Hakutulokset

  1. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Mukavaa viikonalkua kaikille! Faelivrin Kiva että kaikki jo löytyy kotoa. Niitä onkin kiva jos pestä ja laittaa uuteen järjestykseen. Mä en ole vielä kellarista meidän neidin vanhoja hakea. Sitten kun loma alkaa vasta :D Tigerina Toivottavasti kipu hellittää, vaikka taitaa lääkäri olla...
  2. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    AmarinwaOnnittelut työpaikasta!!!! Ihana kuulla että sait sen paikan jota halusitkin. Ja hienoa että palkkasivat pallomahan :D Myy Kyllä koulussa olisi tarkoitus itseasiassa jaksaa ihan sinne laskettuun aikaan asti. Sitten olisi huomattavasti helpompi jatkaa äitiyslomalta palatessa. Meillä...
  3. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Eipä sitten ollutkaan aikaa seuraavalla tunnilla kirjoitella, piti vähän opiskellakin :D Mutta nyt pikaseen taas vähän lisää. Pienokaisen vaatetuksesta Mä ainakin ajattelin katsella siten maaliskuussa että miten säät kehkeytyy. Pakkasta jos on niin vähän enemmän kuin fleecehaalari. Tosin...
  4. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Heipä hei pitkästä aikaa! Niin kovin mä viimeksi itseäni patistelin päivittämään tänne useammin, ja näin vaan taas kävi. Tosin ei ole oma vika nyt! Meillä miehen kanssa molemmilla tollaset Lumiat oli joten laitettiin netti kokonaan pois, kun niitten kanssa pääsee riittävästi ja jopa koneeseen...
  5. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Huomenia! Tigerina Kiitos Kela infosta. Olisi sitä myöhemmin kiroillu että mikä kestää kun ei kuuluu mitään. Mutta nt tietää jo etukäteen, että saa odottaa vaika kuinka kauan :) Onnittelut nimestä! Ihana että kolahti niin hyvin. Meillä on täysin hakusessa, kun pitäisi uuden nimen jotenkin sopia...
  6. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Huomenia kaikille! Voi kun taas näin kauan meni että pääsin täällä käymään. Nyt täytyy vähän tsempata, kun täältä saa aina niin hyvän mielen :) Siis saa ajatella ihan rauhassa vaan vauvajuttuja, kun tuntuu että tutut ei aina jaksa niitä kuunnella :D Niin pajon on tekstiä tullut että...
  7. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Heips! Niin kamalan paljon kirjoittelette, että ei jos haluaa pysyä kärryillä niin ei ehdi kuin lukea, ei itse kirjoittaa ollenkaan :D Hauska se on lukea ja samoissa monien kanssa mennää. (Pahoittelut jos "syrjin" jokun kirjoituksia. Tässä ei kaikkea voi muistaa.) Tervetuloa uusille...
  8. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Niin kamalasti kirjoiteltu taas! Hyvä vaan, kun juttu luistaa, täytyy ite vaan tsempata ja käydä useammin tääl ;D mamma_84 Onnittelut ihanista uutista!! Nossi1 Niistä päänsäryistä... Mulla kans vaivaa kokoajan. Mut mä syön sitä raskausvitamiinia, jossa on rautaa mukana. Et jos olen sen...
  9. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Viikon alkua :) Hipaisuja mullakin taitaa tuntua. Ainakin kuvittelen että siellä pieni vähän väliä kutittelisi. Viimeksi mulla oli istukka kohdun etuseinässä, joten en tuntenut liikkeitä kun vasta paljon myöhemmin. Mä kanssa sain kokea sen hormonimylleryksen nyt viikonloppuna. Tilattiin...
  10. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Heipsan täältä! Kovasti olen seurannut, mutta en vain ole ehtinyt kirjoittaa. Täällä kun niin paljon on tekstiä aina, että ehtii vain lukaista pikaisesti :D Tigerina: Tosi tylsä sun äitis :( Mulla kans ei äiti ole innostunut ollut tästä kakkosesta. kun opiskelu ei kuulemma onnistu, vaan...
  11. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Heipä hei! Kirjoittelen nyt tälleen nopeesti koulusta terveiseni :) Eli kouluun palattu kolmen vuoden tauon jälkeen. Kerroin jo täällä raskaudesta, koska tulee kuitnekin vaikuttamaan opiskelun kulkuun ja poissaoloihin. Hyvin ottivat, ja kiittivät, että kerroin :) On kuitenkin mukava tietää...
  12. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Heips! Ekasta neuvolasta tämän uuden kanssa palattu. Puoltoista tuntia piti varata, mutta puolessa tunnissa päästiin pois. toinen raskaus siis ja heillä kaikki tiedot siellä. Eikä olla miehen kanssa mitään kovia kyselijöitä ;) Mies siis tuli mukaan, ja toivoo että pystyisi osallistumaan...
  13. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Huomenta kaikille! Olen lueskellut lähes päivittäin täällä, ja elän mukana. Mutta niin väsynyt ja etova olo ollut, että en vain ole jaksanut kirjoittaa... Väsymys pysyy välillä kurissa, mutta tunnustan sunnuntaina nukuin kokopäivän. Väitin että yritin saada meidän 2vuotiasta päiväunille...
  14. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Ai niin, mites onko teillä vielä vaatteet alkaneet ahdistaa? ;) Mun on pitäny luopua jo muutamista farkuista, kun istumatyössä painavat niin kovin, että sattui oikein. AJ kovasti kyllä jo haluttaisi hakea kellarista ne raskausvaatteet. Ne kun oli niin mukavia ja kivan näköisiä. Mutta hekä vielä...
  15. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Myy* Tosi hauska kuulla miten siellä päin nämä asiat menee. Aina välillä sitä miettii, että miten eroaa eripuolilla maailmaa. Mut nythän se selviää : )) Ainulii Ihana, että sulla noin läheinen on näin samaan aikaan raskaana. Mulla oli ekassa raskaudessa miehen sisko samaan aikaa raskaana, ja...
  16. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Faelivrin Laskettuun aikaan vaikuttaa myös kierron pituus. Kaikissa netissä olevissa laskureissa ei sitä ole huomioitu. Tuo 13.3. on nyt virallinen la :) Ultra voi sitä vielä muuttaa. Mutta siiinäkin taisi olla niin, että piti olla kolme-neljä päivää heittoa ennen kuin korjaavat. Tuliko jo...
  17. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Hui, kun kamalasti tullut viikonlopun aikana hyviä ja huonoja viestejä. Jaksamisia vaan kaikille ja yrittäkää olla stressaamatta. :) Mariana87 Sydän lyö! Näin aikaisin. Mulla ei ole kokemusta kotidobblerista, mut mitä oon ymmärtäny, että ei yleensä ole niin tehokkaita kuin neuvoloissa. Voi...
  18. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Faelivrin Ihana pomo sun miehelläs :D :D On se mies sit niin ihmeellinen! mariana87 Mulla kans lyhentyny kierto teinivuosien 31:stä 25:teen... en sit tiedä mistä johtuu. Me kerrottiin jo meijän 2v neidille, että tulee pikkusisko tai -veli, että on syy miksi ei äitin sylissä voi enää...
  19. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Tryffeli89 Mulla kanssa jää ateriat kesken vaikka on kylläkin ruokahalu lisääntynyt. On vaan nälkä kokoajan ja täytyy napostella. Ihan jo senkin takia, ettei tule huono olo ja ala pyörryttää. Nyt menossa 5+2. Noin 4+ alkoi rinnat aristaa ja tuo lihapiirakanhimo :D Mutta mulla tosiaan toinen...
  20. aLime

    Maalismammat 2013 :)

    Tervetuloa taas uusille plussaajille :) Alkaa toisiaan meitä olemaan jo aika paljon :) Onkos muilla ollut mielitekoja jo? Mun on pakko kertoa kun mua himottaa niin paljon lihapiirakat! Oli viime raskaudessakin sama alkuraskauden himo, ja siitä oikeestaan arvasinkin olevani taas raskaana ;D...

Yhteistyössä