Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Päivitetään tännekin! Meille syntyi tänään tyttö klo 12.13. 3770g ja 51cm. :heart: homma oli loppupelissä äkkiä ohi ja täysin luomuna mentiin. :) ihan huippuu! mammuttisi ja Helmi 11,5h
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Päivitetään tännekkin! En herätellyt muuta poppoota yöllä, vaan oottelin kun miehellä soi kello vaille seitsemän aamulla. Ei meinannut raukka mitenkään hoksata kun vähän vihjaillen sanoin et tänään mennään synnyttää. :D sitten vasta hoksasi kun lapset kertoi isille, etteivät mene hoitoon ja...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kerkesin tunnin verran torkkua ja heräilin sinäkin aikana supistuksiin.. Tunti sitten siirryin kellottaa näitä jumppapallon päälle. Ihan mukavasti tuntuu jo, pitää ihan keskittyä hengittämiseen ja pitämään kropan rentona. Välit on ollut enimmäkseen 2-4min ja kestoltaan vajaata minuuttia...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Edelleen yhdessä koossa täällä! Tosin tänä aamuna bongasin limatulppaa ja kevyesti supistelee alle 10min väleillä.. Nyt vaan jännäilen täällä, kun lasten nukkuaikaan on nelisen tuntia, et kerkeekö nää pahentua sitä ennen vai ei.. Mieskin on vielä ilta vuorossa töissä, joten huusholli on...
  5. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Tsemppiä lumille! Täällä irtos tänään limatulppaa ja kevyitä supistuksia tulee 3-9min välein ja kestoltaan 35-60sek. Eipä näilläkään vielä synnytetä, mutta jotain edistystä sentään.. Huomenna aamulla olis neuvola, saa nähdä vieläkö pitää sinne raahautua.. mammuttisi ja Helmi 40+6
  6. M

    Syyskuun söpöläiset <3 - Syyskuussa ** MEIDÄN KUU**

    Tulin moikkaamaan teitä tuolta elokuisista! Elokuun ketju alkaa jo hiljentyä, kaikkien muiden vauvat taitaa olla jo maailmassa, paitsi meidän.. Täällä ei vieläkään mitään synnytykseen liittyvää oiretta, vaivoja on ollu monta kuukautta senkin edestä ja pahenee vaan... vauvan liikkuessa painaa...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    edelleen yheskoos.. taitaa tulla syyskuun lapsonen meille.. ei merkin merkkiä oo antanut syntymästään. harkkasupistukset toki on napakoitunut ja mietin joka päivä, et miten kauan ne voi vielä napakoitua, ilman et ne muuttuu ihan oikeiksi, kipeiksi supistuksiksi? eilen oli siis laskettu ja...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Paljon onnea vauvan saaneille! :flower: Itse olen buukannut koko tämän viikon täyteen menoa ja tekemistä, samaa yritän ensi viikolle. Ei käy aika pitkäksi ja on jotain muutakin odotettavaa kun vauvan syntymä. Mitään merkkejä ei ole. Harkkasupistuksia on iltaisin jatkuvasti, mut niitä on...
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Pinsuli ja kaikki muut joita en oo vielä onnitellu! (Pahoittelen lahoa päätäni, kun en muista kaikkien nimiä..) :flower: Täällä poksuu taas huomenna.. olo on väsynyt ja raskas. Kävin tänään lapset eskarista ja hoidosta kävellen ja matkaa on ehkä 600m yhteensä. Nyt on jalat kun lyijyä...
  10. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea vauvautuneille! :flower: Kävin just laittaa masukuvan tonne masukuvaketjuun.. hurjasti taas maha kasvanut vähälle aikaa, ihmekkös tuo kun ei meinaa enää edes omaan jalkoväliinsä yltää.. :laugh: wc-käynnit ja pesut on hankalia! Ihmettelen kovasti kun moni kertoo ronklanneensa...
  11. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Hurjasti se on vajaassa kolmessa viikossa kasvanu! Voisin kohta haluta mahasta eroon...
  12. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tsemppiä pinsulille! Ei mee enää kauaa. :) Just muistin taas vanhenneeni, joten mulle voisi päivittää iäksi 24v.. Tää tahtoo jo mahasta eroon! Painaa ja ahdistaa ja v*tuttaa. Mies lähti just ostaa mulle jätskiä ja lakuja lohdutukseks, että tervetuloa vaan viis lisäkiloa, mitä nuo herkut...
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Löytyihän se uusi ketju! Liian hyvälle opetettu kun odotin vanhaan ketjuun ilmoitusta uudesta ketjusta.. :ashamed: Täällä ei siis mitään uutta. Miehen kesäloma loppuu ja tytötkin menee eskariin/hoitoon ensi viikolla jo! Minä sitä sitten yksinäni aamupäivät ihmettelen ja ODOTAN. Huoh. No vajaa...
  14. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Ahaa sori jäin vaan odottelemaan vanhaan tapaan ilmotusta uudesta ketjusta. :D puhelimella kun käyn aina vaan tämän ketjun kattomassa...
  15. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Taitaa olla meidän päivittäjä itse tositoimissa, kun ei oo uutta ketjua vielä. :) Tänne ei mitään uutta. HIKI! |O mammuttisi ja Helmi 36+2
  16. M

    haluan vaihtaa dna puhelinliittymän --> saunalahteen..MUTTA MUTTA..

    Saattaa pystyä purkamaan sopimuksen jos ei toimi kunnolla. Meillä oli määräaikainen netti (mokkula) dnalta, muutettiin eikä toiminut hyvin. Totesivat että ollaan katvealueella ja sopimuksen purku onnistui!
  17. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Paljon onnea pienistä prinsessoista Fiinaliina ja Esikoista vailla! :flower: :heart:
  18. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mulla oli eilen neuvola pitkästä aikaa.. painonnousu oli tasottunu ja edelliskerran +1,2kg/vk sijaan oli tullu vaan 300g/vk. :) kokonaispainonnousu neuvolan laskujen mukaan nyt semmoisen 11kg. sf-mitta oli 31cm, vauva edelleen pää alaspäin, muttei vielä laskeutunut.. ensi viikolla päästään...
  19. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Mulla oli viimeksi lapset mukana neuvolassa, kun mies oli töissä. Mieluummin käyn yksin kyllä, niin on helpompi puhua asioista. 4 ja 6v ymmärtää jo vähän liikaakin puhetta, joten eipä siinä kovin syvällisiä jutella.. tytöt oli kyllä nätisti neuvolakäynnin ajan ja bongasivat huoneesta oikean...
  20. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Paljon onnea Marialle ja pienokaisille! :heart: Täällä taas yksi uneton.. kahden maissa sain unta ja ennen seitsemää jo heräsin... :/

Yhteistyössä