Hakutulokset

  1. hansu

    5kk mittoja...??? =)

    Meidän poika viikkoa ennen 5kk 9,2kg 68,5cm ja tissimaidolla mennään!
  2. hansu

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    angelmum: rekisteröidyinkin tänään päivällä sinne tuntematon enkeli sivustoille, mutta vielä ei ole vahvistusta tullut. mietinkin tuota käpy toimintaa, vielä en tiedä otanko yhteyttä sinne. huomenna kuitenkin aion soittaa neuvolaan. kiitos taas kaikille osanotoista :hug: nyt tuntuu vähän...
  3. hansu

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    onko tuo enkelinkosketus kerho?
  4. hansu

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    Kiitos halauksista! :hug: Lumi-Marja tuli aivan itku kun luin sinun kauniita sanoja! kiitos. Olenkin lukenut täältä juttuja nyt parin päivän aikana ja sinun kirjoitukset ovat jääneet mieleen. Osanottoni sinun suureen menetykseen. en osaa edes kuvitella miltä tuntuu menettää 5 lasta!
  5. hansu

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    Ajattelin tulla tänne kirjoittamaan, koska täällä on muita samankaltaisia. olen kirjoitellut jo tuolla elokuisten 2006 kerhosivuilla. minulla on siis esikoispoika topias, joka on 1v8kk. odotin siis toista lastani, jonka la oisi ollut 17.6. tässä mitä olen jo kirjotellut kerhosivuille...
  6. hansu

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    kiitokset kaikille osanotosta ja tuesta! :hug:
  7. hansu

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Heips! En tiedä muistatteko mua, ku en oo pitkään aikaan tänne kirjotellu. Ajattelin kuitenkin tänne tulla ilmottaan, että en enää kuulu joukkoonne. eli minut voi poistaa listalta. synnytin sunnuntaina 20.4 rv 31+5 pienen enkelitytön. 1660g, 43cm, pää 29cm. :'( lauantaina kävin...
  8. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Käytiin perjantaina rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. sukupuolta ei kysytty eikä kyllä mitään nähtykään, vaikka yritin tiirailla. laskettu aika muuttui ja se ois nyt 21.6, ku aikasemmin oli 17.6 ja sitä aikasemmin kuukautisten mukaan 14.6. no kuulemma voi laittaa äitiyspäiväraha hakemukset...
  9. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Helmi mammaksi nyt en kyllä osaa neuvoa tohon profiilin kuvan laittoon, ku kuulosti, että teet ihan oikein. mulla on joskus kyllä tökkiny se kuvan vaihtaminen, että ei oo onnistunu. kannattaa kokeilla uudestaan. kestovaipoista tälle meidän esikoiselle meinasin alkaa käyttään kestoja jo heti...
  10. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

    Hei pitkästä aikaa! Lisäsin profiilin kuvan, joka on otettu tänään rv 16+2, maha alkaa olla jo aika iso, mutta onpa siinä muutakin, ku pelkkää vauvamasua... minä oon 25v ja mies 28v, lisää vuosia itelle tulee ens kuussa. esikoisemme on kohta 1v5kk. me ei luultavasti kysytä sukupuolta...
  11. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Iloista Joulua kaikille! :xmas:
  12. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    jospa sitä nyt taas jaksais kirjotella. mulla kans pääkipu on vaivannu, melkein joka päivä ollu kipee, mutta on tuo niska,hartiaseutukin kipeenä, että johtuisko siitä. mulla pahoinvointi edelleen jatkuu vaihtelevasti. en oo onneks joutunu ku 4 kertaa oksentaan. yks aamu oksensin ennen ku olin...
  13. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    pakko tulla hehkuttamaan, että näin tänään meidän pienen masuasukin! =) oli tänään lääkärineuvola ja ihan yllätykseksi se katsoi ultralla vauvaa. yleensä siellä ei katota, mutta tämä oli sijainen ja ei ymmärtänyt miksi ei katsottaisi kun laitteetkin on. kyllä vaan mulle passas! no siellä näkyi...
  14. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    emilija mulla oli menossa rv 10+4, ku kävin ekassa neuvolassa ja sydänäänet kuunneltiin ja myös kuului!
  15. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    :hug: kaikille joilla on mennyt kesken :( aivan hirveältä tuntuu varmasti! Tänään käytiin ekassa neuvolassa ja kuunneltiin sydänäänetkin ja sieltähän ne kuului :heart: alkoi kyllä tuntumaan heti todemmalta tää raskaus ja ihanaa oli tietää, että massussa on elämää. Mies oli mukana ja...
  16. hansu

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    heissan pitkästä aikaa! hirveenä tänne aina päivän aikaan tulee tekstiä, eikä sitten ite jaksa enää kirjottaa. väsymys painaa edelleen, mutta pahoinvointi on vähän helpottanu viime päivinä. viikko sitten kyllä oksensin ekan kerran, mutta sen jälkeen ei oo tarvinnu. enää ei oo niin kuvottava olo...
  17. hansu

    ***Kesävauvat 2008***

    sydänkäpynen lisäätkö mut listaan, ku oon edellisestä tippunu pois. eli toinen tulossa, edellinen 08/06. la 17.6 ja synnyttämään meen OYS:iin. Täällä öllötys valloillaan. koko päivän on ollu pahaolo. hirvee väsymys myös on iskeny.
  18. hansu

    ***Kesävauvat 2008***

    Pitkästä aikaa täällä, kun oltiin reissussa pe-ke ja nettipimennossa koko ajan. hirveenä tullu tekstiä, enkä vielä jaksa lukea, ku väsyttää aika paljon, ku pojan kans kahdestaan matkustettiin helsinki-oulu junassa. melkoista oli matka :whistle: mulla on alkanu pienoinen pahoinvointi. aamulla...
  19. hansu

    Kuinka pian ensiaskelista konttaus jäi?

    Meidän poika otti ensiaskeleet 10 kk iässä ja sit se unohtu kahdeksi viikoksi ja lähti kävelemään 10,5kk:n ikäisenä. heti vauhti olikin kova ja viikon päästä ei enää kontannu =)
  20. hansu

    ***Kesävauvat 2008***

    galluppiin: minä 25, mies 28 ja yhdessä oltu 6,5v ja naimisissa mahtavat 3kk :heart: täällä hirveetä mahan turvotusta!!!

Yhteistyössä