh: ihan törkeet turvotukset. Joo mulla on...

Yhteistyössä