Hakutulokset

  1. A

    Maalismammat 2013 :)

    Moikka! Täällä kuulumisia kirjoittelee yksi jo jakautunut =). Meillä ei ollut sukupuoli etukäteen tiedossa, mutta poika syntyi 8.3 klo 3.11 viikolla 39+3. Kaikki kävi aivan valtavan nopeasti. Oli vikitellyt miestä ässäkeinoihin siinä reilun viikon sisään jo useamman kerran ja kolmannen kerran...
  2. A

    Maalismammat 2013 :)

    Tervehdys! Rva J Ei varmaan ole hukkaan menneet nuo synnytyspelkoon liittyvät keskustelut, jos painajaiset ovat jääneet pois. Pientä vinkkiä vaan rohkeasti vaikka siskon suuntaan kutsuja ajatellen. Itsekään en mitään vauvatavaraa kaipaa vaan rentoa iltaa ystävien kanssa, joita aivan liian...
  3. A

    Maalismammat 2013 :)

    Iltaapi! Catnip Noista vauvakutsuista kysyit. Odottaessani esikoista olin kaveripiirini ensimmäinen odottaja. Silloin torppasin vauvakutsuehdotukset, koska käsitykseni niistä oli muodostunut lähinnä jenkkileffojen pohjalta eikä vaikuttanut mun jutulta ollenkaan. Myöhemmin olen ollut...
  4. A

    Maalismammat 2013 :)

    Heipparallaa! Tervetuloa joukkoon mellix ja Marhula Meillä isäntä on torstaista sunnuntaihin Himoksella laskettelemassa ja täytyy sanoa, että vähän kävi huono tuuri pakkasten suhteen. No, epäilemättä kaljahanat eivät kuitenkaan ole jäässä. On sitä kyllä saanut täälläkin olla takkaa...
  5. A

    Maalismammat 2013 :)

    Huomenta! Pakko hehkuttaa tähän kärkeen, kun olen niin innoissani! Sain siis yhden niistä hakemastani kolmesta paikasta! Haastattelijoiden pyynnöistä huolimatta en halunnut priorisoida, mille osastolle mieluiten menisin. Suu vaahdossa perustelin 30 minuuttisen haastattelun ajan sitten osasto...
  6. A

    Maalismammat 2013 :)

    Sunnuntaita! Savonmama86 Onpa suloista, kun isoveli on saanut vähän ultrakuvaakin nähdä pienestä! Minkä ikäisiä ne sinun lapset olivatkaan? Muistanko nyt oikein, että odotat kolmatta? Tuntuuko teippauksista olevan apua liitoskipuihin? Faelivrin Oletkin tosi pitkään saanut olla rauhassa...
  7. A

    Maalismammat 2013 :)

    Moi! Fb:n puolella on kiva noita kuvia katsella, mutta ainakin pidempien tekstien kirjoittelu on tänne helpompaa. Tervetuloa mukaan, Mimael! Hankinnoista Kävin ostamassa Lastentarvikkeen alesta uuden rintapumpun. Vanhalla tuli palvelusvuodet täyteen oikeastaan jo kuopuksen kohdalla. Oli...
  8. A

    Maalismammat 2013 :)

    mariana87 Lohdutan sua tuon streptokokin osalta: mulla sama juttu, todettiin siis kun kuopusta olin synnyttämässä ja tuossa sairaalassa se otetaan rutiinisti jos vedet on menneet mutta supistukset eivät tihene. Näköjään on erilaisia käytäntöjä, kun olet nyt ab-kuurilla. Mulle taas ei ole mitään...
  9. A

    Maalismammat 2013 :)

    Heip! taikamaailma Olin himpan höveli jouluna ja söin vähän vakuumipakattua savusiikaa. Veljeni oli tuonut töistään tuoretta, siis pakkaamatonta, kylmäsavulohta ja sitä myös oli pakko vähän saada =) Ja hyvin voidaan sekä minä että vaavi. Myy* Eipä uskoisi, että sf-mittasi on 27 cm, kun...
  10. A

    Maalismammat 2013 :)

    tryffeli89 Muistan sinut ketjun alkutaipaleelta. Ihana kuulla hienoja uutisia! Paljon onnea ja onnellista masun kasvatusta!=) Faelivrin Kyllä se fudgen toinen erä jo onnistui. En siinä yövuoron pöhnässä tajunnut keittää sotkua riittävän kauan ja sen takia jäi löysäksi. Onnistuiko sulla...
  11. A

    Maalismammat 2013 :)

    Iltaa! Faelivrin Meilläkin on ollut farkku-Laguna! Ihan ok peli oli ikäisekseen. Meillä oli vuoden 2000 malli kolmen vuoden ajan. Viime tammikuussa vaihdettiin uudempaan. Joku helkkarin pallonivel oli sellainen, jota jouduttiin pariin kertaan korjaamaan, mutta eikös noissa autoissa nyt aina...
  12. A

    Maalismammat 2013 :)

    Apua,mihin tämä aika hurahtaa! 1,5 viikkoa kulunut siitä kun olen viimeksi kirjoitellut. Meillä on kyllä ollut isännän kanssa nyt paljon työvuoroja limittäin ja kun olen yksin lasten kanssa, niin turha kuvitellakaan että koneelle ehtisi. Mutta nyt alkoivat yötyöt 1/3, joten ei muuta olekaan kuin...
  13. A

    Maalismammat 2013 :)

    Hyvää itsenäisyyspäivää! Tigerina Onnittelut kihlaparille!!:flower: Meillä on tänään 5 vuotta siitä kun mentiin kihloihin ja mikä oudointa, mieheni muisti kihlapäivän! Mulla on ollut käytössä vanhat toppahousut, joissa on henkselit. Vetskari nyt ei ole mennyt kiinni aikoihin, mutta pitkän...
  14. A

    Maalismammat 2013 :)

    Moi! En sitten tokana yönä päässyt kirjoittelemaan kun ei Kaksplussan sivusto toiminut. Sen sijaan hypistelin kestovaippoja, jotka työkaveri lahjoittin. Kyllä sillä jumalattomalla kassilla ja näillä mitä meillä jo kotona on, luulisi pärjäävän vaikka tulisi kolmoset! Kertsejä menee enää öisin...
  15. A

    Maalismammat 2013 :)

    Hellou pitkästä aikaa! On pitänyt kiirettä ihan vaan arjen pyörittämisen kanssa. Nyt on pari yövuoroa joten pitäisi olla aikaa kirjoitella ihan ajatuksella. No, joulukortit pitäisi myös askarrella tässä öiden aikana enkä todellakaan ole mikään askartelijatyyppi :whistle: Tigerina...
  16. A

    Maalismammat 2013 :)

    Myy* Vautsi mitä taitoja sulla on! Mä en osaa tehdä autonhuoltoon liittyviä toimenpiteitä yhtään! Öljyt osaan katsoa ja se on siinä. Ihan normaaleilta kuulostavat nuo vihlaisut. Välillä huomaan herääväni niihin kun unissaan tulee venyteltyä tai vaihdettua asentoa. Muutoin kohdun kasvuun...
  17. A

    Maalismammat 2013 :)

    Moi! Onpa täällä kirjoiteltu viikonlopun hiljaiselon jälkeen ahkerasti! Myy* Kiva kun kerroit Englannin äitiyslomakäytännöistä! Onko siellä mahdollista jäädä hoitovapaalle sen jälkeen kun vauva on tuon 12 kk? Siis niin, että saisi jonkinlaista korvausta eikä olisi työttömänä? Ai te olette...
  18. A

    Maalismammat 2013 :)

    Heipparallaa! Catnip90 Minulla ei ole kokemusta sokerirasituksesta. Toivotan kuitenkin tsemppiä matkaan! Ei kuulemma ole kovin miellyttävää.. Mulla ei myöskään ole vielä ollut lääkäritarkastusta neuvolan puolella. Ekan kerran on viikolla 28. Jos ei ole mitään erityistä, niin eivät näytä...
  19. A

    Maalismammat 2013 :)

    Tervetuloa mukaan, Rieti! Toivottavasti kotiudut joukkoomme ja saadaan ahkera kirjoittelija mukaan:). Teillä on ollut hieman erilainen odotustarina. Ihanaa, että noinkin ripeästi kaikki tapahtui ja loppujen lopuksi ilman hoitoja saitte alkaa odotella pientä tulokasta. Faelivrin Minä en näillä...
  20. A

    Maalismammat 2013 :)

    Sumuista sunnuntaita! Kävin sitten perjantaina kontrollissa. Oli kyllä jotenkin tosi sekavaa touhua; lääkäri teki ultran, mutta hoitaja siinä vieressä ohjeisti häntä mittaamaan. Tosi kauan hakivat aivokammioita ja painelivat anturin kanssa niin kovin, että teki ilkeää. Eivät sitten onneksi...

Yhteistyössä