Hakutulokset

  1. M

    Onko mulla jo vaihdevuodet???

    Minkä ikäinen sinä olet? Kun minulla tosiaan niitä öisiä hikoiluja ja myös aamuyöstä heräilyä myös esiintynyt ja ikää mulla 35 v.
  2. M

    Onko mulla jo vaihdevuodet???

    Minkä ikäinen olet? Voi tietysti olla jotain hormonihäiriötä ihan iästä riippumattakin. Entä onko raskaus pois suljettu vaihtoehto? Jotain häikkää kilpirauhasessa tms? Itselläni on välillä öisin ihmeellisiä hikoilukohtauksia ja olen miettinyt, että jokohan tässä saa vaihdevuosioireisiin alkaa...
  3. M

    Herkullisin leivontareseptisi?

    Vinkatkaa hyviä - mielellään suhteellisen helppoja - leivontaohjeita. Hyväksiä havaittuja, uusia ohjeita olisi mukava kokeilla. Jos ei jaksa tähän ohjetta kirjoittaa, niin linkki tai hakusana, jolla voi googlata, riittää hyvin.
  4. M

    6v uhma...arg..

    No, kaipa minunkaan 6-vuotias ei sitten ole ihan normaali, mutta myös hän välillä muksauttaa nyrkillä minua tai pikkusiskoaan, kun oikein kiivastuu. Mielestäni hänellä tuo on sellaista rajojen kokeilua ja huomiohakuisuutta eli voimaa hän ei käytä, mutta kun tietää, ettei meillä lyömistä...
  5. M

    Apua itsensä arvostamiseen - varsinkin naisena

    Minä ainakin olen ollut liian ankara itselleni ja odotukset omaa itseäni kohtaan niin äitinä kuin naisena ovat olleet liian kovat. Ensimmäisen lapsen kanssa etenkin kuvittelin, että on aina pakko jaksaa itse ja apua en osannut ottaa vastaan. Koin jonkinlaista epävarmuutta äitinä olemisessa, ja...
  6. M

    Pelko sairastumisesta ja psykosomaattiset oireet!

    Ja minulla oli nuorempana pelko, että olen saanut suudellessa hiv-viruksen. Selkeä oire siitä mielestäni oli jatkuva flunssakierre ja laihtuminen. Pelko meni kokonaan ohi, kun raskausaikana otettiin verikokeet, joissa selvisi, että ei sitä virusta todellakaan minulla ole.
  7. M

    Pelko sairastumisesta ja psykosomaattiset oireet!

    Niin, mutta kun niille peloille ei mahda mitään, jos kyseessä on esim. ahdistuneisuushäiriö.
  8. M

    Tätä kautta löydetty blogi, mitä mieltä tästä kirjoituksesta?

    Totesin jo toiseen ketjuun, että mielestäni tuo on jo hiukan pakkomielteistä.
  9. M

    Sytkö jotain kun kahvittelet yksin?

    Ruisleipää.
  10. M

    6v raivokohtaukset

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2184570-onko-muitten-lapset-reagoineet-esikoulun-alkuun-nain-voimakkaasti/ Tuossa aihetta sivuten keskustelua 6-vuotiaitten käytöksestä... tosin enemmän esikoulun aloittamiseen liittyvää, mutta toivottavasti saat tuosta vähän vertaistukea...
  11. M

    Keskittyminen

    Ei ole tuollaisesta kokemusta, mutta kannattaa varmaan kysellä vinkkejä eskariopelta. Tai ehkä olet jo keskustellutkin hänen kanssaan? Kuinkas keskittyminen esim. kotioloissa sujuu? Olettaisi, että jos kotona osaa keskittyä, niin mitään "vikaa" ei ole. Lasta vain sattuu kiinnostamaan, millaisen...
  12. M

    Onko muitten lapset reagoineet esikoulun alkuun näin voimakkaasti?!

    Meillä myös tuntuu olevan 6-vuotiaalla jokin uhma-murrosikä menossa ja sitä on kestänyt jo melkoisen tovin. Tiedän tunteen.
  13. M

    G: Arjen pienet ilot

    Mitkä ovat sinun arjessasi pienten ilojen tai nautintojen TOP 3 tai vaikka 5 tai 10, mitkä tulevat ensimmäisenä mieleen? Itselläni ensimmäisenä tuli mieleen: aamukahvi saunominen juoksulenkki.
  14. M

    Inhottaako teidän omat lapset teitä joskus?

    En sanoisi, että inhottaa, mutta ärsyttää. Voi luoja, että sitten osaakin ärsyttää!!
  15. M

    Uusin Perhe-lehti ja se vaatejuttu...

    Himosisustajan puoliso: "Mielipiteell Tässä Me Naiset-lehden juttu. Tuo alempi sisustaja on siis se, mitä aiemmin kuvailin.
  16. M

    milloin puhkeaa viisaudenhampaat?

    Minulle puhkesi yksi viisaudenhammas 25-vuotiaana. Röntgenkuvien mukaan muita ei ole tulossakaan.
  17. M

    Uusin Perhe-lehti ja se vaatejuttu...

    En ole tuota juttua vielä ennättänyt lukea, mutta tuli mieleeni, että näkikö kukaan muutama viikko tai kuukausi sitten Me Naiset-lehden juttua, jossa perheenäiti oli sisustanut koko kodin musta-valkoiseksi? Myös pienten kaksoslasten kaikki vaatteet ja myös lelut olivat mustavalkoisia. Se oli...
  18. M

    katsoiko kukaan suomen huippumalli haussa - ohjelmaa tänään?

    Voi ei, unohdin tallentaa Huippumalli haussa, vaikka piti! Tietääkö kukaan, tuleeko uusintana?
  19. M

    Miten olet viettänyt tai viettäisit 40-vuotisjuhlia?

    Ehkä vietän niitä kuten kolmekymppisiäni: mieheni, lähimpien ystäväpariskuntien ja siskojeni kanssa mökillä. Jonkinlaiset juhlat kyllä haluan, mutta ensin pitäisi toteuttaa 35-vuotisjuhlat. Harmillista, kun taloudelliset resurssit ja synttäreiden ajankohta rajoittavat muita ideoita (esim...

Yhteistyössä