Hakutulokset

  1. P

    Uskokaa, että se maksimekko ei sitten sovi kaikille!

    Mitä se kenenkään perssausta kutittelee jos lihava pukeutuu oman mielensä mukaisesti? En tajua tätä "läskit älkää pukeutuko niin, näin ja noin, ku se on siiz ihan kamalan näköstä!!" On se nyt kumma jos läskit ei saa pukeutua helteilläkää muuten ku farkkuihi ja huppariin. Tosin tääkää ei ole...
  2. P

    Rokottamattomat tenavat

    Itsekin mietin, et eipä taideta nykyaikana enää tubiin olla rokotetta rokotusohjelmassa. Sairastuneitahan kyllä löytyy, mutta heistäkin taitaa suurin osa olla vanhempaa kansaa, joilla se tauti on ollu jo joskus aikoja sitten. Se vaan on aktivoitunut uudestaan. Mutta toisaalta olen kyllä...
  3. P

    Mitä ajatuksia itsemurha herättää? Entinen luokkakaveri kuoli oman käden kautta:(

    Minna, kirjoituksesi ovat kuin minun kirjoittamiani. Tiedän niin mitä käyt läpi, omalla tavallaan. Mulle eräs kaveri sanoi kerran keskustelun yhteydessä, kun kerroin etten halua tavata hänen kaveriaan siksi, etten halua antaa väärää kuvaa itsestäni, niin mitäpä sanookaan kaverini vastauksena...
  4. P

    Mitä ajatuksia itsemurha herättää? Entinen luokkakaveri kuoli oman käden kautta:(

    Vuonna 2012 tehtiin yhteensä 711 itsemurhaa. Tilastokeskus - 1. Kuolemansyyt vuonna 2012 Kyllä siis mun mielestä vuositasolla ja väkilukuun suhteutettuna aika vähän. Myöskään suurinpana kuolinsyynä ei ollut itsemurha vaan verenkiertosairaudet. Toisena tulee kasvaimet. Itsemurha tuon 2012...
  5. P

    Miksiköhän ihmiset on niin tuomitsevia

    Niin. Mitäpä pahaa nyt olisikaan rasismin kannatuksessa tai kuolemantuomioissa? Rasismiin en niinkään käestä, mutta kuolemantuomio. Kaksipiippuinen juttu. Toisaalta se on hyvä rangaistusmuoto, mut taas toisaalta miksi väärintekijä pitäisi päästää vähäisellä tuomiolla? Ennemmin murhaajat yms...
  6. P

    sairaalassa joutuu potilaat näkemään todellakin nälkää!!! oma kokemus ...

    Kyllähän sitä tosiaan sairaalassa näkee nälkää!! Nimittäin ne hoitajat joilla ei ole aikaa pitää taukojaan, syödä rauhassa yms. Vaikkakin noi asiat on omia valintoja, kyllä ne työt ehtii tekemään vaikka itse pitäisikin huolen omista tauoistaan. Järjestely kysymys. Ja nyt tiedän saavani...
  7. P

    KESKI-SUOMI!!! Mä niin haluan asumaan sinne, kannattaako??

    Työllistyminen todella huonoilla kantimilla Jyväskylässä. Ihan jees paikka asua. Kauniit maisemat. Tosin, rallien aikaan aivan kamala kaupunki koittaa elää. Ympärivuorokautinen meteli ja muutenkin joka paikka täynnä ihmisiä. Siksi monesti lähdetäänkin karkuun ralliviikonlopuksi täältä. Muutoin...
  8. P

    Kertokaapa miten on mahdollista että yön aikana puhelimen kuviin ilmestyy outo kuva?

    Laitahan se kuva meille muillekin näkyviin niin voidaan asiaa arvioida tarkemmin.
  9. P

    Ketkä palstalaiset polttaa tupakkaa?

    passiivinen tupakointi Oletkohan nyt lukutaidoton vai missä mättää, kun toiselle nikille sanot, että mun pitäs men röökille? :D Ei pyhä jysäys sun juttuis kanssa. Mut eipä siinä muruseni, tupakalla juurikin istuskelen, et tervetuloa suihkuttelemaan niitä hyönteismyrkkyjä mun naamalle. ;)...
  10. P

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

    Pääsin jo eroon vauvakuumesta, mutta... Sain sitten sähköpostia :) Keksitään "pakko paitoja" baarissa käyville miehille Kuritusväkivaltaako?
  11. P

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

    Pääsin jo eroon vauvakuumesta, mutta... Anoppi suuttui kun taas kuulemaa pilasin äitienpäivän...
  12. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    vieraana Olen kanssasi täysin samaa mieltä!!
  13. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    Korota ääntäsi lapselle - syyllistyt henkiseen pahoinpitelyyn. Komenna lasta - syyllistyt henkiseen pahoinpitelyyn. Laita lapsi arestiin - syyllistyt vapauden riistoon. Mitenkähän sitä ennen lapsista kasvoi fiksuja aikuisia vaikka välillä tuli tukkapöllyä ja koivuniemen herraa...
  14. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    --- Tuo nyrkillä tirvaisu nyt olikin esimerkkinä. Eilen luin uutisen (vai oliko jopa tänä aamuna), että poliiseja tullaan vähentämään seuraavan 2-3 vuoden aikana radikaalisti. Sitten kun vielä.lisätään hölmöillä laeilla ilmotuspakkoa poliisille joka pienestäkin nirhasusta niin avot...
  15. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    tyhmä sääntö Olen vastaan noinkin tyhmää lakiesitystä mihin aloituksessa on linkki. Tämä maa on täynnä oikeitakin ongelmia, joihin tarvittaisiin muutosta. Muutos ei todellakaan lähde sillä, et sidotaan poliisien resurssit tukkapöllyjen, luunappien yms pienten juttujen tutkintaan. Ne vievät...
  16. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    jkk Kukkahattutädit? Nämä maamme tulevaisuuden turvat, jotka keksivät erilaisia lakeja vaikeuttamaan elämäämme.
  17. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    tyhmä sääntö Se miksi olen ymmärtänyt viestisi niinkuin olen ymmärtänyt, kertoo siitä, miten eri tavalla ihmiset voivatkaan käsittää kirjoitettua tekstiä. Oletko sittenkin varma ettet käsittäny mun vastaustani jotenkin väärin?
  18. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    tyhmä sääntö No kerropa. Kirjoitin vastauksen sen mukaan miten viestisi ymmärsin. Anteeksi jos sen väärin tulkitsin, mutta vika ei yksin minussa ole.
  19. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    tyhmä sääntö Mietihän nyt tovi. Jos jokaisesta tukistamisesta, luunapista yms pikkujutusta ilmoitetaan poliisille. Poliisilla menee aikaa selvittä ja tutkia asia, jonka jälkeen ilmoitus sossuun. Ja taas viedään resursseja niiltä oikeasti kaipaavilt. Yhden tukistamisen tutkinta kun ei ole...
  20. P

    Poliisi kritisoi ilmoituspakkoa tukkapöllystä

    Voiko vielä turhempaan pistää poliisien vähiä resursseja? Kohta varmaan laitetaan laki, että poliisien pitää sakottaa jokaista joka tupakoi ja jokaista joka kuljettaa koiraansa hihnassa kaupungin keskustassa. Tässä maassa kun olisi niitä ihan oikeitakin ongelmia joihin niitä resursseja voisi...

Yhteistyössä