Hakutulokset

  1. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hulinax paljon onnea vauvasta ☺ meidänkin pikkuinen syntyi pariviikkoa sitten rv 38 ☺ kaikki on mennyt kivasti ja pikkuinen on valloittanut meidät kaikki ❤onhan tässä hulinaa ja itse ollut vieklä väsynyt mutta arki rullaa ja vauva ollut tyytyväinen. Olisi mukava kuulla jatkossakin miten sujuu...
  2. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei ja mukavaa alkanutta viikkoa =) Itse täällä potenut jo 11 päivää aivan kamalaa flunssaa ja tulehdusarvot huitelee yli 100 mutta vihdoin sain tänään kuitenkin antibiootti kuurin vaikka mielellään en niitä tässä tilassa söisi mutta kyllä tämä tauti käy jo niin voimille ja haluan tervehtyä...
  3. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Niin ja mitäs toiset lapset ovat tuumanneet uudesta tulokkaasta?
  4. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Heissan ja tervetuloa! Olisi mukava kuulla tarkemmin sinusta ja teidän tilanteesta ☺minkä ikäisiä teidän muut lapset on, miten raskaus on sujunut, koti ja auto tilanteet, miten lähipiirissä suhtauduttu vauva uutiseen ja mitenkäs tähän saakka arki on rullannut neljän lapsen kanssa?
  5. H

    Nielu niin kipeä, että haluan kuolla

    joo mulla tämä helvetti kestänyt jo 11 päivää eikä mitään helpotusta tunnu tulevan.. huomenna menen taas lääkäriin ja vaadin kokeita! höpöttävät vain virusinfektiosta vaikka eivät ota edes mitään varmistus kokeita.
  6. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Voi Kiitos huhtihapsukainen kannustavasta ja positiivisesta kommentistasi =) Ja oikein paljon onnea pienoisesta nyytistä sinne teille kotiin =) on varmasti totta että asioilla on tarkoitus loppupeleissä järjestyä mutta itse kun on luonteeltaankin jo tällainen murehtija ja stressaaja niin sillä...
  7. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Mukava kun kirjoittelit pisamapeikko. Uskon että nämä asumiset sun muut paljon asenne ksymyksiä ja positiivisuudella pääsee pitkälle. Toivotaan nyt että siellä ultrassa pikkuinen näkyy ja pääset mukaan tänne kirjoittelemaan. Tsemppä nyt odotteluun ennen ultraa! Mäkin olin ennen varhais ja np...
  8. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Heissan diinu! Teillähän on siellä hyvä tilanne sitten kaikin puolin. Ja talossa kuulostaa olevan hyvä pohjaratkaisu. Meillä noin 5 neliötä pienempi koti kuin teillä ja silti makkareita vain kolme ja ei puhettakaan mistään takkahuoneesta...kyrpii..täällä starttaa ensiviikolla jo rv 37 ja...
  9. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    JONma teillä siis onko kolme makkaria nyt? minua stressaa myös jotenkin tämä tilanahtaus..meillä kolme makkaria ja oltiin ajateltu että tähän näin sovitaan ihan kivasti mutta nyt alkanut tuntumaan ja ahdistamaan että miten ihmeessä voidaan kuuden hengen perheenä mahtua asumaan tässä!!? ja uskon...
  10. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    No me tehtiin kyllä niin että ei kerrottu kuin ihan muutamalle läheiselle np-ultran jälkeen ja sitten annettiin muiden huomata sitä mukaa kun maha kasvaa..ei vaan jaksanut yhtään sitä ylimääräistä pällistelyä, silmienpyörittelyä ja voivottelua.. nytkin kun kaikki jotka nähneet niin huomaavat...
  11. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei diinu! Meillä tosiaan lapset juuri samanikäiset kuin teillä ja rv 35 jo menossa. Myös raskauteen suhtautuminen ollut täällä erilainen koska tämä tuli loppupeleistä vähän puskista ja pääsi yllättämään että tuli niin nopsaa. Myös tuo läheisten sugtautuminen ollut niin ynseää että vienyt...
  12. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei ja kiva kun kirjoitit ☺ja ihanaa kuulla teidän tarina ja positiivista kannustusta tulevaan! Eikö ole kumma kun sitä pelkää muiden mielipiteitä ja reaktioita ja ajatuksia asiasta. Itse myös pelkäsin muiden mielipiteitä ja niitä ikäviäkin olen saanut kuulla ja mieltä on kovadti lämmittänyt...
  13. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei ja kiva kun kirjoitit =) ja onnea kovasti iltatähdesta =) samoilla viikoilla sinun kanssasi aikalailla mennään. täällä nyt menossa rv 31 ja aika malttamaton olen, en jaksaisi odottaa toukokuuta ja haluaisin jo synnyttämään =) fyysisesti olen voinut hyvin koko raskaus ajan mutta henkisiä...
  14. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Mäkään en ole tästä raskaudesta liiemmin puhunut ja kertonut kenellekään..nyt vasta kun maha alkanut kasvaa niin saavatpa itse huomata. Ei jaksa sitä päivittelyä. Meilläkin nyt tämän jälkeen lapsiluku täynnä ja sit ois tasaparit kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ☺
  15. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Niin ja myös se miten lähipiiri on suhtautunut raskausuutiseen? Täällä ei montaa onnittelua ole kuulunut enemmänkin niitä kauhisteluja ja pelottelua tulevasta niin ovat kyllä latistaneet fiiliksiä raskaudesta..
  16. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei mamma 86 ja tervetulo joukkoon! Olisi kiva jos saataisvtänne vähän enempi aktiivisuutta kirjoitteluun . Sinulla näkyykin nuo kolme vanhempaa olevan jo vähän isompia ja nyt olet sitten niinku uudella kierroksella ☺ iskikö se vaavi kuume sitten taas vain uudestaan ? Mukava kuulle yleensäkkin...
  17. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Huhtihapsukainen mukava kuulla että jossain vaiheessa helpottaa ja elämä neljän kanssa "helppoakin " voi olla. Itse peljännyt suuresti sitä että onko meidän elämä nyt sitten aina yhtä härdelliä ja kamalaa säätämistä ☺ ja uskalsit vielä lähteä iltatähti kierrokselle, ihanaa ☺
  18. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei! Ylimitoitettuja ei olekaan että mukaan vain!
  19. H

    NELJÄTTÄ TAI JO USEAMPAA LASTA ODOTTAVIA!

    Hei ja Kiva saada tähänkin ketjuun porinaa =) Niinhän se pitäisi olla että ei kannata tulevasta kovin stressata ja helpointa olisi kun osaisi elää hetkessä mutta minkäs luonteelleen voi.. meillä lapset hiukan pienemmillä ikäeroilla ja oikeasti hirvittää miten tästä voi selvitä. lapset nyt 7v...
  20. H

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Helmikuussa*

    Minun mielestäni tämä lakiuudistus ei ole vielä tullut voimaan mutta tarkoitus siis saada se voimaan 1.4. mutta pakko vain laittaa ne äippähakemukset menemään siinä oletuksessa että tämä laki astuu voimaan kun ei tiedä milloin se päätös sitten julkistetaan....

Yhteistyössä