Hakutulokset

  1. M

    Mikä ihmeen isyyspakkaus?

    \ Tietysti meillä annetaan lahjoja, tuon tyylisiä lahjoja meidän perheessä vaan antaa ala-asteikäiset, ei pahalla =) En todella ole kateellinen isyyspakkauksistanne, ihmettelimpähän vain kuinka jollain aikuisella on energiaa ja halua moisia vääntää. Mutta jos nautitte niiden kasaamisesta ja...
  2. M

    Mikä ihmeen isyyspakkaus?

    Mä olen kanssa aina ihmetellyt noita isyyspakkauksia. Ei kukaan mun tuttavapiiristä moisia tee, harvalla edes riittää aikaa kerätä ja näperrellä sitä sälää kokoon. Mulla on sellainen fiilis että näiden pakkausten antajat odottavat esikoistaan ja ovat aika nuoria äitejä, parinkympin huitamilla...
  3. M

    lappeenranta/joutseno

    olikohan 3-5? välillä
  4. M

    Kitarisaleikkauksessa olleet...

    jos joku viittis vastata? :heart: :attn:
  5. M

    Kitarisaleikkauksessa olleet...

    ollaan meidän esikoisen 5v kanssa menossa kuun lopussa korvien putkitukseen ja kitarisojen poistoon. Haluaisin kuula lisää tuosta toipumisesta,onko muilla sujunut nopeasti/hyvin ilman komplikaatioita? Ja kuinka paljon lääkettä varata kaappiin. Hänellä on ollut huono kuulo ja todettiin...
  6. M

    Kotiäiti ja Juhliminen

    mulla on yleensä taukoa juhlimisen välillä ainakin 3 kuukautta....joskus jos tulee kutsuja tärkeisiin juhliin saatan mennä 1kk väliajalla. Yleisimmin lasten tulon jälkeen olen mennyt 1 tai 2 tai 3 kertaa vuodessa. Yleensä viedään lapset mummulaan hoitoon ja lähetään miehen kanssa yhdessä. Mutta...
  7. M

    jaksaminen

    \ Eniten itseäni painaa tällä hetkellä , että en pysty antamaan 2 muulle lapselle riittävästi aikaa koska tuo erityis(en ihana) lapsemme vaatii itselleen niin paljon. Mies vetäytyy kaikista poikaa koskevista päätöksistä, ihmettelee miten minä voin olla väsynyt terapioiden ja kuntoutusten...
  8. M

    Audiofoniatrinen osastojakso???

    Jos jollakulla kokemuksia, niin kertoisitteko miten tuo käytännössä tapahtuu...
  9. M

    Kukaan ollut näillä kursseilla?

    Heips! Olimme viime keväänä Turussa sopeutumisvalmennuskurssilla. Matkaa meiltä oli yhteen suuntaan n.500km,mutta lähdimme jo edellisenä päivänä ja käytimme lapsia puolessa välissä huvipuistossa. Kurssi oli aivan ihana saimme paljon uutta tietoa ja tukea. Täys ylläpito tuntui mukavalta ja...
  10. M

    pahoitin mieleni

    \ Lainaan tätä kun on suoraan kuin meiltä! JOs haluat taikku laita viestä riitu81@suomi24.fi
  11. M

    Puheenviivästymä

    Hei! Meillä on 5-vuotias poika jolla on todettu keskivaikea dysfasia. Puhetta häneltä on viimeisen 2kk aikana ruvennut tulemaan mutta sekin on todella epäselvää. Käytämme nykyisin tukiviittomia sekä kuvia kommunikoinnissamme. Poikamme käy nyt kerranviikkoon puheterpiassa,toimintaterapiassa sekä...
  12. M

    IMATRA!!!!!!!!!

    Mukaan heittäytyy myös yksi 3-lapsen 24v. äiti :wave:
  13. M

    Rotavirus

    Mekin ollaan nuorimman kanssa mukana. Tuo viesti homma todella ärsyttää kun maanantaisin tulee viesti siihen vastaa,tulee tiistaina ja loppuviikosta jo soitellaan miksi ei vastattu! :headwall:
  14. M

    Minkäs laisilla autoja tääl perheet omistaa???

    \ On unelma ajaa,eikä nuo osatkaan niin hirveitä maksa. Viimosimmaksi mieleen tulis jarrupalat jotka oli 23? et ei paha. Ei muuta kun vaihdat vaan heti kun oikea kohdalle sattuu..... :D
  15. M

    KYSELY synnyttäneille naisille

    \ 1. En kuntoillut,olin 160/47 2. Olin tyytyväinen,painoa olisi voinut olla enemmänkin mutta luontainen sukuvika :D 3. Painoa tuli ensimmäisen raskauden aikana 30kg,peppu ja rinnat kasvoi. Toisella ja kolmannella painon nousua vain n.10kg 4.Paluduin n.2kk vanhoihin mittoihin,ilman mitään...
  16. M

    Meidän tarina ADOPTIOSTA

    \ Kirjoituksesi ansiosta ja niiden muutamien y-viestien jälkeen uskaltauduimme viemään asian eteenpäin. Bioisä antoi suostumuksensa mukisematta ja on käynyt paperit tekemässä. Paperit ovat lähteneet käräjäoikeuteen ja päätökenkin pitäisi tulla näinä päivinä. Kiitoksia paljon rohkaisusta...
  17. M

    Laittakaas hyviä kasvisruoka vinkkejä!!!

    Vaihtelun vuoksi olisi kiva testata lapsiin kasvisruokaa mutta hyvät ohjeet puuttuvat. Antakaahan!!
  18. M

    Imatralle uutta tapaamista!!!

    Ehotuksia päivästä, kellonajasta ja paikasta :D kiitos :flower:
  19. M

    montakos lasta teillä äipät on?

    3 lasta. 2 tyttöä 6v ja 5kk. Poika 4v
  20. M

    Imatralle uutta tapaamista!!!

    Kertokaa miten itse pääsisitte: aamupäivästä / illansuusta. Viikonpäivää. Oletteko itse kotosalla vai töissä?

Yhteistyössä