Hakutulokset

  1. L

    4D-ultra

    Kävin Jyväskylän Terveystalossa 4d-ultrassa viikolla 22, ultraaja oli Löfhjelm. Oli ihan hyvä kokemus: lääkäri tutki vauvan rakenteet rauhallisesti ja kertoi koko ajan ääneen, mitä kuvassa näkyi. Koko ultraus tallennettiin dvd:lle, jonka kestoksi tuli lopulta 27 minuuttia. Lisäksi sain mukaan...
  2. L

    4D-ultra

    Kävin Jyväskylän Terveystalossa 4d-ultrassa viikolla 22, ultraaja oli Löfhjelm. Oli ihan hyvä kokemus: lääkäri tutki vauvan rakenteet rauhallisesti ja kertoi koko ajan ääneen, mitä kuvassa näkyi. Koko ultraus tallennettiin dvd:lle, jonka kestoksi tuli lopulta 27 minuuttia. Lisäksi sain mukaan...
  3. L

    Salarakas!!

    Miten joku voi pettää...ja kutsua vielä tätä kaveriaan salarakkaaksi...ennen niillä oli toiset nimet. Ajatelkaapa miltä tuntuisi, itse joutua petetyksi...? Oksettavia ja moraalin taso on nolla ,aivot valahtaneet housuihin niin kuin tällä entisellä "vällypiispalla"...! Miten ihminen kehtaa vielä...
  4. L

    turvakaukalosta turvaistuimeen, milloin?

    Ennemmin minäkin TWE:n ostaisin kuin Gracon, joka varmasti on sitten toiseksi eniten myydyin istuin, jos mainoseurojen perusteella tätä arvioidaan. Graco on hylätty parissakin arvostetussa testissä maailmalla ja silti mammat kilvan sitä ostelevat. Toivottavasti eivät ikinä joudu kolariin sen kanssa.
  5. L

    Kumpi tekee useammin aloitteen seksiin??

    Rakastajani tekee aloitteen :p ,joskus myös minä. Myös mieheni sattaa ylllättää
  6. L

    hinku yskä epäily

    Moi! Meillä poika sairasti hinkuyskän alle kaks vuotiaana. Oireet on kyllä aika selvät, kun vertaa tavalliseen yskään tai flunssaan. Meillä poika sai antibioottikuurin ja olikohan se niin, että tartuttavuus loppui joskus viikon kuluttua siitä , kun on lääkekuurin alottanu. Mulla oli siihen...
  7. L

    Isänpäivälahjat

    Aika pietekin lasten kanssa voi tehdä iskälle oman posliinimukin.... siis ostaa valkoinen muki ja antaa lasten piirtää siihen posliinitusseilla iskän kuvan tms. Tussit kestää konepesun yms.
  8. L

    Vanha synnyttäjä?

    Ite olen laittanut itselleni rajapyykiksi 40v, eli tässä vielä reilut 5v aikaa. Kyl viiskymppinen alkaa mielestäni olemaan liian vanha synnyttäjäksi, jaksaako enää lapsen kanssa, lapsi voi "kärsiä vanhasta vanhemmasta (viimestään kouluikäsenä)...yms. Kaverilla oli sen verran vanhat...
  9. L

    Saatteko palkkaa sairaslomapäiviltä jos lapsi sairaana?

    Voi kun saisikin rahaa lapsen sairastelun takia.... kaupungilla minäkin töissä... Mutta kun perhepäivähoitajille ei makseta sairausajan palkkaa oman sairaan lapsen hoidosta... aivan sama vaikka olisi minkälaiset lääkärin tai hoitajan todistukset.
  10. L

    selittämätön lapsettomuus?

    Koetappas vaikka vyöhyketerapiaa =) Kokemusta on ja positiivista sellaista =)
  11. L

    vyöhyketerapia

    Kävin vyöhyketerapiassa noin puolenvuoden ajan. Ensiksi 10 kertaa "tehohoitoa", eli kävin kerran tai kaksi viikossa. Sen jälkeen kävin pari kolme kertaa kuussa. Tämän aikana kuukautiskivut hävisivät, vuoto ja vuotopäivät vähenivät, kuukautiset tulivat säänöllisiksi (näissä kaikissa minulla ollut...
  12. L

    Suonikohjut

    mullakin pari suonikohjua ilmestynyt toiseen jalkaan. Välillä tosi kipeitä, yleensä liikkuminen auttaa vähentämään kipua. Eipä paljon varmaan ens kesänä kehtaa shortseilla kulkea jalat "mustana" (kun mulla pakkaa nuo kohdat välillä näyttämään melkein ku mustelmilta). En ole koittanut mitään...
  13. L

    syke

    Osaisko kukaan sanoa mistä vois johtua,kun leposyke jatkuvasti yli 80.? Vaikka puoli tuntia makoilisin tekemättä mitään,niin syke on silti noin korkea.
  14. L

    Kokemuksia hormonikierukasta? laitanko vaiko en?

    Ei suurempia haittoja, paitsi että kuukautiset jäi pois =) . Otan uudestaankin kun tulee tarvis..

Yhteistyössä