Hakutulokset

  1. R

    Papa-kokeesta tietävät, auttakaa!

    Löysin myös jonkun artikkelin, että tuon voisi saada vaikka käymälästä. Mutta tarkoittaako tuo luokka 3, että se tauti on?
  2. R

    Papa-kokeesta tietävät, auttakaa!

    Sytologisesti luokka 1. Näytteessä oli niukasti metaplastista epiteelisolua, ei atypiaa. Eli ei syöpävaaraa? MUTTA Trikomoniaasi luokka 3!? Seniliatypia: sieni luokka 4 Sädeatypiaa: sädesieni luokka 5 Eli onko joku sukupuolitauti/ tulehdus päällä?
  3. R

    Jälkioireet keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennys

    Vastaampa tänne, jos jollakin on sama tilanne joskus. Kävin eilen päivystyksessä kipujen vuoksi. Kaikki oli ok. Vielä hiukan raskausmateriaalia kohdussa oli, vuoto ollut niukkaa koko ajan. Viime yönä, ilmeisesti tutkimuksen vaikutuksesta vuodon mukana alkoi tulemaan isohkoja hyytymiä ja selviä...
  4. R

    Jälkioireet keskeytynyt keskenmeno ja tyhjennys

    Vanha ketju jo, mutta jos sais vielä vastauksia... Mulla oli siis nyt toinen kkm ja siihen lääkkeellinen tyhjäys. Tää tyhjäys oli erikoinen, sain cytoteccejä 16tbl! Ja siltikin vuoto oli/on hyvin niukkaa. Osastolla tehtiin myös se joku imutyhjäys. Tästä kaikesta nyt 3pv aikaa. Eilen illalla...
  5. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea maaliin päässeille :) Kylläpä kuulostaa rankalta Pussipiru. Toivottavasti olo helpottais pian ja pääsisit nauttimaan vauva-arjesta. Tänne huonoja uutisia (taas). Vaikka hcg noussut, alkio silti saman kokoinen kuin viikko sitten ja sykettä ei edelleenkään ole. Typerä annoin itseni toivoa...
  6. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikaisesti ON: viime viikolla varhaisultrassa alkio selvästi pienempi viikkoihin, ei sykettä. Hcg 15000. Ja eka hcg oli 6000, viikko ennen tätä ultraa. Tuomio: keskeytynyt keskenmeno. Tänään: hcg 23043. MITÄ IHMETTÄ?! Huomenna uä ja toivottavasti selviää. Hermot on riekaleina tästä tilanteesta.
  7. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos @lullaby! Tää on kyllä ihan järkky tilanne. Tiistaihin on aivan liian pitkä matka vielä :(
  8. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @mar80 , ihan tosi?! Täytyy alkaa pengastamaan nuo vanhat tekstit!
  9. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla siis eilen oli rv7+3. Gyne sanoi alkion jääneen jonnekkin rv 6 tienoille kasvussa, sykettä ei siis näkynyt. Se tuntui olevan gynelle niin selvä peli, etä ultrankin suoritti tosi vauhdilla. Viime viikolla rv6+4 hcg 6000, alakantissa (sain tämän tietää vasta eilen). Eilen rv 7+3 hcg 15000...
  10. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onko kellään ollut varhaisraskauden ultrassa alkio pienempi mitä pitäisi olla? Mulla siis eilen alkio vasta ainakin viikkoo pienempää, eikä sykettä ollut. Otettiin kuitenkin vielä hcg, joka kuitenkin oli tuplaantunut viikon takaiseen. Nyt tyhjennystä ei tehdäkkään, vaan seurataan ensi viikkoon...
  11. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tulimpa vaan nopeasti ilmoittamaan, että mut voi poistaa listoilta. Varhaisraskauden ultrassa keskeytynyt keskenmeno, taas :(
  12. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos ihanat naiset! Rauhoititte tämän naisen mielen! Taidan odotella nyt varhaisraskauden uä:tä, joka on 2vk kuluttua. On tää kyl niin ihmeellistä, miten "pienistä" jutuista pyörähtää maailma sekasin. Kumpa osais olla huoletta! @Kesäheinä-78 , tiedän tuon tunteen. Kuulostaa kuitenkin...
  13. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi auttakaa mua! Menin ostamaan viikkonäyttöisen testin. Hedelmöityksestä aikaa 3vk 4pv. Testiin tuli vain 2-3. Nyt siis rv 5+3. Oireita ei ihan älyttömästi ole. Soitanko polille hcg:n mittausta varten? Oletteko te päässeet verikokeeseen? Tietenkin voin odottaa viikon ja tehdä uuden...
  14. R

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa kaikki! Liitympä nyt tännekkin, pakko päästä purkamaan näitä ajatuksia ja ihana toisaalta lukea, että muitakin painii samojen asioiden kanssa. Mulla esikoinen, koeputkihoidolla alkunsa saanut. Viime syksynä raskauduin pakastealkion siirrolla. Rv 7+ alkoi rajut vuodot, kuten ekassakin...
  15. R

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei vaan kaikille (taas)! Vanhana, uutena tänne tupsahdin nyt. Kirjoittelin muistaakseni tähän ketjuun viime syksynä, pas:sta lähteneen raskauden vuoksi. Se meni sitten kesken jouluviikolla. Nyt plussasin 2.ivf:n tuoresiirrosta. Nyt vasta rv 5+1 ja kovin kyllä pohdin uskallanko vielä siirtyä...
  16. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Xienna , ei kiva vaiva mutta jospa se tosiaan merkitsisi nyt sitten plussaa! Ja mä en oo ikinä saanu ovistikkuihin mitään, paitsi ovisaikana. Että kuulostais kyllä lupaavalta! Mulla oli tänään virallinen testipv. Typerä eilen tein tälle aamua varatun testin päiväpissasta ja yhä edelleen oli...
  17. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Varovaisesti kiitän onnitteluista :) @Xienna, mulla myös tissikipu hälveni, luulempa johtuneen Pregnylistä. Nyt hysteerisenä puristelen, josko vähän vielä herkät olis. Ja kyllä ne vähän herkät onkin, liekö liiasta puristelusta :D muita oireita ei oikein ole, ehkä väsymys. Eilen tein eri...
  18. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Noniin, repsahdin. Maanantaina piti vasta testata, testasin tänään jo. Meille on tulossa vkl reissu, joten halusin vähän tietää missä mennään (tekosyy). No, hailura viiva tuli. Nyt kp 26/25-28 ja pp9. Onhan tämä iloinen asia, todella! Mutta joulukuinen kkm ja rajut vuodot kummittelee mielessä...
  19. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Xienna , ei sanottu munasarjoista mitään siirron yhteydessä. Nähdäänkö muniksia vatsan päältä ultratessa? Multa ei edes ultrattu sisäkautta siinä. Sanoin kyllä, että vatsas turvottelee kovin. Nyt oli lähtenyt -2kg, veikkaan että jonkinlaista hyperiä ollut. Nyt tuntuis vähän helpottavan...
  20. R

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @tanjuli-79 , tietenkin kaikilla erilainen kipukynnys, mutta itselleni punktio ei ollut oikeasti edes paha. Nyt kipulääkitystä oltiin tehostettu reilusti 2 vuoden takaiseen punktioon ja oikeasti en tuntenut juuri mitään. Siinä saa rauhoittavan lääkkeen, jos haluaa ennen punktiota. Suosittelen :)...

Yhteistyössä