Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.13

    Äiskä-73 Mun kuukautiset alkoi 27.4.
  2. T

    40+ so what wol.13

    Moikka taas (taas? Pitkä aika viimeisestä piipahduksesta!)! Kiva huomata, että mäki olen vielä listalla. Päätin tosin, että lopetan hampaat irvessä yrittämisen. Ehkäisyä en ole ottanut kuvioihin mukaan siltikään. Kovin vähäistä tosin on meidän kuteminenkin. Olen kamppaillut oman henkisen...
  3. T

    40+ so what wol.13

    Moi uudet ja vanhat kuumeilijat. En oo tainnu olla poissa ku vkon... Ni tänne on tullu niin paljon tekstiä, ettei jaksa kaikkee lukea. Sen verran bongailin, että tänne on palannut "vanhoja". Kiva juttu. Itte oon siis ns. uusi Mulla on semmonen tilanne tällä hetkellä, että työhakemuksia olen...
  4. T

    40+ so what wol.13

    Oih; harmistus Pippuri-Piia Mutta pidetään peukut pystyssä viimeiseen asti!!! Labrojen testit on samaa luokkaa kuin apteekinkin! Naama palaneena pääsiäisen jälkeen töihin... :D Eilen tuli hiihdeltyä pari tuntia jäällä ja aurinko porotti minkä kerkes :D Ukko se eilen tuumaili, ettei häntä...
  5. T

    40+ so what wol.13

    Plussanneet: Sirppuliini (40)..........28.3.13.....yk2 PippuriPiia-70 (42).....31.3.13.....yk4 Omalta kohdaltani kyllä ajattelen, että alan vaipua epätoivoon ja siihen taipumaan, etten enää raskaaksi tule. Mullakin alkaa jo 10. yrityskerta ja yllä naiset tuli noin nopeesti... Mutta liekö...
  6. T

    40+ so what wol.13

    Voi ei... Siis ONNEA Pippuri-Piia :flower: Ja varovaiset onnittelut äiskä-73 :wave: Odotellaan tuloksen vahvistumista/varmistumista!!! =) Mutta voi paska; mulla alkoi kuukautiset ajallaan, eli tänään. Ja petyin!!! :ashamed: Täytyy kyllä sanoa, että kateus meinaa nostella päätään, mutta...
  7. T

    40+ so what wol.13

    Piti kertomani juurikin tuosta Sirppuliininkin mainitsemasta rauhallisesta yleisluonteesta, kun olen luullut olevani raskaana, ja sit kuukautiset on kuitenki alkaneet. Tepposia tuo psyyke tekee... Sitä on aina niin onnellinen, ett josko nyt... Ja sit ne ei ookaan... Mutta tässä kierrossa olen...
  8. T

    40+ so what wol.13

    ONNEA :flower: Sirppuliini
  9. T

    40+ so what wol.13

    *mur-mur* ja äiskä-73 Kiitos teitillenne valistamisesta =) Olen mäkin yrittänyt kuulostella kroppaani, mutta en taida tunnistaa oviksia; ois hienoo jos tunnistas, varsinki ne ovuloimattomat kierrot =) (siskoni kyllä tunnisti, vaan en minä...) Mulla kans eilen tyttö makaili pää mun vatsalla...
  10. T

    40+ so what wol.13

    Mää en kyllä ymmärrä, miten te tunnistatte ne oviskivut (munasarjan irtoamisen). Mulla niitä kipuiluja on useampana päivänä, joten vaikea arvailla, mikä on niistä se oikea. Ja mistä mää sen tiedän, vaikka siellä jotku kystat poksahtelis... Ja samalla tavalla mun suolistokin kettuilee: seki...
  11. T

    40+ so what wol.13

    Tuli mieleen, että kun tässä alottelin hiihtämään parin vuoden tauon jälkeen, ja sillonki se oli semmosta lusuamista iänvanhoilla suksilla; ETTÄ luin jostain, että jos yrittää raskautua, ei sais alottaa uutta raskasta liikuntaharrastusta. Ja sanon, että eilinen 4,4 km:n hiihtolenkki imi musta...
  12. T

    40+ so what wol.13

    Vaikka siis ovulaatiolaskurin mukaan meidän "yritykset" (mies tuskin tiesi yrittävänsä ;) ) tapahtui aika myöhään, mutta enpä ole raskautunut silloinkaan, kun yritykset ovat tapahtuneet NIMENOMAAN ovulaatiolaskurin mukaan. Mutta eihän noista oviksista koskaan tiedä milloin ne tapahtuvat (ellei...
  13. T

    40+ so what wol.13

    Moikka kaikki! Ja tervetuloa minunkin puolesta Mamma vaan =) Mä aina poikkeen täällä katsomassa tilanteen kehitystä. Muistaakseni kyselin taannoin onko kellään sattunu positiivista näyttämään??? En tiedä onko kukaan vastaillut juuta taikka eitä... =) Meillä on vällyjen alla ollut hiljasta...
  14. T

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Kiitos sanoista! Tällaiset saa mielen positiivisemmaksi =) Vaikka painin yhä niissä mietteissä jaksaako ja haluaako. Toisinaan tekee varman päätöksen, että jos ei enää kuitenkaan, ja sitten taas tietyssä vaiheessa kiertoa mieli muuttuu... Voi jestas sentään. Olisi se kiva, kun ihme tapahtuisi =)...
  15. T

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Kappas; "mukavaa" tuo hoitohenkilökunta... : / Olen 42 v ja kuumeillut pari vuotta, mutta mieheni kanssa ollaan yritetty raskautua vasta (vasta! siis JO) 9 kertaa. Tarkoitan sitä, että ei siis olla yritetty 2 vuotta, vaan olen ensin pähkäillyt kauan jaksanko enää, kun olen niin vanha ja...
  16. T

    40+ so what wol.13

    Ei niihin enää kannata kattoa annetun ajan jälkeen. Tulokset ei oo luotettavia.
  17. T

    40+ so what wol.13

    Moikka tyttäret!!! Täällä pitkästä aikaa. Mies on iltavuorossa tällä vkolla ja pääsee iltasin vasta klo 23 kotiin, joten minä olen jo unten mailla, vaikka luultava ovulaatiokin olisi menossa. Ainakin luonnolliset mielihalut olis... Mutta en siltikään ala valvoa. Sitä paitsi mua haluttaa aina...
  18. T

    40+ so what wol.13

    Moikka tyttäret - täällä taas vai pitäskö sanoa pitkästä aikaa :D Tuli hiihtolomareissu tehtyä Ouluun... ja mun maha ei kestäny yhtään ravintolaruokia - kaikki tuli melkein samointein uloskin... : / Olen ihan äimänkäkenä - edellisestä synnytyksestä on kohta jo 9 vuotta ja vasta nyt mun...
  19. T

    40+ so what wol.13

    Huh ja hei! Onkohan mulla jonkinmoinen raskauden keskeytyminen menossa - verimäärä on ihan hirveetä. Ihan lorisee ku istahtaa pöntölle... : / Ja suorastaan haisen housujen läpi asti ihan puhtaasti VERELLE. Uh, ei iiihhanaa. Huomenna kylpylään, ja tällanen verentulo! Viime kierrossa oli niiiiiin...
  20. T

    40+ so what wol.13

    Me ollaan vissiin jo siinä iässä, että testitkin haamuilee ja kiusailee ... :confused: Mun kierto alkaa olla pillereiden jälkeen vissiin ihan normaaleissa lukemissa, ku aina aiemminkin, joten eiköhän se tästä, jos luonto on niin tarkoittanut. Mutta ny oon kyllä vahvasti sitä mieltä, että...

Yhteistyössä