Hakutulokset

  1. S

    Mistä sitä lähtis edes liikenteeseen?

    Olen ennenkin täällä kirjoitellut loppukesän erostani, mutta olisin jälleen kanssasisarien (miksei veljienkin) apua vailla. Taustaa: Olen eronnut hieman alle kolmekymppinen (muutamaa kk vaille) nainen joka on puolet elämästään seurustellut ja ollut aviossa saman miehen kanssa. Ei, en ole...
  2. S

    Mistä mies löytyi??

    Ihan silkasta uteliaisuudesta: Mistä löysitte elämänne miehen, milloin ja kauanko olette olleet yhdessä?? Eli vastatkaa kaikkiin kolmeen kysymykseen. On mielenkiintoista nähdä pitääkö paikkansa että kaverien kavereista ne parhaat ukot löytyy. :D
  3. S

    Isällä uusi naisystävä, erosta 2 kk. 2v lapselle esittely

    Hei kaikki. Kovasti kaipaisin teidän mielipidettänne asiaan joka on meillä kovin ajankohtainen. Taustaa: Kerroinkin täällä foorumissa 2kk sitten että pitkäaikainen suhteemme kariutui ,kun mieheni ei nähnyt minua enään muuna kuin ystävänä ja menojalka alkoi hänellä vipattamaan. Meillä on...
  4. S

    Kun YH-äidin elämä alkaa, mistä aloittaa??

    Kaksi päivää sitten kävi niin että minä pakkasin kimpsuni ja kampsuni ja 2 vuotiaan tyttöremme ja muutin asumaan väliaikaisesti isäni ja äitini luokse. Mieheni oli se joka halusi että tiemme eroavat ja minä olin se joka oli vielä viikko sitten onnellinen. Normaalistihan jättäjä lähtee, mutta en...

Yhteistyössä