Hakutulokset

  1. E

    40+ so what wol.13

    Hei! dop 2 täällä, ensimmäinen aito kierto keskenmenon jälkeen. Ikää 44.
  2. E

    Kesäkuiset

    Kyllä se ihan täysimittainen km oli.
  3. E

    40+ so what wol.13

    Tervehdys. Tulen tänne takaisin. Ylläriraskaus meni lauantaina kesken 6+3. Mies sanoi että haluaa nyt vielä yrittää ensi kesään saakka. Eli toinen lapsi ja ikää 44..
  4. E

    Kesäkuiset

    Katselin just peilistä, että yön aikana on vatsa litistynyt myös. Turvotus on pois.
  5. E

    Kesäkuiset

    Taitaa loppua tämä lento tähän. Rupesi vuotelemaan eilen tuhrua ja tänään jo selvemmin. Ehkä köyn torstaina ultrassa toteamassa asian virallisesti, mutta kullä tämä tässä on.
  6. E

    Kesäkuiset

    Minä olen viimeksi ollut töissä 2014. Tyttö syntyi 2015. Sitten aloitin opiskelemaan sossuksi ja tarkoitus oli mennä töihin nyt keväällä kun koulutustuet loppuu. Saa nyt nähdä kumpaa teen, töihin vai jatkanko kotona. Ainakin jälkimmäisessä vaihtoehdossa ehtisin valmistua oikein rauhassa ennen...
  7. E

    Kesäkuiset

    Onneksi olkoon Heikura79. Mulla on ensi viikon torstaina näillä näkymin, samoin eka neuvola. Jännittää ja lasken päiviä.
  8. E

    Kesäkuiset

    Pinjuska, miä juuri meinasin mennä kanssa verikokeisiin. Mutta sain itseni vielä kiinni. Fakta on, että ainoa varma keino vahvistaa raskaus on ultra ja sekään ei takaa mitään. Voihan se alkio kuolla heti sen ultran jälkeen. Mä en itse asiassa edes ymmärrä miksii mä stressaan kun en mä tätä...
  9. E

    Kesäkuiset

    Meillä mies plaraa nimilistoja. Mulla menee energia tänän itse tilanteeseen.
  10. E

    Kesäkuiset

    Minä tilasin illalla sen ultran sinne Perhe Arteen. Se on siis kätilön tekemä eikä lääkärin, siitä tuo satasen hintaero useimpiin lääkärikeskuksiin. Toisaalta varhaisultrassa ei mun mielestä kyllä lääkäriä tarvita periaatteessa, jos tarkoitus on vain katsoa onko siellä ketään ja onko sydän...
  11. E

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Haa, mulle sanottiin että voi mennä yksityiselle, jos haluaa ja ikää siis 44.. k
  12. E

    Kesäkuiset

    Helmut, joo. Mulla siis oli insuliinihoitonen radi. Ongelmana oli paastoarvot eikä ruokailun jälkeiset. Ne ravitsemussuositukset oli mustakin ihan hanurista. Lähinnä just se ruisleipävouhotus. Oikeasti, jos vedin illalla viimeisenä jäätelöä, oli aamusokeri melkein kohdillaan...
  13. E

    Kesäkuiset

    Hei Santso kiitos. Kattelin kun hinnat meni jo lähempänä kahtasataa monessa paikkaa.
  14. E

    Kesäkuiset

    Helmut voiko siitä kieltäytyä? Mulla on kyllä tänään ollut niin huono olokin, että ei luulis nousevan paino.
  15. E

    Kesäkuiset

    Mulla ei ollut mitään pahoinvointia ekassa raskaudessa. Nyt taitaa olla.
  16. E

    Kesäkuiset

    Onhan siellä samat viivaliuskat sisällä. Tässsä ei siis ollut diginä viikkonäyttöä vain raskaana tai ei. Ne viikkonäytilliset pitää vissiin useamman liuskan sisällään. Antoi toki siis diginäkin tuloksen raskaana, mutta halusin nähdä viivan voimakkuuden.
  17. E

    Kesäkuiset

    Jep jep, hullu mikä hullu. Mulla siis on digit ilman viikkonäyttöä. Joten purin tämän aamuisen ja sain tuloksen netistä vertaamalla, että on se edennyt. Ehkä se iltapäiväpissa vaan oli perjantaina loivaa verrattuna aamuun tänään.
  18. E

    Kesäkuiset

    Mä tein perjantaina digin, raskaana tiedon anto heti, sitten mietti aikansa ja anto 1-2. Ja viikkoja nyt 5+4. Mutta sitten mulla on maha turvonnut palloksi, ummettaa, naama kukkii ja rinnat on turvoksissa, että ihan raskausoireet. En pistä enää senttiäkään niihin digeihin, säästän ultraan ennemmin.
  19. E

    Kesäkuiset

    Untuva79, haleja, mutta en vielä heittäis minäkään kirvestä kantoon. Oliko kuka menossa alkuraskauden ultraan? Millä hinnoilla niitä on? Katselen just Helsingin hintoja kun haarukka on näköjään aika laaja.
  20. E

    Kesäkuiset

    Ja mä testasin valjun testin. Ollaan mekin hermoheikkoja. o_O

Yhteistyössä