Hakutulokset

  1. S

    Miten opiskelija yh.lla on varaa ilmoittaa 2 lastaan muskariin?

    Meidän muskari maksaa 54€ Kyllä 108€ saa varmasti pienituloisempikin säästettyä :)
  2. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Pikaisesti sairaalasta: meille syntyi 23.3. Rv 40+2 Tyttö, 4070/53 kaikki meni hienosti, synnytystapa oli kuitenkin lopulta sektio. Hienosti voimme tyttösen kanssa, erittäin temperamenttinen neito kyseessä, ei jää mamille epäselväksi, jos jotain ollaan vailla :)
  3. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Könkkänä, mulla on ihan samat ajatukset synnytyksen suhteen, alakautta haluan lähteä yrittämään, koska se olisi kuitenkin se luonnollisin tapa ja mun tilanteessa todennäköisesti sekä mulle että vauvalle paras vaihtoehto. Sektioon siirrytään kuitenkin todella pienellä kynnyksellä, jos jotain...
  4. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    CandleLightille suuret onnittelu poikasen johdosta! :flower: Ja samalla tervetuloa uusille! Maraisille tsempit unettomuuden kanssa, mulla ko. vaiva oli pahimmillaan keskiraskauden tuntumassa joskus joulun huiteilla! Helpotti onneksi, ettei ole ihan sieltä loppuvuodesta saakka kaikkia öitä...
  5. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Wau, meidän kuu -pino, huikeeeeta! Monta kertaa oon lueskellu muiden meidän kuu-pinoja ja miettiny, että vielä on aikaa meidän pinoon. Jukra! Tuhannesti taas onnea teille onnekkaille, jotka olette saaneet jo pienet syliin <3 Ja mm. CL:lle tsempitykset! Aikamoisen moni kerkisi jo helmikuun...
  6. S

    Hyviä koiratarvikekauppoja netissä?

    Lemmikkistore Hyvä asiakaspalvelu, nopea toimitus ja ok hinnat :)
  7. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Uusille tervetuloa, kiva kun on aktiivinen ketju ja paljon porukka! :) Emsulille tsempitykset, jokohan siellä tilanne edennyt! Millipilli pohti imetysliiveistä, mua kans mietityttää ostaa etukäteen, kun en tiedä yhtään, minkäkokoiseksi rinnat kasvaa. Kappahlissa oli jokin aika sitten...
  8. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Greentea1, mun on pitänyt kans monet kerrat mennä koirun kanssa harjoitteleen vaunukävelyä, muttä en mä kehtaa :D Asutaan rivarissa ja naapurit näkis helposti, tuntus niin hassulta, kun tyypit olis ihan "Voi joko teidän vauva syntyi" ja meikäläinen posket punasena että eiii, koiran kanssa vaan...
  9. S

    Mitä tämä on? (Raskaudesta)

    Hyvin voi kuulua, mutta aivan hyvin voit myös soittaa neuvolaan/synnytyspäivystykseen ja kysyä neuvoa asiantuntijoilta! Eipähän tarvi sitten turhaan murehtia :)
  10. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Posteljoonille ja Hanskiukselle suuret onnittelut! Voi jukra, ihanaa kun toiset jo synnyttää, yritän itse varautua henkisetsi siihen, että vielä voi tosiaan mennä aikaa omaan lähtöön vaikka huhtikuulle saakka! Jotenkin sitä vaan muuttuu entistä kärsimättömämmmäksi, kun täällä jo saatu...
  11. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    SoonFabille TUPLAONNEA ja Sannamarylle isot onnet myös! Sairaalakassista on ollut paljon puhetta, eilen tein ensimmäiset liikkeet sen pakkaamista ajatellen ja tyhjäsin kaikesta rojusta tarkoitukseen sopivan laukun! Tänään tarttuikin Stockalta mukaan pienet shampoopullot tarjouksesta ja hankin...
  12. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heiii, olen taustaillut ahkerasti jo useamman kuukauden, toisin sanoen lueskellut ketjua päivittäin läpi, mutta mitään itse kommentoimatta :ashamed: Alkuun tuli kirjoiteltuakin, voihan ollakin, että joku muistaa! Nyt kuitenkin aika aktivoitua ja liittyä taas keskusteluun! Napakivuista...
  13. S

    6+2 ja varhaisultran

    Heii, olin ultrassa raskauden keston selvittämiseksi (yllärivauva), viikoiksi tuli 6+1, syke näkyi hyvin. Olen kuullut, että varhaisultraa suositellaan aikaisintaan viikolla 7, joka tarkoittaa juurikin 6+0-6, tähän perusteena oli lähinnä se, että aiemmin ei välttämättä ainakaan syke näy.
  14. S

    Rv 30 ja tuntuu, että olen fyysisesti todella väsynyt. Millä kohentaa vointia/jaksamista?

    Heii, Mulla parhaillaan samoilla viikoilla tismalleen samanlaisia tuntemuksia. Väsyttää ja tuntuu, että fyysinen jaksaminen ihan tipo tiessään. Syyksi paljastui alas painunut hemoglobiini -> anemia ja avuksi rautakuuri. Onko Sun hemppa mitattu, voisiko olla sama syy? Nyt pitäisi jotenkin...
  15. S

    Blogeja !

    Rosmariini Blogi ei ole varsinaisesti raskaus- tai perheblogi, kirjoittelen kaikesta, mikä on omaa sydäntä lähellä. Hyvä ruoka, leipominen, kotitouhuilut, uuden kodin sisustaminen.. :) Tervetuloa!
  16. S

    Mainosta kivoja blogeja tai omaasi!

    Täällä oma blogini: Rosmariini Heinäkuinen ylläriraskaus aiheutti pienen kirjoitustauon, mutta nyt taas olen innostunut enempi postailemaan. Blogissa aika paljon keittiöön ja ruokaan keskittyviä juttuja ja palasia myös meidän elämästä :) Tervetuloa!
  17. S

    UGG:t Snow-joy -verkkokaupasta?

    Onko kenelläkään mitään kokemuksia Authentic UGG Boots Sale, UGG Boots Wholesales & Retailers -verkkokaupasta? Tuolla on aika kivoilla prosenteilla UGGeja, mietin tilaamista, mutta ko pulju täysin tunetmaton itselle. Mietinpä vaan, että tuleeko tullin kautta ja kun tilaus kuitenkin yli...
  18. S

    G: Milloin syke näkynyt?

    Minulla näkyi 6+1, eikä raskauden kestosta/hedelmöittymisajankohdasta ollut mitään tietoa. Ultraan menin juurikin ylläriraskauden kestoa ja laskettua aikaa määrittämään :)
  19. S

    Teiniäidit-sarjan 1.osa Yle Areenassa

    J ä r k y t t ä v ä ä
  20. S

    doppler ja milloin oot kuullu ekat sykkeet

    Minulla taisi Angelsoundsilla kuulua selvästi vasta 13-14 viikoilla ekaa kertaa. Neukussa kuului kuitenkin jo 10-11 viikoilla.

Yhteistyössä