Hakutulokset

  1. H

    Egypti- Hurghada, mielipiteitä matkakohteesta, kiitos!

    On toki turistirysä mutta muutakin mielipidettä saa kertoa. 2 aikuista+9v poika seurueessa. Hermot ei kestä monen sadan bussimatkoja busseissa jossa saa polttaa tupakkaa ja on ehkä- ehkä ei toimiva ilmastointi joten ei Kairon ja Luxorin reissuja. Lentämällä toki pääsisi mutta tälläreissulla ei...
  2. H

    Moron yökukkujat!

    Yövuoroa pukkaa ja jäljellä enää 3t 20min ja se on sit jouluun laskeutumista sitten, vapaat nurkan takana!! :D Hyvää joulua ja hyviä vapaita niille jotka ei joulua vietä!!
  3. H

    TAAS!! Joululahjasta kyse... PS3

    Osaako joku neuvoa mikä niistä kantsii ostaa? Tarkoitan näiden GB500, GB 12 jne Onko järkeä ostaa halvinta GB12 kun hintaeroa esim GB 500 on max50e. Jos oikein ymmärrän niin se tarkoittaa sitä talletettavuus tilavuutta vai kuinka? Ja jos nyt ajattelee niin että nyt pelaaminen 9 vuotiaalla...
  4. H

    Kuulinpa sitten täysnutrauksesta, nainen täysnutras 2kk, sairastui haimatulehdukseen, lääkärit pitivät nutrausta syynä.

    Onkohan yleistäkin? En ole kyllä koskaan kuullut mutta en olekkaan nutrauksessa kuin vasta-alkaja, 6. viikko menossa täysnutrausta tai no tällä viikolla aloitin nutrilett patukat, 1 päivässsä. Mutta kuinkahan todennäköistä tuollanenkin on saada. Tulee vaan mieleen että jos kuitenkin kiskoo...
  5. H

    Jos rinnat on täysin menettänyt kiinteytensä ja nännit tuijottaa lattiaan apeana ja ovat todella veltot

    Onko edes mahdollista millään kirurgian keinoin, silikoneilla tai millään enää mahdollista pelastaa tilanne? Jotta siis saisi edes hiukan terhakkaammat rinnat. Vai onko rukkasten kanssa elettävä loppu elämä. Mikkään jumppa ja puntin nostelu ei niihin auta vaikka harrastaisi 20v. Kiitos joku...
  6. H

    Sanokaapa mielipiteenne tyttölasten vanhemmat

    Itselläni poika joten olen hiukan ulkona tämän päivän tyttöjen ajatuksista ja ihanteista. Eli omassa lapsuudessani paperinuket kuuluivat usean vuoden ajan leikkeihin. ( olen syntynyt -73 ) Joskus harvoin sain ostettuja paperinukkeja ja ne olivat aarteitani. Mutta Seura lehdestä sai ihania...
  7. H

    Mielipiteitä/ kokemuksia Gretan Gerani? Missä ehdottomasti täytyy käydä jne ihan mitä vaan muistat reissusta.

    Onko siellä muutakin kuin yökerhot ja allasbileet? Emme ole keskittymässä noihin ollenkaan. Perheen kesken mennnään. Auto vuokrataan ja kierretään saarta mutta mihin kantsii mennä ja onko siellä jotain elämyksiä jotka pakko nähdä?
  8. H

    Kertokaas kokemuksianne / mielipiteitänne, KIITOS!!

    Ensinnäkin onko tästä paljon kohutusta Zumbasta muokkaamaan kehoa ja kiinteyttämään? Kuntoa se varmasti jonkin verran lisää. Vai onko yhtä trendikäs villitys kuin lambada tmv ja hyöty lyhyt kestosta ja intokin lajiin? Entä crosstrainer? Sisko polki sillä muutaman kerran viikkoon välillä 17 km...
  9. H

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Liikuitko ja jos niin minkälaista liikuntaa? Miten lomat, sorruitko? Lähdössä kesäkuun alussa Kreikkaan ja haluaisin täysnutrata edelleen sillon tai etes osanutrata. Onko toivoton yritys reissussa?
  10. H

    Mihin V***ttuun nää mun aloitukset menee kun eivät näy näytöllä???

    |o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o|o
  11. H

    Haloo!!! Miksi nämä aloitukset ei näy????????????????

    Ei toimi mun osaltani vieläkään tää palstailu. Aloitukset häviää ei ilmesty palstalle ja vastaukset ja ketjuun vastaaminen arpapeliä näkyykö.:kieh:|O
  12. H

    Kertoisiko joku miten tää uusi palsta toimii. Kun vastaan johonkin ketjuun..

    sen jälkeen ei näy kuin ap.n aloitus ja mun vastaus. Muiden vastaukset häviää johonkin kukkudeen. Ja aivan kuin sen jälkeen kukaan ei enää keskustele niissä ketjuissa eli uusia vastauksia ei tuu ja niin eihän niitä voi enää ketjuiksi sanoa kun ei oo kuin kahden ihmisen mielipiteet. :D Siis...
  13. H

    Mitä lahjaksi eskaritädeille ja entäs eskarisedälle?? Huh kun vaikeeta.

    Eskaritädeille varmaan jotain osaisin ostaakkin mutta 30v miehelle jota en juurikaan tunne ja on pojan suosikki hoitaja niin ei mitään havaintoa mitä ostas! Omalle miehellekkin on tuskan takana lahjojen osto niin saati sitten vieraalle miehelle. Auttakaa nyt tyhmää!! Yritin muutaman sivun...
  14. H

    Miksi jotkut kiehuu noista lapsilisä kyselyistä? Provottavat teitä vain.

    Jokku vaan tekee harmitonta pilaa. Mua naurattaa nää jotka niistä hikeentyy :D Älä ota sitä vakavasti ja miksi edes aukasta niitä saati vastata niihin?
  15. H

    Antakaas ladyt vinkkejä mitä lahjaksi kummitytölle joka 3v täyttää entäs, tyttövauvalle joka saa nimensä viikonloppuna?

    Isompi on pinkkilady nenänpäätä myöten. Vauvasta en osaa sanoa kun asuu 600km päässä enkä ole vielä nähnyt. Siskon lapsia saa olla kalliimpiakin... Mulla kun on poika niin en oikeen tiedä mistä pikkuladyt tykkää ja haluisin että on ylläri- vanhemmillekkin, joten en ole kysynyt vinkkiä ja sisko...
  16. H

    Miksi minun mokkaruudut eivät onnistu?

    Pohja on hyvin jäähtynyt. Vaikka kuin yritän sitä kuorrutusta tehdä jämäkäksi siitä ei tule jämäkkää, valuu ei jähmety.
  17. H

    Hyvää yötä palsta-ladyt

    Tää lady lähtee nyt koisaamaan. =) Kiitos mukavista juttutuokioista! :heart:
  18. H

    Haku ei toimi ikinä, yritän selata sivuja taaksepäin kun yritä löytää yhden ketjun

    sivut ei vaihdu. Koko ajan tökkii, mikä hitto näissä sivuissa taas on. Tökkiikö muilla ja toimiiko haku teillä? Mulla ei toimi ikinä.

Yhteistyössä