Hakutulokset

  1. T

    onkos ratsastajia paikalla?

    Ny minä sitte alotin sen äippäloman, eli viime viikolla kävin vielä selässä.. laukkailin ja keventelin, mut siirryn nyt sitte käsittely ja hoitohommiin. Tietysti vielä laidunkausi menossa ja hakumatkakin aika pitkä, ni kyllä se vaan työpäivän päätteeksi kävi aika rankaksi hakea polle laitsalta...
  2. T

    Ratsastus ja raskaus

    Minä kävin kanssa vielä viime viikon ratsastaas ja menin kanssa laukat ja keventelin, mutta nyt jäin kanssa puuhastelemaan ihan maasta käsin. Miulla vuokrahevonen, johon luotan, ei ole pöllöilly maastossa eikä hermoile kentällä, joten hyvin olen uskaltanut. Pihassa toki olen kerännyt yleisöä...
  3. T

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

    hankintoja:Nyt oon päässy taas vauhtiin näissä tarvikeasioissa. Muutama viiko sitten totesin, että suurimmat hankinnat oli valmiina, vaunut, turvakaukalo ja sitteri tuli hankittua käytettynä kaverilta. Nyt ne on puhtaana ja pestynä odottamassa uutta käyttäjää, mutta vielä muutama viiko sitten ei...
  4. T

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Millimamalle voimia pakkolepoon ja riitaisiin tunnelmiin:hug: Vaikka itse jäin muutama viiko sitten vain lomalle töistä, niin huomasin myös, kuinka nopeasti ajatukset kääntyivät ikäviin asioihin ja huoliin, kun oli niitä aikaa pohtia, vuodelevosta puhumattakaan! Tirpsis myös minulla...
  5. T

    Uskovia perheenäitejä?

    Itse koen jollakin tavalla tuon arvomaailman erilaisuuden myös vähän hidasteeksi, ettei tule niin herkästi tutustuttua uusiin äiteihin tai keskustelut tahtovat jäädä kovin pinnalliseksi säästä ja lapsista jutusteluksi.. En toki tarkoita, että aina näin on ,mutta aika usein. Lasten arvomaailmat...
  6. T

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    NukkaPallero: Kuulostaa vaativalta toi siun elämäntilanne. Meillä kanssa tytöt olleet todella kovia valvottamaan. 2. kanssa päätin, että opetan hänet tavalla tai toisella nukkumaan yönsä 1-2- heräämisellä, ennen 3. syntymää ja jotenkin se onnistui! Ainut onnettomuus oli, että 3. nukkui yönsä...
  7. T

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    Minä en ole myöskään huolissani erityisesti loppuvuoden lapsista..liekö tällaset tutkimuset tehty harkoille;) Meillä on jo ennestään marraspoika 23.11.01 syntynyt. On meidän esikoinen ja kylmin sydämin laitoin aikanaan pojan koulutielle ja hän näytti ja tuntui kovin pieneltä koululaiselta omasta...
  8. T

    Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

    La 1.11.12./Tienkulkija/4.lapsi/EKKS/Poika Täältähän tämä löytyi tämä marrasmammojen tunnelmointi, eilen vasta pomppasin tänne kaksplussan foorumeille:D Ihanaa saada lukea samanaikaisten möhkömahojen kuulumisia ja odotuksen jännitystä. Tänään meidän ryhmärämä suuntaa mansikkapellolle hakemaan...
  9. T

    onkos ratsastajia paikalla?

    Vieläkö on ratsastajia paikalla..? Tai onko yhtään odottavaa ratsastajaan..? Minä aloitin uudelleen ratsastuksen reilu pari vuotta sitten, kun olin pitänyt 10 vuotta äitiyslomaa..ja kyllä on ollut ihania hetkiä kauramopojen kanssa:D Nyt olen Rv 24.. ja ajattelin vielä tämän kuun ratsastella (...
  10. T

    Marrasmammojen 2012 kokoontumisajot

    Blaahh.. vähäuninen yö takana zzZZzz. Ei mikään erityinen vaiva pidä hereillä, mutta jäin kuuntelemaan yöllä masuvauvan myllerrystä ja tiukkoja potkuja ja vähän varkain ajatuksen siirtyi töiden aloitukseen. Kesäloma loppuu ensi viikolla:/ Ja siitä sitten työntäyteiset pari kuukautta!! No...
  11. T

    Marrasmammojen 2012 kokoontumisajot

    Meidän perheestä löytyy 10v. poika, 7v. tyttö, 4v.tyttö ja nyt odotellaan uutta tulokasta La 1.11.2012. Olisi kivaa kuulla muiden odottaijen tunnelmointia tuonne marraskuulle asti ja vaikka vähän vauvauutisiakin syntymän jälkeen. Itse olen ollut alkuraskauden melko väsynyt, ehkä olen vain...
  12. T

    Uskovia perheenäitejä?

    Meillä poika 10v, tyttö7v, tyttö 4v ja La 1.11.12. Meillä eletään lapsiperheen arkea uskossa ja Jumalan huolenpidossa. Käydään seurakunnassa lasten kanssa, mutta muuten toisten uskovien tapaaminen on ollut myös melko vähäistä. Olen itse vielä töissä, joten arjen pyöriessä ei aina jaksa/ehdi...

Yhteistyössä