Hakutulokset

  1. E

    Mikä on hypotooninen?

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  2. E

    Kolmikuisen vauvan pään hallinnasta

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  3. E

    Huoli lapsen liikkeellelähtemisestä...

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  4. E

    lapsella iso pää. joutu päänkuvaukseen

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  5. E

    hypotonia ja pään magneettikuvaus

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  6. E

    Miten vahvistaa vauvan yläraajoja? (hypotonia)

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  7. E

    Hypotoniasta tietävät!

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  8. E

    vauvan hypotonia epäily.. kokemuksia kaivataan

    Meidän kokemuksia pojan hypotoniasta voi lukea blogista hypotoniamatka.wordpress.fi
  9. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi kaikille! Ja kaunis kiitos kaikille onnittelijoille :heart: Täällä voidaan kirjaimellisesti jo paksusti, maha turvonnut siihen kokoon et voisi kuvitella että tässä ois menossa jo vko 15 tai jotain, eikä 4+5... :D Oli pakko tulla kommentoimaan tuota lady1979 blogikirjoitusta! Se oli...
  10. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kiitos kaikille onnittelijoille :heart: :heart: Kiiltis-75, ne akuneulat ei tunnu paljoa, itsekin olen neulakammoinen ja en kykene edes katsomaan kun musta otetaan verikoetta :) Vähemmän tuntuu kun verikokeessa, ihan vähän nippasee kun ne laittaa paikalleen, sen jälkeen ei tunnu miltään...
  11. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heippa kaikille lokakuun vauvaa odotteleville! Täältä hiipisin teidän mukaan kasvattamaan masua :) Taustaa sen verran että vuodenvaihteessa koettu spontaani keskenmeno rv7+2 ja nyt siis jo uudestaan raskaana. Reilussa viikko km:stä näytti jo negaa ja lähdettiin heti yrittämään. Koko ajan oli...
  12. E

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Kiitos kaikille onnittelijoille :heart: Viiva on vahvistunut jo kunnon plussaksi, joten taidan pikkuhiljaa hiipiä tonne odottajien puolelle. Toivon sydämestäni, että seuraatte mua sinne koko sakki pian!! Stellini, mä oon samaa mieltä lääkärin kanssa. Eikö jo riittäis yhdelle ihmiselle...
  13. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Kiitos Bling, Twinflower, Syksy2010 ja Säihkiss onnitteluista! Herra Haamulainen oli tänä aamuna taas astetta vahvempi, joten luottamus siitä että vielä vahvistuu lisää on korkealla :) Säihkiss, turha itseään soimata oireiden kyttäilystä! Kun jotain toivoo todella paljon, niin kaikki on...
  14. E

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Talvella 2012-2013**

    Onnea Marsilio ja rakkaudesta äiti , aivan mahtavia uutisia!!!! :heart: Täällä selkeästi puhaltaa nyt kunnon plussatuuli, sillä samoilla asioilla tulin tänne :) Aamulla testattu selkeä haamulainen, samanlainen kuin viime raskaudessa ekan kerran testattaessa. Dpo:sta ei hajuakaan kun yksiäkään...
  15. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Se on kuulkaa maailman mahtavinta aamua arvon kanssasisaret! :heart: Täällä on meinaa sellasia ilouutisia, että Herra Haamulainen (mutta oikein selkeä) ollaan testistä löydetty tänä aamuna! Samanmoinen mitä oli viime raskaudessa kun ekan kerran testasin!!!!!!!!!!!!! Aika uskomaton olo ja...
  16. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Pauge83, kiva kuulla et säkin kokeilit sitä akupunktiota! :) Mä en oo tällä Töölön kiinalaisnaisella käynyt vaan toisessa paikassa Töölössä, suomalainen mies ja siis vähän hassu setä, mutta asiansa osaava. Kunhan pää kestää huumoria :) Se sanoi aina leikillään et jos ei kahden käynnin jälkeen...
  17. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Säihkiss, mitäs jos niitä irtosi useampi kerralla ja siksi kipuili pidempään? :) Toivotaan joka tapauksessa että tärppi kävisi, kohta pääset piinailemaan sitten lopputulosta. :popcorn: Täällä testattu jälleen nega. Lämpö kohosi eilen ennenkuulumattomiin korkeuksiin 37,2 (normi siinä 36,4)...
  18. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa kaikille! Paljon tullut juttua sitten viime kerran, pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tervetuloa uusille jännääjille mukaan! :flower: Ja onneksi syksyn ja piggyn vuodotkin ovat lakanneet, joten nyt vaan rennoin mielin masua kasvatellen :) Twinflower, hienoa että saitte...
  19. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Miss Piggylle voimia ja positiivisia ajatuksia lähettelen! :hug: Yhdyn Kiiltikseen ja Kirpukkaan noista vaihtelevista tunteista! Aikamoista vuoristorataa! Ensin raskaana, sitten keskenmeno ja nytten taas lapsenomainen innostus kaikista pienistäkin vinkeistä siitä, että oisin taas jo...
  20. E

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Twinflower, tää kierto on kyllä kaikkiaan mielenkiintoinen km:n jälkeen. Kun ei yhtään tiedä milloin ovis on/oli/ois, paitsi kosteista oloista. Mutta sekin tuntuu senkun jatkuvan vaan kaiken aikaa... Tänään kaveri sanoi että mun iho hehkuu jotenkin... mulla viimeks raskautuessa iho voi todella...

Yhteistyössä