Hakutulokset

  1. A

    1,8- vuotias taapero, ja ei nuku öisin?

    Ai ja jatketaan vielä sen verran, että mä luulen että tää on jonkinlaista eroahdistusta (? onko edes tässä iässä enää?). Olen kotiäiti ja me puuhataan kyllä hyvinkin paljon yhdessä pitkin päivää, mutta se huutoraivoitku on iltaisin jotenkin vaan sen kuuloista tai oloista, että mulla on semmoinen...
  2. A

    1,8- vuotias taapero, ja ei nuku öisin?

    Haha, laitan oman avunpyyntöni tähän perään :D Kohtalontoveri täällä siis hei! Jaksamisia meille! Apua! :) Mulla huhtikuussa 2v täyttävä tyttö. On ollut pari viikkoa takaperin kipeänä ja tutti jäi samalla (ihan omasta tahdostaan, vaik kyseltiin sitä sitten parin päivän päästä). Unetkin...
  3. A

    Blogeja !

    Päiväuniaika - Blogi | Lily Minä kirjottelen aika laidasta laitaan, ehkä enemmän pysytään tuolla käsityöt, sisustus + lapsen kanssa puuhailussa. Välillä ihan turhakepostauksia, mutta siis onhan ne turhakkeet toki elämän suola :)
  4. A

    blogi

    Päiväuniaika - Blogi | Lily Meillä ei ole mitään selkeetä aihetta. Kai lähinnä käsitöitä, sisustusta, lapsen kanssa puuhailua, fiilistelyä. Niitä elämän "turhia", mutta tuiki tärkeitä asioita :)
  5. A

    Taapero kaupassa

    masuilija, sori nyt vaan tuo hölmöstä puhuminen. Mutta onhan se vähän hölmöä, että lapsi kahlitaan ihan tyytyväisenä rattaisiin koska se nyt vaan on vanhemmalle helpompaa ja lapselle turvallisempaa, mutta se että päästäis lapsen ihan itte kävelemään ja liikkumaan, vaikkakin valjaissa, on sitte...
  6. A

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Heippa! Meidätkin voi lisätä listaan! Mulla tyttö 08.04. syntynyt :) Itse oon 23-vuotias kotiäiti ja yh. Meillä puhutaan PALJON, vaikkakin epäselvästi. Just yks päivä käytin yhtä kirjaa läpi missä on kuvia huonekaluista ja eläimistä ja ruoista ymymym. Ja tuo nimes mulle melkeinpä kaikki...
  7. A

    Tukiperhetoiminta

    "Tukiperheessä olevasta lapsesta maksetaan kulukorvausta vuonna 2012 22 € - 28 € /pv/lapsi hoidon vaativuudesta riippuen. Kulukorvaus kattaa lapsen ruoka- ja hygieniakulut." Tukiperheeksi hakeminen - Pelastakaa Lapset ry Että tällä jos rupee rahastaa, on kyllä aika sankari :D
  8. A

    Tukiperhetoiminta

    Siis vuorokausi maksuhan on vajaa 30€ MAKSIMISSAAN. Sehän on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun otetaan huomioon ettei lapsi ole tukiperheessä kuin yhden tai kaksi kertaa kuussa viikonloppuja. En ymmärrä rahastusajatustasi?
  9. A

    Tukiperhetoiminta

    En elä sosiaalituen rahoilla (itse asiassa en edes varmaan saisi sieltä mitään, kun tulee osaketuloja) :) Siksi lisäksi maksut tukiperhetoiminnasta ovat yhtä tyhjän kanssa. Enkä ole pääsääntöinen opiskelija. Yksinhuoltaja voi hyvin alkaa tukiperheeksi. Kuka tahansa tasapainoista elämää...
  10. A

    Tukiperhetoiminta

    Heippa! Olen nyt reilun vuoden päivät pyöritellyt ajatusta tukiperheeksi ryhtymisestä. Itselläni on yksi lapsi ja olen yksinhuoltaja, vielä ainakin vuosi tarkoitus olla kotona ja käydä opintoni loppuun, joita ei ole paljoakaan jäljellä. Eli kevyellä tahdilla mennään ja aikaa kyllä riittäisi...
  11. A

    Taapero kaupassa

    Mulla on tosi monella kaverilla semmonen turvareppu ja niitä näkee täällä meidän suunnalla ainakin tosi paljon kauppakeskuksissa ja julkisissa ym. Tosi kivan näköisiä :) Kuulemma tosi toimivia, kavereiden muksutkin on lähinnä ylpeitä et saavat kävellä ite ja et heil on joku hiivatin apinareppu...
  12. A

    Aistiyliherkkyys aikuisella??

    Minä luulen että mulla on (raskauden myötä jäänyt/kehittynyt?) ääniaistiyliherkkyyttä. Ei tarvii olla telkkarin tai radion ym. kovallakaan, kun mun tuonne korviin ihan totta sattuu pahasti ja tulee pahoinvointia. Rupee vähän kuin humisee sellain kovenevana ja hiljenevana. Tosi paha tunne...
  13. A

    Kuinka paljon te kuntoilette/ urheilette viikossa?

    Joka päivä 2-5 tuntia. Olen yh-kotiäiti ja lapsi 1,5v. Lasken urheiluun joka päiväisen parin tunnin kävelylenkin + kotijumpan lapsen kanssa + youtubejumpan :D Välillä tulee tehtyä enempi, joskus vain tuo parin tunnin kävely. Mä oon kyllä sitä mieltä, että tähän liikuntaan vois laskea puistossa...
  14. A

    DNA-testi tehty, eri mies tunnustaa isyyden?

    Joo soita vaikka lastenvalvojalle ja kysele sieltä, minkälaisia mahdollisuuksia tuollaisessa tilanteessa on, mutta en usko että se käy noin kuin sinä sen ajattelit. Yllä mainittu adoptio voisi olla jo mahdollisuus. Tai ehkä joku oikeuden määräämä huoltajuusjuttu? En edes tiedä onko semmoista...
  15. A

    Vanhemmuus varhaiskasvatuksen näkökulmasta

    Varmaan tulis enempi vastauksia, jos tarkentaisitte, heittäisitte muutaman kysymyksen ja näin helpottaisitte vastaajien urakkaa. ;)
  16. A

    Taapero kaupassa

    Mulla myös 1,5v lapsi. Yrittää välillä kiukutella ja raivota, että pääsis kaupassa kärryistä pois ja päästänkin aina sen verta, mitä on sitten lähellä nätisti. Kun lähtee juoksentelee, nostan takas kärryihin ja sitte huudetaan se hetki. Nykyään tuo istuu jo aika nätisti ja luovuttaa nopeasti, ei...
  17. A

    Kuinka vanha olet, tatuoitu?

    Olen 23-vuotias ja kadun toista tatuointiani. Mulla on kaksi, jotka otin 15-vuotiaana kaverin tekemänä (hohooooi järki!). Niskassa perus simppeli sydän, siitä pidän. Vasemmassa nimettömässä (tuossa tavallaan sormien välissä?) teksti Love, joka on hieman levähtänyt vuosien varrella ja näyttää...
  18. A

    Merkkivaatteet lapsella

    Kyllä minä ostan vaan mikä miellyttää omaa silmää ja on käytännöllistä (saatiinpa lahjaksi mekko, jossa lapsi ei pysty edes kyykistyy. Avokin kanssa naureskeltiin, että kai niitä on sitte niinki fiinejä perheitä, joissa ei edes lapset kyyki, konttaa tai istu ;D), on kirpparivaatteita, perus...
  19. A

    Espoon kirpputorit?

    Fidat on mun luottopaikkoja, löytynee Espoosta useammastakin paikasta, ite käytän hollilla olevia Soukkaan, Espoon keskusta ja Niittykumpua. :)
  20. A

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    22-vuotias yhden neidon (1v4kk) äippä Espoosta kaipailis mukaan :) Laitoin viestiä mursumarsulle :)

Yhteistyössä