Hakutulokset

  1. E

    Hei. Hakuaisin liittyä maaliskuisten fb ryhmään. S-posti jokumuu@luukku.com

    Hei. Hakuaisin liittyä maaliskuisten fb ryhmään. S-posti jokumuu@luukku.com
  2. E

    Maaliskuun mussukat 2015 -syyskuu-

    Nt ultra takana. Niskaturvotusta oli 1.3mm ja kaikki oli loistavasti. La pysyi samana ja pieni vastasin täysin viikkoja. Taidan liittyä tuonne fb ryhmään kun vaan löydän ohjeen jostain :D Tämmöiset pika kuulumiset tällä kertaa.
  3. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Mukavia ultra- ja muitakin kuulumisia täällä :) Itse en ole vielä saanut aikaiseksi varata ultraa, mutta kerkiäähän sen, kun viikkoja on vasta 9+2 Tulevaa vauvaa varten ei tarvitse oikeestaan hankintoja tehdä. Esikoinen on just täyttänyt 1v niin kaikki on tallessa :) Mulla on alusta asti...
  4. E

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    Pahoittelu kaikille menetyksen kohdanneille :( Täällä aamupahoinvointi Joinain päivinä on järkyttävä ja joskus ei ole ollenkaan. Tänäänkin on vasta nyt huono olo, aamulla oli pienen hetken. Usein on myös iltapahoinvointia. Mikään ei oikein maistuisi mutta pakko on jotain syödä. Suolaisia...
  5. E

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Mäkin joudun sokerirasitukseen jo rv12-16. Edellises raskaudes oli radi joka tosin hoitui pelkällä ruokavaliolla ja ruokavaliokin tarvi vasta ihan lopussa vähän muuttaa :D Tää pahoinvointi ja väsymys on aika tylsää, oksentanut en vielä ole mut ei se kaukaa käy :/ ja esikoisen kans pitäis...
  6. E

    Maaliskuun Mussukat <3 *heinäkuu*

    Voisin varovaisin mielin liittyä tähän pinoon :) aamulla tein plussatestin. Testiviiva oli selvästi kontrollia kirkkaampi, Sofia one step testillä :) raskauslaskurin mukaan viikkoja ois kasassa 5+1 eläväinen/29.3/21/2.lapsi/tays
  7. E

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kp38 ja dpo 22 tai 19 ja selkeä plussa pärähti tikkuun. 3min kohdalla vilkaisin ja keisarin tuolilta pudota :D pari päivää oli täysin oireettomia joten ajattelin et turha testata. Nyt aamulla on ollut taas vähän oireita.
  8. E

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Kp36/31 ja vieläkään ei menkkoja näy, olo on toiveikas :) mietitte varmaan et miks en testaa jo mutta aina testaan vasta kun menkat on suunnilleen viikon myöhässä. Harvoin niin on ollut. Esikoisen kohdalla kahessa nega kierrossa oli menkat viikon myöhäs ja kolmannesta tuli plussa. Nyt kun tokaa...
  9. E

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    Tuun tänne ketjuun vieraileen :D en vaan löytänyt sopivaa ketjua mihin kirjoittelisin näin loppu kierrossa. Tänään kp35/31 ja oloja on vähän. Enimmäkseen menkkamaista jomottelua ja etovaa oloa nälkäisenä. En oo vielä testaillut enkä ajatellut testata vielä pariin päivään. Koko ajan on tunne että...
  10. E

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Täällä yritetään toista lasta. Yk6 menossa nyt. Aiemmat kierrot olleet 20,30,31,31 ja 33 päivää. Nyt menossa kp34. Kivuista päätelle ovis oli kp16 ja/tai 19 eli nyt menossa dpo18 tai 15 Oireita ei paljon ole. Ei edes normaaleja pms oireita. Pari päivää on valkovuoto ollut runsaampaa(niinkuin...
  11. E

    Toinen lapsi 2014?

    Paljon paljon onnea :) Täällä odotellaan epätietoisuudessa. Vihaan tesrailua ja testien tiirailua joten siirrän testailua aina vaan. Tänään kp28. Kierron pituudesta ei hajua. Vasta toka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen menossa (eka oli 20päivää). Mahaa jomottelee menkkamaisesti...
  12. E

    Toinen lapsi 2014?

    Tänään kp27. Menkkoja odottelen alkavaksi hetkellä millä hyvänsä. Oireita ei kyl oo suuntaan eikä toiseen. Fiilis on ollu älyttömän korkeella viimeset pari päivää. Tosi harvinaista juuri ennen menkkoja. Tekis mieli koko ajan leipoo ja tehä ruokaa ja ommella :D
  13. E

    Toinen lapsi 2014?

    Lintsa: mä en nää mitään :/ puhelimella tiirailen Mun ihme olot vaan jatkuu. Dpo:sta en tiä monesko on kun en oo varma koska se ovis on ollut. En ole tikuttanut vaan oviskipuja seuraillut. Maanantihin asti olis tarkotus malttaa testaamatta olla. Menkkojen alkua pelkään koko ajan ja mahassa...
  14. E

    Toinen lapsi 2014?

    Lintsa:testaa parin päivän päästä uudestaan. Hui kuinka jännä tilanne siellä :)
  15. E

    Toinen lapsi 2014?

    Hei. Mä en vielä liity ketjuun kun en osaa sanoa että aktivoidunko nyt takas tänne 2+ vai jääkö tää taas. Mutta kerron tilanteestani kuitenkin:) Minulla on ihan järjetön toisen lapsen kaipuu. Yritys on jo alkanut. Lopetin minipillerit pari kuukautta sitten. Ja eka kierto oli 20päivää. Nyt on...
  16. E

    Yrityksen odottajat

    Hei kaikille. Ajattelin et voisin hypätä keskusteluun mukaan :) Toisen yrittämisen alkua siis odotellaan :) Yritys alkaa näillä näkymin maaliskuussa :) Ennestään on 5kk pieni neiti ja toiveena on että sisaruksille ei tulisi isoa ikä eroa. Itsestäni en osaa nyt kertoa oikein mitään mutta eiköhän...
  17. E

    The Esikoishaaveista 2012 & 2013 plussanneet

    Taas on mennyt ihan luvattoman kauan siitä kun olen viimeksi täällä käynyt. Luen kohta tarkemmin mutta ensin meidän kuulumiset :) Vauva arki on lähtenyt hyvin sujumaan ja tyttö on tyytyväinen ja helppo vauva, ei paljoa itkeskele ja ruoka-aine allergioita ei ole vielä ainakaan ilmennyt. On...
  18. E

    The Esikoishaaveista 2012 & 2013 plussanneet

    Hei piiitkast aikaa :) Taalla vauva on koht 2kk. Raskaus meni reilusti yli 42+1 vihdoin syntyi pieni tytto :) Synnytys kesti 20h34min ja ponnistus 56min. tytto oli 50cm 4140g ja paanymparys oli 35cm. Vauva arki sujuu hyvin ja nyt tytto on alkanut nukkuun paremmin. Imettaminen on ihan viime...
  19. E

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    En muista olenko täällä käynyt onnittelemassa miranenn mutta onnea ja on niiiin iahnaa et säkin pääsit vihdoin tälle puolelle :heart: ä olen käynyt täällä lueskelemassa paljon ja itseasiassa tuol kuumeilu puolellakin luen usein mut en vaan saa aikaseks kommentoitua. tai ehk kuukaisis sitten...
  20. E

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Hei kaikki pitkästä aikaa :) Täällä odotus on jo puolessa välissä ja pikku hiljaa tästä raskaudesta alkaa nauttimaan :D Nyt kun olo on hyvä ja pikkuisen potkut tuntuu jo joka päivä. Alku raskaus oli kamalaa :( Plussauksesta kaks ja puoli kuukautta oli semmoinen olo kun olis kauhee krapula...

Yhteistyössä