Hakutulokset

  1. T

    Mitä aurinkorasvaa?

    Alle 1-vuotiailla ei sais käyttää mitään aurinkorasvaa ja joidenkin suositusten mukaan ei myöskään alle 2-vuotiailla. Pitäisi vaan suojata vaatteilla tai olla varjossa.
  2. T

    Reaktioita vauvatulosta

    Kaveri tuumi että oishan se pitäny arvata. Hän ei ymmärrä miksi ihmiset pitää niin kiirettä lasten hankkimisen kanssa. Että eikö kannattaisi ensin odottaa että on koulut käyty ja työpaikat ja muut ja me kun ollaan vielä ihan liian nuoriakin ja kun ei olla seurusteltukaan pitkään. Ollaan oltu...
  3. T

    km:n jälkeen kuumeilevat...

    Heippa! Anteeksi tällainen tuppaaminen tänne, mutta ajattelin teiltä kysyä, millaisia oireita on ollut keskenmenonaikaan? En jaksa ihan koko ketjua lukea läpi ja selata josko vastauksen jo aikaisemmin löytäisin. Meillä jo kaksi lasta, ja kolmatta ollaan kuumeiltu. Viimekierrossa bongailin...
  4. T

    Onko lapsesi ilman hoitopaikkaa Levonmäessä?

    hei. Minkälaista palkkaa olette ajatelleet maksavanne. ihanko yksityisen hoidontuki + kuntalisä? Meillä kaksi hoitoa tarvitsevaa, kun opiskelen syksystä lähtien. Osittain lähiopiskeluna ja osittain kotona etäopiskeluna. Kuitenkin meillä myös vauva, jonka hoidon pystyisin aluksi järjestämään...
  5. T

    Ihania vaatteita tuolla Julia merkillä, missä sitä myydään

    Kiitos avusta, pitääpä suunnata jesperiin:)
  6. T

    Ihania vaatteita tuolla Julia merkillä, missä sitä myydään

    tietäsikö joku??
  7. T

    hermot menee imetykseen!!! helppiä..

    Sama juttu meillä. Rimpuilua oli tossa 3kk paikkeilla, syöminen onnistui parhaiten rauhassa ja vaakatasossa. Nyt 5kk söisi mielellään vaan makuulla. Onneksi onnistuu jotenkuten myös istuen, jos ollaan muualla kun kotona. Tsemppiä imetykseen, kyllä se taas siitä alkaa sujua!
  8. T

    koska maha näkyy??

    mulla alkoi näkyä vähän viikon 30 tienoilla, vkolla 34 vasta ulkopuoliset alkoi huomata...
  9. T

    loppurasaus ja vauvan liikkeet

    Mullekin sanottiin, että kun raskaus on sujunut sikiön osalta normaalisti, niin ei tarvi laskea. Mutta että kerran pvässä olisi hyvä tuntea liikkeitä. Meillä on niin vilkas vesseli, että se yleensä liikkuu 22-01 välisenä aikana pitkiäkin aikoja ja muunakin aikana kääntyilee ja venyttelee...
  10. T

    Katsooko sossu tuloiksi huutonetin ja kirpparirahat

    Vai pitääkö minun mennä pankkiin aukaisemaan salatili mihin näistä tulevat rahat voi laittaa.
  11. T

    "Sykähtelyä" ja "kutitusta" kohdunsuulla loppuraskaudessa?

    Heips Minnaska, joka aloitit, mulla on ollut ihan samanlaista! Eikä siis hikkaa, senkin tunnen ja se taas on erilaista "naputtelua". Lääkäri vaan totesi, että on varmaankin kyse vauvan pään liikkeistä... ei ne ollut huolissaan, eikä mullakaan siihen mitää kipua liity, sellasta "sykkimistä"...
  12. T

    typerintä mitä sinulta on kysytty?

    Mun kysymykset ja kommentit top10piin pääsee ainakin nämä: "Ai mikä jälkivuoto? alkaako kuukautiset heti?" Tulevaan synnytykseen liittyen, 23v kaverini kysyi, kun sanoin, etten heti parin pvän päästä voi todellakaan tulla heille kylään, että oon vissiin sairaalassa ja on kuitenkin lyhyet...
  13. T

    boolia........

    oiskos kellään raikasta, hedelmäistä boolin ohjetta yojuhliin??
  14. T

    kondomiehkäisy ja raskaaksi?

    Kommentoin jo tuol tokana... mutta siis ei meillä kumpikaan huomannut että olis kumi hajonnut missään vaiheessa... epäiltiin jo että siinä on ollut reikä valmiina =) noh, lapsi sai nyt tulla kun halusi, sen verran vaivaa näki alkuvaiheessa, eikä meillä j-ehkäisyä edes voitu harkita, kun ei...
  15. T

    mieheni pettää

    Voi miten pahalle minusta tuntuu puolestanne. :hug: Itse sain mieheni kiinni suhteesta toiseen naiseen jokunen aika sitten. Mies ja tämä toinen nainen väittävät sitkeästi, että mitään muuta kun viatonta jutustelua ja kahviloissa käymistä ei ole tapahtunut..mutta,mutta...en osaa uskoa...
  16. T

    Grilliherkut top 3??

    1. Kebab-salaatti(siis oikeaa kebabia,ei pakaste) 2.Salaattihamppari 3.Makkarapotut :p :p :p :p
  17. T

    kondomiehkäisy ja raskaaksi?

    Heips, ylläri-esikoistani odotan, nyt jo rv 38+6, mut siis kondomista huolimatta sai alkunsa... että sillai =)
  18. T

    ei d-tippoja?

    Ja D-vitamiinin puute vaikuttaa myös esim. MS taudin puhkeamiseen aikuisena, lista on loputon. Kyllästyttää toi kaiken vastustaminen, joo turhaanhan tutkimuksia ja niiden mukaan suosituksia tehdään, joopa joo! En usko, että pienestä tauosta haittaa on, mutta todellakin myös D-vitamiinin puute...
  19. T

    Olen niin täys kaveriani.

    Anna palaa vaan, turhaa jatkat tuota selän takana vehkeilyä.
  20. T

    Äitin poika

    Hei, meillä reilun vuoden ikäinen taapero on koko ajan äidin perään. Niin kauan kuin pysyn pois näkösältä viihtyy hyvin isänsä ja mummonsa kanssa, mutta äidin nähtyään haluaa heti syliini. Kätinä ja itku loppuu kuin seinään heti, kun otan pienen syliin. Onko muilla vastaavaa, onko ohimenevä...

Yhteistyössä